;
فرهنگ و هنرهنرمندان

امبر هرد می گوید که هنوز جانی دپ را دوست دارد

جدیدترین مصاحبه امبر هرد:”من قربانی خوبی نیستم، متوجه شدم. من یک قربانی دوست داشتنی نیستم، من یک قربانی کامل نیستم”. امبر هرد می‌گوید که هنوز جانی دپ را دوست دارد – همانطور که او به طور قاطع بیان می‌کند «کاملاً» – اما تا زمانی که به صحبت کردن ادامه می‌دهد از بیان کلمات واهمه دارد. در بخش فرهنگ و هنر به جدیدترین مصاحبه امبر هرد و نظر او درباره دادگاه اخیر وی با جانی دپ می پردازیم. تا پایان این مصاحبه جذاب با وبسایت گفتنی همراه باشید.

همچنین ببینید: مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

مصاحبه امبر هرد با شبکه NBC

هرد با ساوانا گاتری برای مصاحبه ای در “Today” که NBC این هفته به صورت تکه تکه منتشر کرده است، به گفتگو نشست. در طعنه‌های قبلی، او گفت که هیئت منصفه را مقصر نمی‌داند ، بر تک تک کلمات شهادتش می‌ایستد و همچنان اصرار دارد که رسانه‌های اجتماعی هیئتی را که علیه او رای داده بود، مسموم کردند.

اما NBC News شاید بزرگترین شوک را برای دنبال کنندگان اخبار این سلبریتی ها فاش کرده است، به طوری که هرد گفت که او همچنان عاشق بازیگر «دزدان دریایی» است، حتی پس از گذراندن تمام اتفاقاتی که تا امروز بر او گذشته است – از جمله از دست دادن یک پرونده افترای مدنی که تمام جزئیات زشت رابطه آتشفشانی آن ها را به دید عموم مردم کشاند.

همچنین بخوانید: بیوگرافی امبر هرد + حقایقی که تا به حال درباره‌ی او نمی دانستید!!!

آیا جانی دپ آبروی هرد را در جهان برده است؟

گاتری پرسید که آیا دپ به پیشگویی که در یک پیام متنی برای او فرستاده بود – مبنی بر اینکه او “تحقیر کامل جهانی را متحمل خواهد شد و آبروی وی را خواهد برد” عمل کرده است؟

او گفت: “من می دانم که او این قول را داده است – من به این شهادت دادم.” من قربانی خوبی نیستم، متوجه شدم. من یک قربانی دوست داشتنی نیستم من یک قربانی کامل نیستم. اما وقتی شهادت دادم از هیئت منصفه خواستم که فقط من را انسان ببینند و حرف‌های او را نیز مدنظر قرار دهند،چرا که به نظر می رسد این حرف قولی برای انجام این کار است و احتمال تحقق ان به هر نحوی وجود دارد.

با این حال هرد اصرار داشت که هنوز “هیچ احساس بد یا بدخواهی” نسبت به بازیگر “دزدان دریایی” ندارد.

“من او را دوست دارم. او را با تمام وجودم دوست داشتم. تمام تلاشم را کردم تا یک رابطه عمیقاً شکسته کار کند.اما من نتوانستم. من اصلاً هیچ حس بدی نسبت به او ندارم. من می دانم که درکحرف های من شاید برای همه سخت باشد و کسی مرا باور نکند اما این احساس من است و از گفتن آن هراسی ندارم. اگر تا به حال کسی را دوست داشته اید،احتمالا اگر کسی را دوست داشته باشید می توانید کمی از حرف های من را نیز بفهمید.

همچنین بخوانید: کودکی و بزرگسالی بازیگران هالیوود+ در کودکی چه شکلی بودند؟

 آیا نوشتن مقاله پس از پایان رابطه اشتباه بوده است؟

امبر هرد گفت: «این مقاله درباره رابطه من و جانی نبود. “این در مورد من بود که صدایم را به یک گفتگوی فرهنگی بزرگتری که در آن زمان داشتیم برسانم.” او افزود که تیم‌هایی از وکلا قبل از انتشار این مقاله را بررسی کرده و آن را از ادعاهای افترا در امان می‌دانستند.

آخرین محاکمه آن ها اخیرا به طول 6 هفته با جایزه 10.4 میلیون دلاری هیئت منصفه برای دپ و 2 میلیون دلار قضاوت جبران کننده برای هرد به پایان رسید. وی می گوید اکنون احساس می کند باید در انتخاب کلماتش بسیار مراقب باشد.

او گفت: “من این روزها واقعا احساس ترس دارم و از کلمات واهمه دارم، مهم نیست که چه می گویم یا چگونه می گویم، هر قدمی که برمی دارم فرصت دیگری ایجاد خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

جالب ترین فیلمها: فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

10 حقیقت درباره جیم کری که تا به حال نمی دانستید!

چگونه کیت وینسلت بازیگر تایتانیک در آتش سوزی خانه با مرد رویاهایش آشنا شد!

سلنا گومز کمپینی با عنوان ” حرف های شما مهم هستند” را راه اندازی کرد…

محبوب ترین بازیگران زن کره ای سال 2022 – بخش اول

رازهای بازیگران هالیوود: اعترافات عجیب 10 سلبریتی مشهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا