;
سرگرمی

با شناسایی قاتل مربی مهد کودک در معمای تصویری ما در 7 ثانیه اثبات کن که یک نابغه باهوش هستی!

آزمون شناسایی قاتل مربی مهد کودک: در تصویر آزمون شناسایی قاتل مربی مهد کودک یک صحنه جنایت را به شما نشان می دهیم. ماموریت شما به عنوان یک کارآگاه مشتاق FBI این خواهد بود که بفهمید قاتل زنی که به عنوان مربی مهد کودکی مشغول به کار بوده است و حالا بر روی زمین افتاده است، کیست؟ آیا می توانید آن را در زمان تعیین شده انجام دهید؟ این به شما بستگی دارد که با این چالش در سطح دیگری به شکوه برسید.

چالش بینایی: اگه جعبه کادو رو در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنی معرکه ای!

با شناسایی قاتل می توانید نشان دهید که دارای ضریب هوشی بالا هستید. تلاش کنید که این معما را در 7 ثانیه یا کمتر از آن شکست دهید.این معمای هوش تصویری به شما این امکان را می دهد که توانایی های ذهنی و شناختی خود به ویژه میزان دقت و بینایی خود را محک بزنید.

جالبه ببینید: اگه تونستی تو 7 ثانیه فردی که با مسموم کردن غذا سعی داره مهمانان رو بکشه خیلی باهوشی

تصویر آزمون شناسایی قاتل مربی مهد کودک

آزمون شناسایی قاتل مربی مهد کودک 1

.

.

.

برخی از کاربران بر این باورند که این معماهای هوش تصویری فقط یک “بازی کودکانه” است، اما حقیقت این است که انجام منظم و مستمر این بازی ها می تواند زمینه رشد فکری و ذهنی شما را افزایش دهند. آیا همواره مدعی هوش بالا و تمرکز عالی هستید؟ آیا معتقدید که معماها و بازی های فکری برای شما جز یک بازی ساده چیزی نیستند؟ اگر در تمام عمر خود به این باور رسیده اید که بسیار باهوش هستید، اما تا به حال نتوانسته اید آن را ثابت کنید. زمان شما فرا رسیده است،فقط کافیست قاتل مربی مهد کودک را شناسایی کنید.

پیشنهاد می شود بخوانید: ماجرای ضرب المثل در دروازه رو می شه بست، اما دهان مردم رو نه!

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مربی مهد کودک

برخی کاربران پسر بچه ای که با زرافه بازی می کند را به عنوان قاتل معرفی کرده اند و دلیلشان هم داشتن شلوار پاره وی می باشد،ولی باید گفت این پسر بچه خانواده فقیری دارد که توان خرید شلوار جدید را ندارند.برخی نیز پسر بچه ای که با دایناسورها بازی می کند را قاتل معرفی نموده اند ولی دلیل خاصی مبنی بر قاتل بودن وی نمی باشد.

جالبه: پیری بازیکنان فوتبال؛ کدوم یکی باحال تر شده؟+ عکس های دیدنی

قاتل مربی مهد دختر بچه کوچک می باشد،به لباس های بچه ها اگر دقت کنید متوجه می شوید که اسم هر کودک بر روی آن نوشته شده است و روی لیوان بچه ها نیز اول اسم آن ها حک شده است،لیوانی که بر روی میز قرار دارد به خون آغشته شده است و اول اسمی که بر روی آن نوشته شده است s می باشد که مخفف اسم دختر(sara) می باشد.

آزمون شناسایی قاتل مربی مهد کودک 2

آیا آزمون شناسایی قاتل مربی مهد کودک را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. یعنی خود سایت هم که این معما رو گذاشته ؛ جواب درست نداده ! نوشیدنی که توی بقیه لیوانها هست همه یک رنگه ؛ منتها اونی که روی میزه ازش خورده شده و کسی جیزیش نشده اماتو پوزیشن دست مربی و لیوانی که کنارش روی زمین افتاده و محتویاتش ریخته بیرون ثابت میشه کسی که از محتویات لیوان خورده خود مربی و طبق شواهد اول اسم هر کسی روی لیوان ! پس قاتل مایک
    با یه دقت ساده هم معلومه مگه اینکه برای جذی نظرات کاربران جواب غلط داده باشین 🌿

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا