;
فرهنگ و هنرسینما

رمان های عاشقانه برای خواندن بعد از دیدن سریال “بریجرتون”

جای تعجب نیست که موفقیت نتفلیکس در سریال بریجرتون که از رمان عاشقانه با همین نام ساخته شده، راه را برای بازنمایی متنوع در درام های دوره تلویزیونی هموار کرده است .

جولیا کوین نویسنده کتاب هایی است که الهام بخش سریال موفق نتفلیکس “بریجرتون” بوده است. این مجموعه رمان عاشقانه تاریخی هشت کتابی، اعضای مختلف خانواده بریجرتون را دنبال می‌کند، زیرا هر کدام داستان‌های عاشقانه پیچیده‌ای را پیدا می‌کنند.

 

حتما ببینید: سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

 

رمان عاشقانه- سریال بریجرتون

بر این اساس، مجموعه رمان‌ عاشقانه جولیا کوین ، تیم خلاق سریال به رهبری غول رسانه‌ای شوندا رایمز، و قرار دادن بازیگران اصلی سفیدپوست با نژادها و قومیت‌های مختلف بر جذابیت کار بیش از پیش افزوده است. البته، طرفداران رمان های عاشقانه قبل از اکران بریجرتون ، رمان هایی با شخصیت های متنوع می خواندند. در اینجا چند رمان عاشقانه تاریخی با شخصیت‌هایی وجود دارد که برای طرفداران بریجرتون ضروری است. با مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

حتما ببین: تام هنکس: بهترین فیلم های تام هنکس که باید دید

 معرفی رمان عاشقانه برای خواندن بعد از “بریجرتون”

«شورش» اثر بورلی جنکینز

خوانندگانی که به دنبال داستان‌های عاشقانه تاریخی سیاه‌پوستان هستند، نیازی ندارند جز جنکینز، که از سال 1994 رمان‌های تحسین‌شده‌ای را می‌نویسد. با Rebel شروع کنید، اولین کتاب از آخرین مجموعه او «زنانی که جرات دارند». هنگامی که معلم والیندا لیسی در نیواورلئان دوران بازسازی، مورد هدف خرابکاران قرار می گیرد، به آغوش کاپیتان دریک لیویک پناه می برد، معماری که برای بازسازی شهر تازه رهایی یافته نیز کار می کند و خود را در حال تحسین والیندا مصمم می بیند.

«دوکی که این کار را نکرد» نوشته کورتنی میلان

کلویی فونگ زنی است که زمانی برای مزخرفات ندارد و هنگامی که معشوق دوران کودکی اش جیم به احساسات خود اعتراف کرد، به او گفت که فقط در صورتی می تواند از او خواستگاری کند که قصد جدی داشته باشد. آن مرد، جرمی ونت ورث، دوک لنسینگ، سه سال تلاش کرد تا  در این کار جدی شود اما نمی تواند ماهیت شیطانی خود را تغییر دهد. اکنون سه سال پس از اولتیماتوم کلویی و ناپدید شدن او، جرمی به دهکده اش بازگشته تا او را فریفته خود نماید.

«ماه پنهان» اثر جنی لین

رمان عاشقانه- ماه پنهان

آخرین کتاب از مجموعه “رازهای قصر نیلوفر آبی” این داستان در میان یک قتل عام در پایتخت سلسله تانگ چین اتفاق می افتد. لیدی بای وی وی، دختر باهوش و فراموش شده یک خانواده ثروتمند، توسط برادر بزرگترش برای تحقیق در مورد یک ترور معروف استخدام می شود. گائو مجری اجیر شده ای است که به وی کمک می کند قتل را با قربانی دیگری در منطقه تفریحی شهر مرتبط کند. از آنجایی که این دو به بررسی توطئه‌ای می‌پردازند. پس از مدتی جذب یکدیگر می شوند اما تفاوت طبقاتی گسترده‌شان به این معنی است که چیزی بیشتر از این نمی تواند میانشان شکل بگیرد.

«اتحادیه فوق‌العاده: داستان عشقی حماسی از جنگ‌داخلی» اثر آلیسا کول

رمان عاشقانه اتحادیه فوق‌العاده

این رمان عاشقانه از کول بسیار هیجان‌انگیز است. این روایت زندگی سابق برده‌ای را دنبال می‌کند که به عنوان جاسوس ارتش اتحادیه به جنوب بازمی‌گردد، و مالکوم مک‌کال، کارآگاه سرویس مخفی پینکرتون با مأموریت نفوذ به یک محله شورشیان در ویرجینیا کار خود را آغاز می‌کند. این دو جاسوس با هم متحد می شوند تا نقشه ای را که می تواند منجر به پیروزی کنفدراسیون شود،متوقف کنند. همه این ها در حالی است که بایستی با عشقی ممنوع در این میان مبارزه کنند.

 رمان عاشقانه «یک دوک، بانو و یک بچه» نوشته ونسا رایلی

 رمان عاشقانه یک دوک، بانو و یک بچه

هنگامی که شوهر انگلیسی بانو در شرایط مرموز می میرد، همه چیز از جمله پسرش و آزادی خود را از دست می دهد. او در نهایت خود را به عنوان دایه پسرش نشان می‌دهد تا دوباره با او متحد شود. آن‌ها باید با دشمنان و موانعی که پیش روی آینده آن‌ها است مقابله کنند.

«یک شب با دوک» اثر اریکا ریدلی

جاناتان مک‌لین، انسان‌دوست اسکاتلندی، به دنبال ماجراجویی و فرار از گذشته‌اش به سرتاسر جهان سفر می‌کند. تا اینکه یک کولاک او را در دهکده‌ای در بالای کوه با جواهرساز آنجلیکا پارکر به دام می‌اندازد.

این زن با استعداد به تازگی پروژه ای که همیشه رویای آن را در زندگی داشته به دست آورده است، قراردادی که او را به مدت هفت سال درگیر کار می کند، در این میان سر و کله‌ی یک سرگردان از شهر پیدا می‌شود و قلب او را درگیر می‌کند.

این کتاب همچنین دهمین کتاب از مجموعه 12 کتابی است که پر از دوک‌های پرهیجان است، پس با خیال راحت وقتی عاشق نوشته‌های ریدلی شدید، بقیه را بخوانید.

«جرات کن دوشس باشی» اثر ساپنا بوگ

در این رمان عاشقانه لارا رمزی، دختر یتیم یک سرهنگ بریتانیایی و همسر هندی اش، در بند یک اشراف خیرخواه است که برادرزاده اش در تریستان ونتورث، دوک ولورتون است.

وقتی دوک، لارا و خواهر کوچکترش را در یک مراسم بالماسکه رسوایی دستگیر می کند، از او می‌خواهد که ظرف شش ماه شوهری پیدا کند، در غیر این صورت یک مسابقه برای او تعیین می شود. البته تنها عضوی که او به آن علاقه دارد خود تریستان است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا