;
سرگرمی

بازی فکری دو چوب کبریت؛ با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله 3=9-4 را درست کنید

بازی فکری دو چوب کبریت؛ ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 2 چوب کبریت در کمتر از 12 ثانیه آزمایش کنید! آیا در ریاضیات خوب هستید؟ اگر فکر می کنید باهوش هستید بازی فکری دو چوب کبریت را از دست ندهید.

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم.

شاید جالب باشد: تو گران ترین مدرسه دنیا چه خبره؟!!

تصویر بازی فکری دو چوب کبریت

بازی فکری دو چوب کبریت 1

شاید جالب باشد: علت چاق بودن زنان قاجار: واقعا مرد ایرونی چاق دوست داره؟؟

.

.

.

اگر فکر می کنید می توانید خارج از چارچوب فکر کنید و پازل را حل کنید؟ ما از شما دعوت می کنیم تا با معادله روز ما مقابله کنید، جایی که باید فقط دو چوب کبریت را حرکت دهید تا معادله درست شود. می توانید مهارت های حل مسئله خود را امتحان کنید و راه حل را بیابید؟

.

.

.

جالب است: عجیب ترین رفتارهای ژاپنی ها: چرا هر چقدر هم پولدار باشند روی زمین می خوابند؟!

پاسخ بازی فکری دو چوب کبریت

ما جواب درست این معادله را در دو تصویر جداگانه برای درک بهتر شما از نحوه جابه جایی چوب کبریت ها می گذاریم.

تصویر پاسخ بازی فکری دو چوب کبریت مرحله اول

اینم ببین: تست بینایی شمع های رنگی؛ اگه در 7 ثانیه تونستی شمع های متفاوت با بقیه رو پیدا کنی چشمات خیلی تیزه.

بازی فکری دو چوب کبریت مرحله اول

تصویر پاسخ بازی فکری دو چوب کبریت مرحله دوم

بازی فکری دو چوب کبریت مرحله دوم

آیا بازی فکری دو چوب کبریت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینم ببین: آزمون هوش شناخت شبح؛ از بین افراد در تصویر کدومشون انسان نیست و یک شبح می باشد؟

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد.  دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند.

خبر خوب: با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری مرد غارنشین و همسرش را در 12 ثانیه پیدا کن و نشون بده چقدر ریزبینی.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری دختر نظافت چی؛ بین دو تا تصویر سه تا اختلاف وجود داره که یک تیزبین میتونه ببینه

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

شاید جالب باشد: در تست شناسایی پرستار بچه تقلبی،یکی از پرستارها زن نیست به نظر شما کدوم یکیه؟

کاربرد تست هوش و معما در زندگی روزمره چیست؟

از تست ‎های هوش برای اهداف متفاوتی استفاده می‎شود. استفاده از آن‎ها برای موارد زیر است:

  • انتخاب شغل و مشکلات مربوطه.
  • انتخاب کارمندان.
  • انتخاب مدرسه و رشته.
  • تحقیق بالینی در مورد بیماری‎هایی که تاثیر منفی روی هوش می‎گذارند، مانند زوال عقل.

تست ‎های هوش می‎توانند تحت این شرایط بسیار مفید باشند چون نمره‎ های بالای بهره هوشی (IQ) یک ظرفیت پیش‎ بینی کننده دارند. یعنی بهره هوشی به موفقیت تحصیلی در مدرسه، شغل، ویژگی‎های رهبری و خلاقیت ربط داده می‎شود.

قانون کلی این است هرچه نمره هوش شما بالاتر باشد، عملکرد بهتری در دنیای مدرسه و کار خواهید داشت. بنابراین، براساس امتیاز بهره هوشی ‎تان می‎توانید در مورد آینده‎ تان انتخاب ‎های بهتری بگیرید.

مطالب پیشنهادی ما:

داستان ضرب المثل دم روباه از زرنگی در تله است!

اگر چشمان تیزی داری می تونی در مدت 12 ثانیه 3 تفاوت تصویری دختر گل کار را پیدا کنی؟

تست تصویری هوش ریاضی،می تونید در مدت 15 ثانیه معادله هوش را حل کنید؟

تست تفاوت تصویری اتاق دخترک خوشخواب،اگه چشمان عقابی داری 3 تفاوت تصویری را در مدت 10ثانیه پیدا می کنی!

حقایق عجیب درباره وایکینگ ها: چرا به بهداشت خود اهمیت زیادی می دادند؟!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. درود بر شما پایه طرح مسئله از اساس غلط هست از کی تابحال عدد بزرگ از عدد کوچکتر کم میشه!!! ؟ میتونید یک چوب کبریت 3 را بکنید 5 جواب میشد 5=9-4 اینطور منطقی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا