;
سرگرمی

بازی جالب با چوب کبریت؛ با حرکت دادن یک چوب کبریت معادله را درست و تیزهوشی خودتان را ثابت کنید.

بازی جالب با چوب کبریت؛ آیا برای یک چالش جذاب ریاضی آماده ای؟ شما می توانید ضریب هوشی خود را با بازی جالب با چوب کبریت ارزیابی کنید. یک معادله صحیح با حرکت دادن تنها 1 چوب کبریت ایجاد کنید.

خود را ارزیابی و تست کنید و آنچه را که در چنته دارید به ما نشان دهید! ببینید آیا می توانید این معادله را در زمان تعیین شده 10 ثانیه ای حل کنید و دوستان خود را نیز با این تست هوش مورد ارزیابی قرار دهید.

جالبه: چرا مورچه ها اندازه سر خود را تغییر می دهند؟

تصویر بازی جالب با چوب کبریت

بازی جالب با چوب کبریت 1

شاید جالب باشد: تست بینایی تعداد مربع؛ در تصویر چندتا مربع وجود دارد،10 ثانیه بیشتر فرصت نداری.

.

.

.

اگر به دنبال یک چالش ذهنی برای آزمایش مهارت های حل مسئله و ضریب هوشی (IQ) خود هستید، پس به جای درستی آمده اید.بازی جالب با چوب کبریت یک چالش سریع است که شما را ملزم می کند یک خطای معادله را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید.

.

.

.

جالبه ببین: می تونی در مدت 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری پشمالو و پیشی کوچولو بازیگوش را پیدا کنی؟

پاسخ بازی جالب با چوب کبریت

ما پاسخ بازی جالب با چوب کبریت را در دو تصویر برای شما به اشتراک می گذاریم.

تصویر پاسخ بازی جالب با چوب کبریت مرحله اول

بازی جالب با چوب کبریت مرحله اول

تصویر پاسخ بازی جالب با چوب کبریت مرحله دوم

اینم جالبه: داستان ضرب المثل کفگیر به ته دیگ خورده چیه؟

بازی جالب با چوب کبریت مرحله دوم

آیا بازی جالب با چوب کبریت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

جالب و چالشیه: چیستان: آن چیست كه تا سرش را نبرند حرف نمی زند؟

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای هوش تصویری کبریت: معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد.

معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

مطالب پیشنهادی ما:

تفاوت تصویری پنگوئن خوش تیپ؛سه تا تفاوت تصویر رو در 8 ثانیه میتونی گیر بیاری؟

قدرت ریسک پذیری خود را با تست شخصیت ریسک بسنجید.

آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی؛ اگه گفتی کدوم دختر خانم زیبارو پرستار نمی باشد و داره اداشو در میاره؟

آزمون هوش ریاضی جذاب؛ اگه تو 10 ثانیه نتونی این معادله رو حل کنی باید ریاضی رو از اول بخونی

تست بیناییی کاسه متفاوت؛اگه تیز باشی میتونی تو 5 ثانیه کاسه متفاوت رو پیدا کنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا