;
تازه هااخبار روز

فداکاری پیکه برای بارسا: مجانی و بدون دستمزد بازی می کنم

فداکاری پیکه برای بارسا: بدون دریافت پول برای بارسا بازی می کنم. جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، به مدیران این باشگاه پیشنهاد کرده بود که این فصل را بدون دریافت دستمزد بازی کند. به نظر می رسد که اوضاع مالی باشگاه بارسلونا در شرایط وخیمی قرار دارد. امروز در بخش تازه ها به موضوع مشکلات مالی بارسا پرداخته ایم. با گفتنی همراه باشید.

این مطلب رو هم از دست نده: پیکه و مادر گاوی: جدایی شکیرا از پیکه به دلیل خیانت!

کاهش دستمزد پیکه

شرایط مالی بارسلونا باعث شده است که این باشگاه بار دیگر به دنبال کاهش دستمزد بازیکنانش از جمله دستمزد پیکه باشد.
مدیران بارسا عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشتند و موفق شدند بازیکنان بزرگی را برای تقویت این تیم به خدمت بگیرند اما شرایط مالی این باشگاه مشکلات جدیدی را برای آنها رقم زده است.

این را بخوانید: زیبایی پنهان شکیرا: وقتی همه به جز پیکه قدر شکیرا را می دانند!

قوانین مالی لالیگا 

لالیگا در چند فصل اخیر قوانین مالی سختگیرانه‌ای را برای باشگاه‌ها در نظر گرفته است و برای آن‌ها سقف پرداخت دستمزد تعیین کرده است. با توجه به این قانون، بارسا در حال حاضر و در فاصله سه روز تا آغاز رقابت‌های فصل جدید لالیگا نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند.

فروش بازیکنان

آن ها روی فروش تعدادی از بازیکنان مانند مارتین برایثویت، ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ حساب کرده بودند اما این اتفاق رخ نداد و همین باعث شد که مدیران این باشگاه بار دیگر به دنبال کاهش یا تعویق دستمزد بازیکنان دیگر باشند.

از خودگذشتگی پیکه

پیکه تابستان گذشته نیز برای ثبت قرارداد دیپای حاضر به کاهش دستمزدش شده بود و امسال نیز جزو بازیکنانی است که با این شرایط بارسلونا کنار آمده و چنین اقدامی را پذیرفته است.
روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده است که این بازیکن حتی به مدیران بارسا پیشنهاد داد که حاضر است بدون دریافت دستمزد در این فصل برای این تیم به میدان برود اما پس از برگزاری جلساتی قرار شد که قرارداد جدیدی بین او و باشگاه امضا شود و دستمزد این بازیکن کاهش پیدا کند تا شرایط برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید فراهم شود.
پیش از این گفته شده بود که سرخیو بوسکتس نیز شرایط تعویق دریافت دستمزدش از این باشگاه را به دلیلی مشابه پذیرفته است.

لینک های مرتبط: 

سایه دیگر نیست: هوشنگ ابتهاج در گذشت

تحقیقات جدید می گوید: مردان متاهل یا تحصیلکرده بیشتر از زنان عمر می‌کنند

جاستین بیبر فلج شد! رمزی هانت علت فلج این خواننده است

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =

دکمه بازگشت به بالا