;
سینمافرهنگ و هنر

انیمه خاندان لی توسط دختر بروسلی در پکن به نمایش درآمد!

انیمه خاندان لی، اولین پروژه انیمیشنی در مورد بروس لی، که توسط دختر لی و Shockunit Studio، استودیوی انیمه سازی مستقر در پکن ساخته شده، در سال ۲۰۲۴ به نمایش درخواهد آمد.

در آستانه پنجاهمین سالگرد اکران فیلم اژدها وارد می‌شود که بروس لی را در مسیر ستاره شدن در جهان قرار داد، شانون لی، دختر این اسطوره هنرهای رزمی کلاسیک، از مجموعه انیمیشن جدیدی با عنوان خاندان لی (House of Lee) رونمایی کرد.

بنا به گزارش Deadline، اولین تریلر انیمه خاندان لی همزمان با اکران مجدد Enter the Dragon در تاریخ ۱۳ و ۱۶ آگوست در ۶۵۰ سینما در سرتاسر ایالات متحده، منتشر خواهد شد.

تیم بروس لی اینترتینمت، تولیدکننده و بازوی خلاق شرکت های خانواده بروس لی سال‌ها به دنبال انجام یک پروژه انیمیشن( انیمه خاندان لی) با محوریت بروس لی بودند. در نهایت شانون لی از تجربیات شخصی خود برای خلق داستان House of Lee الهام گرفت.

جالب: کوچولوهای سرزمین مادری بزرگ شده اند+ عکس های 18+ شدنشون!

انیمه خاندان لی

انیمه خاندان لی

او در این باره گفته است: «انیمه بستری شگفت انگیز برای بیان داستانی خلاقانه است که در آن بروس لی می‌تواند بروس لی باشد. من برای پتانسیل‌های اکشن، فانتزی، تاریخ، فرهنگ و خلاقیت از این طریق بسیار هیجان زده‌ام.»

خاندان لی یک سریال اکشن-فانتزی است که در آن بروس لی برای گرد هم آوردن «جنگجویان اژدها»ی خود پیش از آنکه جهان بیش از حد در تاریکی و سیاهی فرو برود، مبارزه می‌کند. و این از جمله معروف بروس لی الهام گرفته شده: «کسانی که نمی‌دانند در تاریکی راه می‌روند هرگز به دنبال نور نخواهند رفت.»

ببینید: عکس های ساحلی و اطلاعات خانوادگی پریا مردانیان بازیگر نقش شاپرک در سرزمین مادری

انیمه خاندان لی2
خانم شانون لی دختر بروسلی اسطوره رزمی چین

شانون لی در مصاحبه با Deadline گفت پس از تماشای انیمیشن کوتاه خرگوش سفید (White Rabbit) تصمیم گرفت با شیبویا (Shibuya)، پلتفرم محتوایی که به هنرمندان در تامین بودجه فیلم‌هایشان کمک می‌کند همکاری کند.

از زمان درگذشت لی در سال ۱۹۷۳، این اسطوره هنرهای رزمی الهام‌بخش بسیاری از کاراکترهای محبوب در بازی های مبارزه‌ای و انیمه ها نظیر «راک لی» در مانگای پرطرفدار ناروتو (Naruto) بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا