;
فرهنگ و هنرسینما

بهترین نقش هایی که بازیگران آن، بابتش عجیب‌ترین کارها را انجام دادند!

عجیب ترین نقش های بازیگران: بازیگری تکنیکی است که توسط بازیگران برای درک عمیق شخصیتی که قرار است بازی کنند، به کار می رود. در حالی که این تکنیک می‌تواند فیلمی شگفت‌انگیز به تماشاگران ارائه بدهد، اما گاهی منجر به لحظاتی سخت برای اجراکنندگان شده است.

بسیاری از این فیلم ها تبدیل به فاخرترین و به یاد ماندنی ترین آثار در تاریخ سینمای هالیوود تبدیل شدند؛ اما شاید برایتان جالب باشد بدانید بازیگران آن ها برای ایفای نقش دست به چه کارهای عجیبی زده اند، از کاهش وزن های 30 کیلوگرمی تا چند روز نخوابیدن و خوردن تهوع آورترین چیزها.

حتما ببین: تام هنکس: بهترین فیلم های تام هنکس که باید دید

در این بخش از فرهنگ و هنر، وب سایت گفتنی 8 تا از عجیب ترین نقش های بازیگران را در فیلم ها معرفی می کند که شوکه خواهید شد!

در اینجا چند نمونه از بازیگرانی که تست های افراطی را تجربه کردند مشاهده می کنید.

همچنین بخوانید: رازهای بازیگران هالیوود: اعترافات عجیب 10 سلبریتی مشهور

سخت ترین نقش های بازیگران

1-لیدی گاگا برای ایفای نقش فیلم خانه گوچی تا چند ماه کاملا با لهجه ایتالیایی صحبت می کرد

عجیب ترین نقش های بازیگران- فیلم خانه گوچی لیدی گاگا

این خواننده و بازیگر نقش پاتریزیا رگیانی، همسر سابق مائوریتزیو گوچی را در فیلم زندگینامه این طراح بازی کرد.

این بازیگر برای رسیدن به بازی عالی که ارائه کرد، سعی کرد حتی چند ماه قبل از شروع فیلمبرداری، تا حد امکان از نقش خود خارج نشود.

به همین دلیل، گاگا تصمیم گرفت موهای خود را به رنگ شخصیت خود رنگ کند و حتی زمانی که خارج از دوربین بود با لهجه ایتالیایی رجانی صحبت کند.

با این حال، فراتر از یک تغییر فیزیکی، خواننده آمریکایی برای درک شخصیت بیوه گوچی، که برای قتل همسرش قاتل استخدام کرده و محکوم شده بود، شروع به تلاش کرد تا همه چیز را آن‌طور که او می‌دید ببیند.

این هنرمند در مصاحبه ای با مجله “ووگ” صحبت کرد: “من زندگی را به گونه ای شروع کردم که به هر چه نگاه کردم، هر چه بازی کردم، متوجه شدم  زمانی که ممکن است پول وجود داشته باشد چقدر ممکن است همه چیز عوض شود و این تغییر باید مشهود باشد”.

البته علیرغم بازی او و ارتباط زیاد گاگا با این شخصیت، به نظر نمی رسد که خانواده گوچی آن را به همان شکل دریافت کنند و بیانیه ای صادر کردند و در آن اظهار داشتند که با بازنمایی شخصیت های فیلم راحت نیستند.

شاید جالب باشد: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

سخت ترین نقش های بازیگران

2-جرد لتو در جوخه انتحار شوخی های سنگین و غیر اخلاقی انجام داد

عجیب ترین نقش های بازیگران- فیلم جوخه انتحار جرد لتو

این خواننده و بازیگر به دلیل بازی در نقش «جوکر» و همچنین شوخی‌های سنگینی که روی صحنه فیلمبرداری انجام داد، مورد انتقاد شدید قرار گرفت که ظاهراً به دلیل غرق شدن در نقشش بود.

کاندوم های استفاده شده، اسباب بازی های جنسی و موش های مرده از جمله چیزهایی هستند که آزاردهنده جلوه کردند.

وقتی رسانه ها از او در این مورد پرسیدند، بازیگر پاسخ داد که “جوکر کسی است که به فضای شخصی یا مرزها احترام نمی گذارد”.

با این حال، برخی از شرکای فیلمبرداری او اظهار داشتند که این پویایی به خوبی مورد استقبال قرار نگرفت و همانطور که مارگو رابی در مصاحبه ای گفت، باعث شد جرد لتو ناامید شود چون گویا ترس این را داشت که نمی دانست کارگردان از او چه انتظاری داشت و در نتیجه افراط کرده بود.

3-لئوناردو دی کاپریو برای فیلم بازگشته داخل لاشه حیوانات خوابید و کبد خام خورد

عجیب ترین نقش های بازیگران-لئوناردو دی کاپریو در فیلم بازگشته

نقشی که اولین جایزه اسکار را برای دی کاپریو به ارمغان آورد،به گفته خودش با انواع تجربیات ناخوشایند ایفا شد.

این بازیگر تصمیم گرفت که برای تفسیر درست و دقیق کاراکتر فیلم، در هوای آزاد کمپ بزند، در رودخانه‌های یخ زده شنا کند و برخی چیزهای شدیدتر را امتحان کند؛ مانند خوابیدن درون لاشه و جسد حیوانات و حتی خوردن کبد خام جلوی دوربین.

این بازیگر گفت که از سخت ترین کارهایی که در زندگی اش انجام داده، آماده شدن برای فیلم مذکور است.

ترسناک ترین نقش های بازیگران

4-هالی بری هنگام فیلمبرداری تب جنگل حمام نکرد

فیلم تب جنگل هالی بری

هالی بری برای اولین نقش خود در فیلم، نقش یک زن خیابانی را در تب جنگل بازی کرد. او تصمیم گرفت به دنبال اصالت شخصیت برود بنابراین در تمام ده روز فیلمبرداری حمام نکرد. او در یکی از مصاحبه هایش گفت: “درست است من ده روز حمام نکردم، از سام جکسون که در تمام سکانس های فیلم کنارم بود بپرسید، واقعا بوی تنم آزاردهنده شده بود!”

5-داستین هافمن در «ماراتن من» سه روز نخوابید

فیلم ماراتن من داستین هافمن

فیلمی که هافمن در سال 1976 نقش «توماس بیبینگتون» را بازی می‌کرد، از بازیگر می‌خواست که سه روز متوالی بدون خواب بماند تا برای سکانسی که شخصیت او در حال گذراندن شرایط مشابه بود، آماده شود.

با این حال، در آن زمان، این بازیگر مورد انتقاد لارنس اولیویه، که او نیز در این فیلم بازی کرد، قرار گرفت، زیرا او به یک روش بازی کلاسیک تری اعتقاد داشت که در آن لازم نیست برای درک شخصیت خود از چنین چیزهایی عبور کرد، بلکه صرفاً باید عمل کرد.

ترسناک ترین نقش های بازیگران

6-کریستین بیل در «ماشینکار» 30 کیلوگرم وزن کم کرد!

 فیلم ماشین کار کریستین بیل
بیل در صنعت فیلم به دلیل تطبیق عالی بدنش با آنچه نقش هایش از او می خواهد، شناخته شده است. در فیلم ماشین کار او در تمام مدت حضورش در صحنه هالیوود، لاغرترین نقش را داشت.

همانطور که به گاردین گفت، بیل با یک رژیم غذایی محدود که فقط شامل «قهوه، سیب و ماهی تن» بود، 30 کیلو وزن کم کرد. این به او اجازه داد تا هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی با شخصیت خود سازگار شود.

7-آدرین برودی برای فیلم پیانیست 13/5 کیلوگرم کم کرد و خود را به 59 کیلو رساند!

فیلم پیانیست آدرین برودی

آدرین برای ورود به کاراکتر موسیقی دان لهستانی-یهودی ولادیسلاو اشپیلمن، که در طول جنگ جهانی دوم در گتوی ورشو محبوس بود، تصمیم گرفت به اصول اولیه بازگردد.

اگرچه دگرگونی فیزیکی آدرین برودی برای پیانیست سال 2002 آشکار است، این بازیگر همچنین در مورد فشار روحی و عاطفی عظیم نقش ولادیسلاو اشپیلمن، پیانیست بازمانده هولوکاست، که برای آن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را در سال 2003 دریافت کرد، صحبت کرده است.

برای آماده شدن، او گفت که آپارتمانش را رها کرد، ماشینش را فروخت، تلفن هایش را قطع کرد و به اروپا نقل مکان کرد. اما شگفت انگیزتر و بدتر از آن رژیم غذایی سنگینی بود که باید در آن دشواری عاطفی گرسنگی را درک می کرد.

او گفت: “من فقدان را تجربه کرده ام، غم و اندوه را در زندگی ام تجربه کرده ام، اما یأس ناشی از گرسنگی را نمی دانستم.” لحظاتی بود که مطمئن نبود با سلامت عقلش دست نخورده از این تجربه خارج خواهد شد و در پایان گفت که یک سال و نیم طول کشید تا دوباره به حالت عادی بازگشت و مدت ها از افسردگی ناشی از نقش تلخ این فیلم رنج می برد.

8-ناتالی پورتمن تمرین طاقت فرسای بالرین برای قوی سیاه را تحمل کرد

فیلم قوی سیاه ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن برای آماده شدن برای نقش خود در نقش نینای بیش از حد جاه طلب در قوی سیاه به حرکات افراطی ترسناکی رو آورد. او با رژیمی که فقط هویج و بادام داشت به شدت وزن خود را پایین آورد و حدود هشت ساعت در روز را صرف یادگیری باله و تمرین آن می کرد. او گفت: “شب هایی بود که فکر می کردم به معنای واقعی کلمه می خواهم بمیرم”!

 

لینک های مرتبط:

بهترین فیلم های ترسناک تاریخ که بیش از حد واقعی به نظر می رسند!

7 رئیس جمهور که در تبلیغات تلویزیونی بازی کردند

معرفی 10 فیلم برتر از ژانر علمی تخیلی تا کمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا