;
سبک زندگیمهارت های زندگی

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال: متولدین کدوم ماه برونگراتر و کدوم درونگراترن؟

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال: تا حد زیادی به ماهی بستگی دارد که در آن متولد شده اید؛ در نتیجه می توانید این موضوع را بر اساس طالع بینی در مورد خودتان و دیگران تشخیص دهید. این مقاله می‌ تواند منبعی کمکی برایتان باشد تا سریع‌ تر متوجه شوید که متولدین کدام ماه درونگرا یا برونگرا هستند.

این هم جالبه: گیاهان پولساز آپارتمانی که برکت و فراوانی را به زندگی شما می آورند!

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال

در بخش سبک زندگی از سری مطالب مهارت های زندگی به ترتیب به شما معرفی می کنیم که افراد کدام ماه برونگرا هستند و در نهایت به درونگراترین ماه تولد می رسیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال1

فروردین

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، بدون شک فروردین ماهی ها برونگرا ترین ها بین 12 ماه دیگر هستند. آن ها انرژی بسیار زیادی دارند. دوست دارند همیشه در مرکز توجه باشند و فعال و پر شور و نشاط هستند.

مهارت اجتماعی بسیار عالی دارند؛ حتی برای اینکه دیگران را به خودشان جذب کنند، ماسک و نقاب دیگری به صورت می‌ زنند. آنها افراد قوی هستند و در بین شلوغی همیشه مورد توجه قرار می‌ گیرند و زمانی که به مهمانی می رسند، همه را دور خودشان جمع می کنند.

مرداد

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، مرداد ماهی ها مدام به دنبال جلب توجه هستند و هرگز نمی توانند مدت زمان طولانی تنها بمانند. آن ها تلاش زیادی می‌ کنند تا به هدف خود برسند و هرگز تسلیم نمی شوند. افراد خلاقی هستند و خیلی راحت دیگران را سرگرم می کنند. گرما و محبت زیادی دارند و پر جنب و جوش هستند و هرگز از فعالیت زیاد و جذب دیگران خسته نمی شوند.

خرداد

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، خرداد ماهی ها افراد برون گرایی هستند. نیاز به ارتباط برقرار کردن با دیگران دارند. فرقی ندارد که چقدر سرشان شلوغ باشد‌؛ در هر صورت در گروه های شبکه اجتماعی فعال می مانند و با دیگران صحبت می کنند.

اگر نتوانند کاری برایشان انجام دهند، حتما به حرف‌هایشان گوش می‌ دهند. آن ها عاشق این هستند که دورشان شلوغ باشد و بتوانند خودشان را ابراز کنند‌.

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال3

این هم جالبه: دفعات دستشویی رفتن: دستشویی رفتن در روز باید چند بار باشه؟

مهر

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، مهر ماهی ها افراد اجتماعی هستند. خیلی خوب ارتباط می‌ گیرند و خیلی راحت وارد گفت‌وگو با دیگران می‌ شوند‌‌. ملاقات افراد جدید برای آن ها اتفاقی خوشایند است و خیلی خوب آن کسی را که می‌ خواهند پیدا می‌ کنند. همیشه به دنبال تعادل و هارمونی و هماهنگی هستند و کمتر زمانی را پیدا می‌ کنید که آن ها تنها باشند.

آذر

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، به نظرتان برای افراد کنجکاو و خوش ذوقی مثل آذر ماهی ها ملاقات با افراد جدید چیز خوشایندی است؟ قطعاً همین طور خواهد بود. شخصیت آذر ماهی ها به گونه‌ای است که سرشار از انرژی هستند و هرگز متوقف نمی شوند.

آن ها دوست دارند زمان زیادی را در محیط‌ های اجتماعی سپری کنند و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آن ها افراد خلاقی هستند و همیشه در کنار شان خاطرات خوبی برایتان رقم می خورد، زیرا برونگرا های پر انرژی هستند.

آبان

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، کاریزما و جذابیت آبان ماهی ها بر همگان واضح و مبرهن است. آن ها عاشق ارتباط برقرار کردن با دیگران هستند و خیلی خوب در این کار ظاهر می‌ شوند.

احساساتی هستند و به زمان نیاز دارند تا خودشان را ریکاوری کنند و دوباره انرژی بدست بیاورند‌. افراد رازداری هستند و هرگز نسبت به دیگران شک و تردید ندارند‌‌. شاید چند نفر از آبان ماهی ها را به عنوان افراد درونگرا بشناسید که جزء استثنائات هستند.

تیر

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، تیر ماهی ها هم درونگرا هستند و هم برونگرا. یعنی دقیقا در این دو ویژگی تعادل دارند. آن ها افراد دوست داشتنی و فعالی هستند و دوست دارند همیشه به جاهای جدید بروند و خودشان را نشان دهند اما در بعضی از شرایط ترجیح می دهند که تنها باشند.

بنابراین پیش‌بینی آن ها کمی سخت است. اگر از لحاظ روحی وضعیت خوبی نداشته باشند، هرگز تمایل به ملاقات دیگران ندارند و بهتر است که مدتی آن ها را تنها بگذارید تا دوباره خودشان را پیدا کنند.

دی

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، دی ماهی ها افراد زندگی‌ شان را خودشان انتخاب می‌ کنند و در این مورد حساس هستند. آن ها ترجیح می ‌دهند که فقط یک دوست باوفا داشته باشند تا اینکه هزار نفر آدم معمولی و بی‌خاصیت دورشان را پر کند‌.

آن ها غیرقابل پیش‌بینی هستند توانایی بالایی در گفتگو دارند. آن ها افراد مرموزی هستند و کمتر زمانی می‌ بینید که بخواهند احساسات شان را بیان کنند.

شهریور

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، شهریور ماهی ها افراد برونگرایی نیستند. در اکثر شرایط افراد خجالتی و دقیقی می باشند. معمولاً سکوت می کنند و برایشان فرقی ندارد که در این سکوت اطرافیان چه فکر می‌ کنند.

آن ها با سکوت شان می توانند محیط را تجزیه تحلیل کنند و برای حرکت و اقدام بعدی تصمیم بگیرند. شک و تردید در دل شان زیاد است که در موردش صحبت نمی کنند و به خاطر همین، جزء افراد درونگرا محسوب می شوند.

اردیبهشت

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، احتمالاً اردیبهشتی ها را با ویژگی لجبازی می شناسید. این افراد احساسات خیلی قوی و عمیقی دارند که کنار آمدن با آنها کار راحتی نیست. دوست دارند بدون اینکه از سمت دیگران مورد نصیحت قرار بگیرند یا کسی آنها را مجبور به عجله کند، کارشان را به انجام برسانند.

آن ها خیلی اهل خوشگذرانی نیستند و کمی از دیگران فاصله می گیرند. افراد مودب، ساکت و محترمی هستند و اگر وارد جمعی شوند که در آنجا سر صدا کنند، و جوک بگویند، دیگران را متعجب می کنند زیرا اغلب اوقات ساکت و درونگرا هستند.

اسفند

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، اسفند ماهی ها احساسات عمیقی دارند. در دنیای فانتزی خودشان زندگی می کنند. فهم و درک آن ها کار راحتی نیست، زیرا ویژگی هایشان منحصر به فرد است؛ بنابراین زمان می‌برد تا آنها را بیشتر بشناسید.

کمی واکنشی عمل می‌ کنند و همین باعث سوء تفاهم می شود. آن ها سعی می کنند که زمان بیشتری را در دنیای رویایی خودشان سپری کنند تا اینکه در واقعیت باشند.‌ در درونگرا بودن اسفند ماهی ها هیچ شکی نیست.

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال2

بهمن

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال، بهمن ماهی ها در بین 11 ماه دیگر بالاترین حد درونگرایی را دارند. آن ها هدف دارند. شاید هدف شان به بزرگی تغییر کل دنیا باشد. زمان بیشتری را به فکر کردن می پردازند تا این که بخواهند حرف بزنند و به خاطر همین دوست دارند در یک اتاق ساکت تنها باشند و در دنیای خودشان غرق شوند.

شاید رفتارشان کمی برای شما عجیب باشد اما اشتباه نکنید؛ آن ها مدام در حال تفکر می باشند. افراد خونگرم و دوست داشتنی هستند اما هرگز احساسات شان را با کسی به اشتراک نمی گذارند و سعی می کنند که در دایره ارتباطی خود خیلی با دقت پیش بروند و معمولاً تنهایی و خلوت با خودشان را به قرار گرفتن در جمع دیگران ترجیح می دهند.

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. من نمی فهمم چرا همیشه بهمن ماهی ها رو بد میگن ، من بهمن ماهی هستم ‌‌و به خدا من درونگرا نیستم بچه بودم برونگرا خالص بودم الآنم میانگرا هستم .

  2. من فروردینی هستم ولی درونگرایم در همه ی ماه ها استثنا هست نمیشه گفت کل فروردینی ها برونگرا هستن.

  3. درمورد مهر باید بگم که من مهر ماهی هستم ولی خیلی درونگرا هستم و همیشه حتی از خانواده امم دوری میکنم…و خب از نظر هر مهر ماهی یه جوره
    حتی وقتی تست mbti دادم درونگرا بودنم 100/100 شد

  4. بنده به عنوان یه فروردینی، برعکس گفته های این صفحه درونگرا ترین فرد هستم.

    و دوستم به عنوان دی ماهی خلاف این گفته ها به شدت اجتماعی و برونگراس

  5. دوست من ماه مرداد به دنیا اومده و الان تقریبا 4 5 سال تنهاس… کی گفته نمی تونن تنها باشن اتفاقا انقدر درونگران که سعی میکنن مشکلاتشونو بروز ندن و ادای برونگرا ها رو در میارن دلیلشم اینه که همیشه فکر میکنن نکنه یه وقت ترد شن . ممنون 🌹❤️

  6. عالی من خودم شهریور ماهی هستم و واقعا این صفت رو دارم و بخاطر همین صفت سکوت مسخره همیشه تنهام

  7. خب من اردیبهشت ماهی هستم و بنظرم تقریبا درست بود ولی من تو جمع ها بعضی اوقات ساکت نمیشینم مخصوصا تو جمع دوستانه ولی درونگراییم درست بود و خیلی اذیتم میکنه که چیزی که میخوام و نمیتونم بگم

  8. من هرچی شهریوری دیدم برونگرا بوده دوستنم اردیبهشت خیلی برونگراست خودمم درونگرام و درست بود دی

  9. من هرچی شهریوری دیدم برونگرا بوده دوستنم اردیبهشت خیلی برونگراست البته خودمم درونگرام و درست بود دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا