;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

پرپشت شدن سریع مژه و ابرو با این روش گیاهی و بدون ضرر

پرپشت شدن سریع مژه و ابرو: برای داشتن مژه های بلند نیازی به انجام کاشت و اکستنشن نیست شما می توانید برای پرپشت شدن سریع مژه ها و زیباتر شدن چشم ها از یک روش بسیار موثر و بدون ضرر استفاده کنید.
هرچند که هیچ کس نمی تواند به خاطر بسیاری از علل و بدون در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند:ژنتیک،شرایط پزشکی خاص،سن،هرگونه کمبود،عفونت چشمی یا هر بیماری هورمونی،ابرو ها و مژه های زیبا و بی نظیری داشته باشد. ما نمی توانیم در این باره از چیز هایی جلوگیری کنیم اما می توانیم درمان هایی را انجام دهیم که باعث رشد و بلند شدن مژه ها و ابرو هایتان شود.

در مد و زیبایی مجله گفتنی نسخه ای مخصوص برای بلند و پرپشت شدن سریع مژه را به شما معرفی خواهیم کرد که طبق نظرات کاربران بعد از استفاده از این روش نتیجه کاملا مثبت بوده است پس پیشنهاد می کنیم امتحان کنید. این روش برگرفته از ویدئویی پربازدید در یوتیوب است که مورد استفاده قرار گرفته و نتیجه ی آن توسط افراد بسیاری به اشتراک گذاشته شده است.

پرپشت شدن سریع مژه و ابرو:

مواد لازم :

یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا
2 قاشق غذا خوری روغن کرچک
2 عدد ویتامین E

نکته:

شما می توانید ژل آلوئه ورا را از گیاه آن استخراج کنید و هم میتوانید آن را از فروشگاه ها تهیه کنید، در کل ژل آلوئه ورا برای پوست شما بسیار مناسب و مفید است.

نکته:

اگر روغن کرچک در دسترس نبود، میتوانید از روغن بادام یا زیتون استفاده نمایید.روغن کرچک حاوی اسید های چرب ضروری است که به افزایش رشد مو کمک میکند.

نکته:

ویتامین E در مرطوب کردن پوست بسیار مفید است و شما به راحتی میتوانید آن را از داروخانه ها تهیه بفرمایید. ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل میکند که به ترمیم سلول های مرده و ایجاد بافت جدید کمک میکند.

طرز استفاده:

ابتدا یک کاسه تمیز تهیه کنید و تمام موارد بالا را درون آن بریزید و به خوبی هم بزنید سپس آن را درون یک بطری یا شیشه تمیز بریزید و نگهداری کنید.
سپس با استفاده از یک برس یا مسواک تمیز ترکیب بدست آمده را روی مژه هاو ابروهایتان اعمال کنید. اجازه دهید تا صبح بماند و سپس با آب بشویید.

بهترین راه برای بلند و پرپشت شدن مژه و ابروها
بهترین بخش این درمان، این است که 100 درصد خالص و ارگانیک می باشد و خوبی دیگر این است که می توانید بدون هزینه های گزاف در تخت خود بخوابید و پس از چند روز شاهد نتایج دلخواه بدست آمده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا