;
سرگرمی

10 قراردادهای عجیب فوتبالیست ها که باور نمی کنید!

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها: بندهای عجیب و غریب زیادی در قراردادهای بازیکنان وجود دارد که یکی از آن ها در سال ۲۰۲۰ مربوط به مسی می شود. لیونل مسی در مذاکرات خود با بارسلونا ‌هنگام بستن قرارداد از آن‌ ها خواست که جایگاه ویژه‌ ای را در ورزشگاه نیوکمپ برای وی و خانواده‌ اش در نظر بگیرند.

از طرفی لیونل مسی از باشگاه خواسته بود که هنگام فسخ قرارداد به ‌جای ۵۱۰ میلیون پوند تنها ۸۷۰۰ پوند به آن‌ ها به‌ عنوان غرامت پرداخت کند که مدیران با تمامی این بندها موافقت کرده ‌اند. در ادامه‌ سرگرمی امروز قصد داریم ۱۰ مورد از قراردادهای عجیب فوتبالیست ها را برای شما بیان کنیم.

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها:

۱. رونالدینو | Ronaldinho

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها1

رونالدینو یکی از بازیکنان معروف می ‌باشد که در دوران اوج خود برنده توپ طلا شد و در فوتبال اروپا می ‌درخشید و هم‌ اکنون قهرمان لیگ قهرمانی اروپا را بدست آورده است.

وی زمانی که تصمیم گرفت به زادگاه خود برگردد سعی داشت به تمامی کارهای غیر فوتبالی خود برسد، به همین علت علت هنگام امضای قرارداد با باشگاه فلامینگو و بندی در قرارداد خود اعمال کرد که طبق آن باید هفته‌ای دوبار و مهمانی برگزار کند که با توجه به بازی‌هایی که در این باشگاه داشت توانست طی ۴۴ بازی ۱۹ گل را به ثمر برساند.

2. کیسوکه هوندا | Keisuke Honda

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها2

یکی از قراردادهای عجیب بازیکنان فوتبال مربوط به کیسوکه هوندا می شود که بازیکن سابق تیم آث میلان برای بازی در تیم برزیل در سال ۲۰۲۰ قراردادی را امضا کرد و از باشگاه خود خواسته بود که زره‌ های ضد گلوله و یک تیم حفاظتی را در اختیار او قرار دهند تا زمانی‌ که در شهر ریودوژانیرو گشت‌ و گذار می‌ کند همراه وی باشند. باشگاه برزیل در درخواست وی را پذیرفت؛ اما بعد از ۲۷ بازی از این تیم جدا شد.

3. ساموئل اتو | Samuel Eto’o

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها3

یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا ساموئل اتو در سال ۲۰۱۱ قراردادی را با تیم ماخاچ قلعه روسیه امضا کرد که برای ثبت قرارداد او یک مشکل وجود داشت که نمی ‌خواست در داغستان سکونت داشته باشد به‌ همین علت یک جت خصوصی را از باشگاه درخواست کرد تا بتواند به مسکو پرواز خود را انجام دهد و در آن ‌جا سکونت کند.

این بازیکن تنها برای بازی با همبازی ‌های خود هر روز باید مسافتی حدود ۱۲۰۰ مایل را بپیماید که در نهایت باشگاه روسی درخواست وی را پذیرفت.

4. جوزپه رینا | Giuseppe Reina

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها4

در سال ۱۹۹۵ جوزپه رینا در تیم آرمینیا بیلفلد آلمان حضور داشت، اما یکی از قراردادهای عجیب خود را با باشگاه آلمانی منعقد کرد که طی آن از این باشگاه خواست که هر سال خانه جدیدی را برای او بسازند؛ اما قرارداد خود را اعلام نکرده بود که سایز خانه وی باید به چه اندازه باشد، به ‌همین علت باشگاه آلمانی هر ساله خانه‌ لگویی را به او اهدا می کرد که در نهایت بعد از ۳ سال این تیم را رها کرد.

5. پل گاسکوین | Paul Gascoigne

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها5

در اواخر دهه ۸۰ پل گاسکوین به‌ عنوان محبوب‌ ترین بازیکن فوتبال انگلیس معرفی شد که تاتنهام و منچستریونایتد تلاش زیادی را برای منعقد کردن قرارداد با وی انجام می ‌دادند.

در آن زمان پل گاسکوین انتخاب‌ های متعددی داشت که می ‌توانست هر خواسته ‌ای را از باشگاه‌ های مختلف در صورت قبول بازی داشته باشد، در نهایت پل از مدیران باشگاه تاتنهام درخواست کرد که برای پدر او یک خانه‌ جدید بگیرند و خودروی جدیدی را هم در اختیار او قرار دهند، همچنین برای خواهر خود یک تخت مخصوص آفتاب گرفتن را درخواست کرد.

6. رالف کریستال گوی مین

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها6

راف گوی مین بازیکن خط میانی تیم کارلسروهه بعد از انتقال به تیم آینتراخت فرانکفورت قراردادهای عجیبی را از آن‌ ها داشت که آن‌ هم این بود به همسر وی آموزش آشپزی بدهند، چرا که ظاهرا همسر او با آشپزی میانه خوبی نداشت به ‌همین علت باشگاه آلمانی هزینه کلاس آشپزی همسر این بازیکن را پرداخت کرد.

7. نیمار | Neymar

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها7

نیمار بازیکن تیم بارسلونا به‌ عنوان جدیدترین سوپراستار برزیلی معرفی می‌ شود که در نهایت به فوتبال اروپا راه پیدا کرد و مسیری همانند مسیر رونالدو را برای خود طراحی کرده‌ است.

نیمار از تاکتیک ‌های خاصی استفاده می ‌کند به‌ همین علت هنگام قرارداد با بارسلونا از آن‌ ها خواست که هر دو ماه یک‌ بار بتواند دوستان خود را از برزیل به بارسلونا بیاورد و باشگاه هم هزینه پروازهای وی را باید پرداخت کند که در نهایت مدیران بارسلونا درخواست وی را پذیرفتند، چرا که قصد داشتند تیم رئال مادرید را به وسیله نیمار را شکست دهند.

8. مویزه کین | Moise Kean

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها8

مویزه کین یکی از بازیکنان تیم یوونتوس در همان ابتدای نوجوانی خود به یک ستاره آینده‌ دار تبدیل شد. پدر وی هنگام عقد قرارداد با باشگاه توربینی از مدیران باشگاه خواست که تعدادی تراکتور را برای مزارع زادگاه او خریداری کنند، چرا که در غیر این صورت اجازه نمی داد قرارداد پسرش را با یوونتوس تمدید کند.

باشگاه یوونتوس در ابتدا با درخواست ‌های پدر مویزه موافقت کرد، اما در نهایت قرارداد متفاوتی را با وی منعقد کردند که خبری از خرید تراکتور در آن وجود نداشت، از طرفی در سال ۲۰۱۹ وی را به مبلغ ۲۷ میلیون پوند به تیم اورتون فروختند.

9. مائورو ایکاردی | Mauro Icardi

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها9

تمامی بازیکنان فوتبال سعی می ‌کنند که قراردادهای عجیبی را لحاظ کنند، اما گاهی اوقات درخواست‌ های عجیبی از باشگاه‌ های فوتبال می‌ شود که ممکن است بستن قرارداد با بازیکن را کاملا فراموش کنند، اما ایکاردی یکی از بازیکنانی می ‌باشد که قرارداد عحیبی را با تیم گالاتاسرای منعقد کرد که شامل درخواست یک راننده‌ شخصی ۲۴ ساعته، سرآشپز شخصی، تیم امنیتی، در اختیار قرار دادن هتل، مدارس خاص برای فرزندان و … می‌ شد. آکاردئونی یک بازیکن قرضی بود، اما تیم ترکیه تمامی درخواست های وی را قبول کرد.

10. امانوئل آدبایور | Emmanuel Adebayor

قراردادهای عجیب فوتبالیست ها10

امانوئل آدبایور مهاجم سابق تیم‌ های منچستر، تاتنهام، آرسلنا در سال ۲۰۱۶ قصد داشت به تیم لیون فرانسه بپیوندد که همه‌ چیز را برای عقد قرارداد خود آماده کرده بود.

قرارداد عجیب این بازیکن با باشگاه فرانسه شامل درخواست عمارت و یک هلیکوپتر و سرآشپز شخصی می شد، همچنین پیراهن شماره ۱۰ تیم را هم خواستار بود که مدیران باشگاه لیونل هیچ‌ گونه تمایلی برای پذیرفتن درخواست او نداشتند، به‌ همین علت سال بعد قرارداد خود را با باشاک شهیر ترکیه منعقد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا