;
سرگرمی

بی ادب ترین کشورهای جهان: بی حیاترین مردم جهان چه کسانی هستند؟

بی ادب ترین کشورهای جهان

بی ادب ترین کشورهای جهان: تا به حال شده که به کشوری سفر کنید و احساس کنید که مردمان آن کشور با شما چندان مهربان نیستند؟ یا اینکه تصور کنید که آن ها غیر متمدن یا حتی پر افاده هستند و به نظرتان خیلی خونگرم نباشند؟ اگر این احساس را در زمان سفر داشته اید، شما تنها نیستید! با سرگرمی مجله گفتنی همراه باشید.

شاید جالب باشد: در تست تفاوت تصویری عروس و داماد باید در مدت زمان 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری را پیدا کنید؟

بی حیاترین کشور جهان کدام است؟

تا به حال شده که به کشوری سفر کنید و احساس کنید که مردمان آن کشور با شما چندان مهربان نیستند؟ یا اینکه تصور کنید که آن ها غیر متمدن یا حتی پر افاده هستند و به نظرتان خیلی خونگرم نباشند؟

اگر این احساس را در زمان سفر داشته اید، شما تنها نیستید! چراکه این احساسات را توریستان زیادی با سفر به بعضی از کشورهای خارجی تجربه می کنند و این به خاطر تفاوت فرهنگی است.

به همین خاطر است که می گویند ادب هم مثل زیبایی تعاریف مختلفی دارد و ممکن است که آنچه ما در مورد ادب و احترام می شناسیم، به نظر مردم کشورهای دیگر نشانه ادب نباشد. با این حال جالب است که بدانید یک تحقیق جهانی جالب توسط وب سایت گردشگری اسکای اسکنر انجام شد تا بر اساس آن بی ادب ترین کشورهای جهان یا به عبارتی بی ادب ترین میزبان های جهان مشخص شوند.

در این تحقیق توریستان از کشورهای مختلف رای دادند و در نتیجه اش لیستی از بی ادب ترین کشورهای جهان تهیه شد. اگر برایتان جالب شده که بی فرهنگ ترین کشور جهان کدام است و مردم کدام کشورها به عنوان بداخلاق ترین مردم دنیا شناخته می شوند و میزبان های خوبی برای توریستان نیستند، با ما همراه باشید تا یک به یک بی ادب ترین کشورهای جهان را به شما معرفی کنیم!

شاید جالب باشد: اگه خودتو باهوش و زرنگ میدونی آزمون هوش جمع اعداد را در 10 ثانیه حل کن.

بی ادب ترین کشورهای جهان:

فرانسه

چهار رتبه برتر لیست بی ادب ترین کشورهای جهان به مردم کشورهای فرانسه، روسیه، انگلستان و آلمان تعلق پیدا کرده است. این بدین معنی است که فرانسه رتبه اول بی ادب ترین کشورهای جهان را از آن خود کرده است و سپس روسیه رتبه دوم، انگلستان رتبه سوم و آلمان هم رتبه چهارم را در این زمینه کسب کرده است.
خیلی از توریستان معتقدند که فرانسه مردمان پرافاده ای دارد و به همین خاطر جای تعجبی ندارد که نام فرانسه را به عنوان بی حیا ترین کشور جهان در صدر این رقابت ببینیم! جالب است که بدانید یک پنجم شرکت کنندگان این رای گیری، فرانسه را به عنوان بی ادب ترین کشور جهان انتخاب کرده اند. این درحالیست که برخلاف فرانسه مردم کشورها بر روی نام برزیل به عنوان با فرهنگ ترین کشور جهان اتفاق نظر داشته اند.

روسیه

احتمالا مردم روسیه هم به خاطر اینکه عموما لبخند نمی زنند و در ظاهر مردمان خشکی هستند، رتبه دوم بی ادب ترین میزبان های جهان را از آن خود کرده اند. البته همان طور که گفته شد باید در این زمینه به تفاوت های فرهنگی نیز نیم نگاهی داشته باشیم و این را بدانیم که ممکن است لبخند نزدن مردم روسیه دلیلی بر تکبر آن ها نباشد.

چرا که فرهنگ روسیه ایجاب می کند که مردمانش به غریبه ها لبخند نزنند. اما به هر حال این را هم نمی توانیم انکار کنیم که توریستان تریجیح می دهند مردمان کشوری که از آن بازدید می کنند، کمی خنده روتر از مردم روسیه باشند! یک نکته دیگر اینکه می گویند زبان روسی به اندازه زبان انگلیسی و یا فارسی مودبانه نیست! به همین خاطر اگر جملات مردم روسیه را به صورت تحت اللفظی به زبان انگلیسی یا فارسی ترجمه کنیم، چندان جملات مودبانه ای نمی شوند!

در صورتی که ممکن است اصلا مردم روسیه منظور بدی در ادای آن کلمات نداشته اند و این فقط به خاطر نوع زبانشان است! به هر حال همین مسئله هم می تواند در انتخاب روسیه به عنوان دومین کشور بی ادب جهان دخیل باشد.

انگلیس

از همه جالب تر این است که انگلستان رتبه سوم بی ادب ترین و یا بی حیاترین کشور جهان را کسب کرده است. جالبیش به این خاطر است که 60 درصد کسانی که در رای گیری بی ادب ترین کشورهای جهان شرکت کرده بوند، خودشان انگلیسی بوده اند!

جالب تر از آن هم اینکه در تحقیق قدیمی تری خودشان را به عنوان بدترین توریستان جهان هم انتخاب کرده بودند و این نشان می دهد که مردم انگلستان انسان های متواضعی هستند!

در پایان جالب است که بدانید در این تحقیقاتی که انجام گرفت و در بین لیست کشورهای حاضر در این تحقیق، مردم جزایر کارائیب، فیلیپین و برزیل به عنوان با ادب ترین مردم دنیا در قبال توریستان انتخاب شدند. به هر حال اگر شما هم به هر کشور دیگری در جهان سفر کردید، بهتر است که تفاوت های فرهنگی را در نظر بگیرید و بعد با چنین نگاهی رفتار مردمان آن کشور را زیر نظر بگیرید تا برداشت اشتباهی از رفتارهایشان نداشته باشید.

عجایب و دانستنی های روز دنیا

وب سایت گفتنی هر روز در این ساعت برای شما عزیزان جالب ترین اتفاقاتی که در دنیا رخ داده را نشر می دهد. این اتفاقات می تواند شامل عجیب ترین باورها، بناهای خاص، مردم و کارهای عجیب شان، قوانین کشورها و سایر رسومات و چیزهایی باشد که تا به حال راجع به آن نشنیده اید. پس مطالب ما را از دست ندهید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

شاید برایتان جالب باشد:

چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

آزمون هوش شناخت خانواده دیوانه؛ یکی از خونواده ها دیگه رد داده از زندگی،میتونی بگی کدومشونه؟

بازی هوش ریاضی خفن؛ فقط باهوشا می تونن این معمای ریاضی را 10 ثانیه ای حل کنند!

چیستان: اسمم را بگو و من ناپدید می شوم. من چی هستم؟؟

با تست شخصیت روشن فکر و رازدار، ببینید آیا شما فردی باز و صادق هستید یا بیشتر یک رازدار هستید؟

آزمون هوش شناخت آرایشگر قاتل؛ میتونی آرایشگری که یک قاتل می باشد را در 7 ثانیه شناسایی کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا