;
تازه ها

شکسته شدن رکورد مکعب روبیک توسط دختر چینی جهانیان را شگفت زده کرد

شکسته شدن رکورد مکعب روبیک توسط دختر چینی: کائو کیکسیان، دختر 6 ساله اهل هایان، جیانگ سو، اخیراً در مسابقات آزاد انجمن جهانی مکعب روبیک (مکعب جادویی) عنوان قهرمانی را کسب کرد. او با زمان 5.97 ثانیه رکورد جهانی زنان در رشته مکعب روبیک سطح سوم را شکست و با میانگین امتیاز 6 تنها فرد جهان شد. عملکرد فوق العاده این کودک در عرض چند ثانیه دنیا را شگفت زده کرده است.

به گزارش صفحه بازی، کائو کیکسیان که چهره ای کودکانه و معصومانه دارد که بسیار بامزه است. با این حال، تمرکز او در طول بازی باعث می شود مردم جرات نفس کشیدن نداشته باشند.
کائو کیکسیان در حال کمانچه زدن با دستانش دیده شد و در کمتر از 6 ثانیه یک مکعب جادویی مکعبی 3×3 را به طور کامل به حالت اولیه بازگرداند و مردم که از شکسته شدن رکورد مکعب روبیک توسط دختر چینی سر از پا نمی شناختند نمی توانستند از تشویق های خود دست بردارند.

تیم داوری پس از پنج دور این مسابقات بهترین و بدترین نتایج را کسر و سه نتیجه باقیمانده را میانگین گرفت. کائو کیکسیان در نهایت با زمان 5.97 ثانیه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. مادر کائو کیکسیان با هیجان گفت: «انتظار نداشتم به این سرعت رکورد جهانی را بشکند. دو سه روز بعد از بازگشت احساس می‌کردیم در خواب هستیم.»

شکسته شدن رکورد مکعب روبیک توسط دختر چینی

کائو کیکسیان زمانی که کمتر از 3 سال داشت به مکعب های جادویی علاقه مند شد. چون خیلی کوچک بود، فقط می توانست از پسر عمویش یاد بگیرد یا خودش یاد بگیرد.
مادر کائو کیکسیان گفت:تنها بعد از گذشت سه ماه اوت توانست مکعب روبیک را در 10 ثانیه درست کند. او در این مدت زمانهایی احساس سرشکستی میکرد و میخواست تسلیم شود، اما برای تشویق دخترش به استقامت، وی مربی مکعب روبیک شد و پدرش نیز از علاقه مندان به مکعب روبیک شد. خانواده در هر زمان برای همکاری با یکدیگر “مسابقه دورهمی خانوادگی” برگزار میکردند.

کائو کیکسیان گفت که هدف بعدی رکورد جهانی زنان است، “من می خواهم در تمرین مکعب روبیک از خودم پیشی بگیرم و به مرحله بالاتری قدم بگذارم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 16 =

دکمه بازگشت به بالا