;
سرگرمی

تست بینایی ارواح: می تونی بدون توهم زدن تعداد واقعی ارواحو بگی؟!

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

این هم جالبه: تست هوش ژاکت دزد مخفی کدوم بچه ست؟ کارآگاه های حرفه ای زود می گیرن!

در این اتاق تعدادی روح مخفی وجود دارد که باید با توجه به نشانه ها آن ها را پیدا کنید. کاربران بسیاری دچار توهم شدند و تعداد ارواح را بیشتر از میزان واقعی آن ها برآورد کردند.

این معما هم جالبه: معمای گورخرها: اگر هر 5 تفاوت دو گورخر را پیدا کنی جزو دو درصد نخبه جامعه ای!

تست بینایی ارواح: می تونی بدون توهم زدن تعداد واقعی ارواحو بگی؟!

تست بینایی ارواح

این هم جالبه: بازی فکری کلید: این کلید کدام قفل را باز می کند؟ خودت را به چالش بکش!

.

.

.

تست بینایی ارواح:

بخش سرگرمی گفتنی هر روز با انواعی از چالش های تصویری توانایی های شناختی و ذهنی شما را مورد آزمایش قرار می دهد!

.

این تست رو از دست نده: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

.

.

این هم جالبه: اگر واقعا باهوش هستید بگویید کدام مادربزرگ خوش آشام است؟

جواب تست بینایی ارواح

جواب تست بینایی ارواح

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

این هم جالبه: تست شخصیت مهارت گفتگو: آیا دیگران از گفتگو با شما لذت می برند؟

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

تست بینایی ارواح: سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

شاید جالب باشد: داستان ضرب المثل چیزی که عوض داره، گله نداره 

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

تست بینایی ارواح: انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی هایی مانند تست بینایی ارواح ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

خطای دید چیست؟

تست بینایی ارواح: خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

خطای دید و تست بینایی هایی مانند تست بینایی ارواح ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است.

تست هوش نوجوانان یا تست هوش برای بزرگسالان باعث می‌شود از لحاظ ذهنی همیشه آماده بمانید و آلزایمر را از شما دور می‌کند. گاهی تست‌های بینایی یا تست‌های تیزبینی و هوش باعث می‌شود شما را از زوال عقل در پیری نجات دهد.

امروزه برای سنجش میزان بهره هوشی هر انسانی از انواع مختلفی تست هوش و آزمون هایی استفاده می‌شود. بدون تردید می‌توان گفت که همه آدم‌ها علاقه دارند که هوش بالایی داشته باشند و بتوانند مشکلات زندگی را به خوبی درک کرده و از قدرت تحلیل بالایی برخوردار باشند. اولین قدم برای افزایش میزان هوشمان این است که بدانیم بهره هوشی ما چقدر است و کدام نوع از هوش‌ها در ما میزان بیشتری دارد.

این مطالب هم جالب هستند:

آزمون شناسایی قاتل مخوف را بیاب؛ اگر واسه خودت یه پا کارآگاهی!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =

دکمه بازگشت به بالا