;
سرگرمی

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس (BTS): 5 نفر آنها درونگرا هستند!

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس: مشهورترین سلبریتی ها ممکن است اغلب ویژگی های مشابهی داشته باشند اما در مورد ستاره های پاپ هیچ تایپ شخصیتی واحدی وجود ندارد و نتایج تیپ شخصیتی BTS این را ثابت می کند!

هر هفت عضو گروه کی پاپ بی تی اس برای شرکت در آزمون مایرز و بریگز نشستند و نتایج کمی تعجب آور شد! علیرغم وضعیت فوق ستاره ها، پنج نفر از هفت نفر به عنوان درون گرا مورد آزمایش قرار گرفتند، به این معنی که انرژی بیشتری در زمان تنهایی دارند تا زمانی که در جمع دیگران باشند!

در حالی که BTS در دهه گذشته به موفقیت جمعی دست یافته است، هر یک از اعضا نیز در طول زمان پایگاه طرفداران خود را به دست آورده اند  که با توجه به شخصیت های بسیار متفاوت درون گروه، منطقی است.

طرفدارانی که جذب تایپ های شخصیتی خاصی نسبت به سایرین می‌شوند، ممکن است به طور طبیعی جذب هنرمندانی شوند که ویژگی‌های آن تایپ ها را دارند.

بنابراین تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس چیست و به چه معنا هستند؟ برای آشنایی بیشتر با تایپ های شخصیتی جین، شوگا، جی هوپ، آر ام، جیمین، وی و جونگ کوک، ادامه مقاله را بخوانید.

پیشنهاد می شود: یک آزمون هوش تمرکز با عکس قدیمی که به گفته روانشناسان حل آن سخت است!

سیستم ۱۶ نوع شخصیتی (MBTI) چیست؟

سیستم ۱۶ نوع معروف به MBTI یک آزمون روانشناسی برای شناسایی ترجیحات شخصیتی افراد است. این تست بر اساس نظریه کارل یونگ، روانشناس سوئیسی، ساخته شده است یونگ معتقد بود که افراد از نظر نحوه پردازش اطلاعات، تصمیم گیری و تعامل با دیگران متفاوت هستند.

این نظریه بر اساس چهار ترجیح شخصیتی شامل (I یا E: درونگرا یا برونگر)، (ا N یا S: شهودی یا حسی)، (T یا F: فکری یا احساسی) و (J یا P: قضاوت کننده یا ادراک کننده) است.

هر ترجیح شخصیتی دو قطب دارد به عنوان مثال، درونگراها بر روی دنیای درونی خود تمرکز می کنند، در حالی که برونگراها بر روی دنیای بیرونی خود تمرکز می کنند. با ترکیب چهار ترجیح شخصیتی، می توان ۱۶ نوع شخصیت مختلف ایجاد کرد.

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس (BTS): 5 نفر آنها درونگرا هستند!

 

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس؛ جین: INTP

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس5
جین

جین قدیمی ترین عضو BTS و به خوردن غذا علاقه زیادی دارد و اغلب در حال خوردن است و حتی ویدیوهایی در حال پخت و پز، خوردن و صحبت در مورد غذا ساخته است. همچنین صاحب یک رستوران ژاپنی در سئول، کره جنوبی است.

در سیستم ۱۶ نوع، INTP معمار نامیده می شود؛  INTP ها منطقی، مبتکر و کنجکاو هستندآنها اغلب ایده ها و روش های جدیدی برای انجام کارها ارائه می کنند و مجذوب بسیاری از اسرار جهان هستند به‌عنوان یک INTP، منطقی است که جین علاقه‌ای خارج از موسیقی داشته باشد!

قابل توجه باهوشا: میتونی بگی کدوم یکی از این دو خانواده جوان دارای 3 فرزند می باشند؟

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس؛ شوگا: ISTP

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس4
شوگا

شوگا جدا از مشارکت در BTS یک رپر انفرادی و تهیه کننده تجاری است او همچنین به خاطر حس خلاقانه‌اش در مد شهرت دارد و سفیر برند والنتینو هم می باشد

شوگا یک تایپ شخصیتی ISTP است ، ISTP به عنوان تیپ شخصیتی “صنعتگر” شناخته می شود ISTP ها ترجیح می دهد تنهایی یا با تعداد کمی از افراد نزدیک، انعطاف پذیر و کاربردی هستند.

آن‌ها به خاطر خودانگیختگی و توانایی‌شان در سازگاری آسان با محیط‌های مختلف و حل مشکلات عملی شهرت دارند -،همه ویژگی‌هایی که باعث می‌شوند یک هم گروه و سرگرم‌کننده عالی باشند.

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس؛ جی هوپ: INFJ

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس7
جی هوپ

جی هوپ که یک هنرمند سه گانه در رقص، ترانه سرا و تهیه کنندگی است بود.

او اولین عضو BTS بود که کار انفرادی را آغاز کرد از دوستان مشهور او می توان به لیزو اشاره کرد که گفته است این هنرمند انرژی بسیار خوبی دارد

INFJ به عنوان تایپ شخصیتی “مشاور” شناخته می شود INFJ ها آرام، متفکر و سخاوتمند هستند. این تیپ همدل به طور طبیعی به احساسات دیگران توجه می کند و سعی می کند محیط های هماهنگ ایجاد کند، بنابراین جای تعجب نیست که جی هوپ به خاطر انرژی مثبتش شناخته می شود.

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس؛ آر ام: ENFP

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس6
آر ام

RM رپر اصلی BTS و رهبر گروه است او اولین عضو رسمی BTS پس از پیوستن به آن در سال ۲۰۱۰ بود جای تعجب نیست که وی یک رهبر کاریزماتیک است.

ENFP ها سرگرمی های مشتاق و مردم محور هستند که به خاطر انرژی و خلاقیت خود شناخته شده اند. تخیلی و اصیل، آنها اغلب در ارائه ایده های منحصر به فرد و الهام بخشیدن به دیگران خوب هستند  همانطور که RM اغلب به عنوان رهبر و قهرمان گروه انجام می دهد!

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس؛ جیمین: ESTP

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس3
جیمین

جیمین یکی از رقصندگان اصلی BTS است و آخرین عضوی بود که در سال ۲۰۱۳ به گروه پیوست او همچنین یک تیپ شخصیتی ESTP است.

شخصیت ESTP به دلیل انرژی پویای این تایپ، “Dynamo” نیز نامیده می شود. ESTP ها به عنوان ساده، خنده دار و سازگار شناخته شده اند آنها فعال هستند و اغلب در فعالیت های بدنی مانند ورزش یا، بله، رقص مهارت دارند.

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس؛ وی: INFP

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس2
وی

وی یک هنرمند با استعداد است که به دلیل استعداد خوانندگی، ترانه سرایی و بازیگری اش شناخته شده است او همچنین به طور عینی محبوب ترین عضو BTS است.

اگر تعداد فالوورهای اینستاگرام او را بررسی کنید با بیش از ۶۱ میلیون دنبال کننده هر روز در حال رشد است. INFP ها ایده آلیست های خلاقی هستند که احساس قوی از ارزش ها و باورهای شخصی خود دارند و به عنوان تیپ شخصیتی “شفا دهنده” نیز شناخته می شوند.

این تایپ شخصیتی ساکت، حساس و اغلب بسیار هنرمندانه هستند آنها از یافتن راه های جدید برای بیان خلاق لذت می برند و تلاش می کنند در هر کاری که انجام می دهند اصیل و معتبر باشند.

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس؛ جونگ کوک: INTP

تایپ شخصیتی اعضای گروه بی تی اس1
جونگ کوک

به‌عنوان جوان‌ترین عضو گروه، طرفداران BTS با محبت جونگ‌کوک را “مکنه طلایی” صدا می‌زنند که در زبان کره ای به “بچه کوچک” ترجمه می‌شود.

این خواننده – رقصنده اخیراً راه چندین عضو دیگر را دنبال کرده است و فعالیت انفرادی خود را در سال ۲۰۲۲ آغاز کرده است مانند قدیمی ترین عضو BTS، جین، جونگ کوک نیز یک INTP است.

INTP  تحلیلی، مبتکر و غیر متعارف هستند، آنها زمان بیشتری را در ذهن خود صرف ارائه ایده های جدید یا کشف مشکلات پیچیده می کنند تا اینکه با دنیای خارج درگیر شوند. همچنین برای کارهای خود ارزش قائل هستند، به همین دلیل است که جونگ کوک در هر کاری که تلاش می کند خوب به نظر می رسد!

مطالب جالب پیشنهادی:

تست ریاضی: ضریب هوشی خود را با حل این پازل چوب کبریت با یک حرکت در 10 ثانیه نشان دهید!

مخصوص باهوشا: شکستن کد در 10 ثانیه! فقط یک نابغه می تواند آن را در این مدت کوتاه حل می کند!

خیلی جالبه: باهوش ها بدون شکستن 3 چوب بستنی آن ها را به 4 تبدیل کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا