;
فرهنگ و هنرهنرمندان

شوخی عباس جمشیدی فر با آجیل شب یلدا و جدایی همسرش!

عباس جمشیدی فر هنرمند سینما و تلویزیون که نه تنها درعرصه طنز بلکه با نقش آفرینی در سریال های یاغی، سقوط، زخم کاری و… در ژانر درام نیز درخشیده است، به مناسبت شب یلدا پیامی طنزگونه را منتشر نمود که در ادامه فرهنگ و هنر مجله گفتنی مشاهده می کنید. عباس جمشیدی فر بازیگر نقش اردلان در سریال سقوط به مناسبت شب یلدا در صفحه رسمی خود پیام زیر را منتشر نمود:

قیمت آجیل شب یلدا یه جوریه که

حافظ میره تو آجیل فروشی،

بابا طاهرعریان از مغازه میاد بیرون.

جالبه ببینید: فهیمه و پسرش در سریال پایتخت+ عکس تغییرات بیرون سریال

استوری-عباس-جمشیدی-فر

عباس جمشیدی فر بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر و متولد سال 1359 در تهران می باشد . عباس جمشیدی فر دیپلم کامپیوتر دارد و در کلاس های بازیگری شرکت کرده است و وارد این عرصه شده است.

شروع فعالیت

در 15 سالگی به بازیگری علاقمند شد تا اینکه به آموزشگاه استاد سمندریان رفت و با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کرد و پس از چندی بار بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد.

شهرت عباس جمشیدی فر

سریال سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود. و با این سریال به شهرت رسید.

خصوصیات اخلاقی

عباس جمشیدی فر به گفته خودش یکی از خصوصیات بدی که دارد کنترل نکردن عصبانیتش است و نمیتواند زمانی که عصبانی می شود ، خودش را کنترل کند. اما می گویدچند ساله دارم رو این قضیه کار میکنم که بیخود و بی جهت عصبانی نشوم

عباس جمشیدی فر و مادرش
عباس جمشیدی فر و مادرش

شوخ طبیعی عباس جمشیدی

عباس جمشیدی یک خصوصیت مثبت باحالی دارد دارد، آن هم شوخ طبعی او است می گوید پدرم همیشه برای موضوعات مختلف ری اکشن های عجیبی داشتند که در کل فامیل بعنوان یک شخص باحال ، جذاب و بگو بخند معروف بود من هم در این خصوصیات به پدرم رفتم و در کل آدم شوخ طبعی هستم و شوخی زیاد می کنم.

علاقه به سنتور

اول راهنمایی که بودم بابام برام سنتور خرید و از همان سال شروع به یادگیری و نواختن آن کردم بابام بود که یادم داد از کودکی موسیقی سنتی ایرانی گوش بدم ، شاید اگر یکبار دیگه متولد بشم دوست دارم رهبر ارکست بشم.

ورود به رادیو

سال 91 – 92 از طریق همکار قدیمی ام میثم عبدی وارد رادیو شدم ، و از همان سالها علاقه ام به رادیو زیاد شد چون آدم وقتی پشت آن میکروفن حضور دارد احساس می کند تمام دنیا آن میکروفن است.

ازدواج و طلاق

ایشان چند سال پیش با فریبا امینیان بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون ازدواج کرده بود که در نهایت این ازدواج بدون فرزند به طلاق انجامید و این زوج هنری از هم جدا شدند.

عباس جمشیدی فر و همسرش
عباس جمشیدی فر و همسرش

ترس از تاریکی و آینده

عباس جمشید از تاریک خیلی می ترسد اما به قول خودش رویترس از تاریکی کار کرده و یکم خوب شده است . ترس هایی هست که آدم را اذیت می کند مثل ترس از آینده که بنظرم یک نقص است زیرا آدم حال را فراموش می کند بعضی مواقع هم ترس از دست دادن عزیزان هم هست که می تواند تلخ و عذاب آور باشد که هیچ وقت دوست ندارم این اتفاق بیفتد.

علاقه به نقش جدی

عباس جمشیدی اکثر نقش هایی که در تئاتر داشته جدی بوده اند اما ورودش به تلویزیون با سریال های کمدی بود و در حال حاضر تقریبا همه کارهایش کمدی هستند ولی به کار جدی هم علاقه دارد و می گوید دوست دارم نقش های جدی را هم در تلویزیون تجربه کنم.

برایتان جالب خواهد بود

طراحی چهره واقعی همسران آخناتون در سریال یوسف پیامبر+ عکس

سرنوشت ترسناک نفرتیتی زن آخناتون در سریال یوسف پیامبر+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا