;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

چاق کردن صورت با روش های طبیعی: اینجوری صورت شاداب و پر داشته باش!

چاق کردن صورت با روش های طبیعی: گونه های چاق و گرد می تواند به بسیاری از چهره ها ظاهری جوان ببخشد، در حالی که گونه های افتاده می تواند نشان دهنده پیری یا نگرانی های سلامتی باشد. صورت پرتر با گونه‌های گرد مد این روزهاست و چهره بیبی فیس و شاداب، هدف خیلی از طرفداران زیبایی است.

شما می توانید تحت یک عمل زیبایی مانند جراحی انتقال چربی قرار بگیرید یا یک فیلر پوستی تزریق کنید یا می‌توانید روش‌های طبیعی‌تری را امتحان کنید که اگرچه لزوماً توسط جامعه پزشکی پذیرفته نمی‌شوند، اما بسیاری از مردم معتقدند مؤثر هستند.

 

وب سایت گفتنی در این بخش از مد و زیبایی، به چاقی صورت با روش های طبیعی می پردازد. این راهکارها شاید برای کسانی که به دنبال تغییرات زیاد و سریع هستند مناسب نباشد، اما برای کیس هایی که به دنبال روش های غیر جراحی هستند و می توانند این کارها را با حوصله و بلند‌مدت انجام دهند، موثر خواهد بود.

 

بنابراین متعهد بودن به یک روتین منظم، قطعا تاثیرات خود را پس از چند ماه خواهد گذاشت. به همین دلیل هم هست که محصولاتی مانند کرم های نرم‌کننده، ضدآفتاب و ماسک های صورت و مو با مصرف شدن مستمر باعث حفظ زیبایی و از بین بردن به مرور چروک و لک و… می شوند.

پس اگر برای زیبایی به دنبال درمان های خانگی و طبیعی هستید، صبور و امیدوار باشید! اکسیر زیبایی در خانه اگرچه دیریاب است اما نتیجه آن هم لذت بخش است.

همچنین بخوانید: تسکین پوست صورت در تابستان با استفاده از ماسک های گیاهی

چاق کردن صورت با روش های طبیعی:

1. آلوئه ورا به پوست خود بمالید

چاقی صورت با روش های طبیعی-آلوئه ورا

در حالی که استفاده از آلوئه بر روی پوست شما نمی تواند گونه های شما را گردتر کند، ممکن است به کاهش علائم چین و چروک کمک کند و ظاهری مرطوب و چاق به پوست شما بدهد.

یک بررسی تحقیقاتی در سال 2021 از خواص دارویی آلوئه ورا و استفاده از آن در لوازم آرایشی از جمله ژل ها و کرم ها را تشریح کرد. آلوئه ورا که روی پوست مالیده می‌شود، می‌تواند به عنوان یک مرطوب‌کننده عمل کند و به چسباندن رطوبت به پوست و کاهش خطوط ریز کمک کند.

در میان سایر مواد مفید برای پوست، آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان های ویتامین C و ویتامین E است. به همین دلیل، بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از آلوئه ورا بر گونه ها می تواند به جوان تر شدن پوست کمک کند.

2. از محصولات مراقبت از پوست حاوی سیب استفاده کنید

چاقی صورت با روش های طبیعی-سیب

بسیاری سیب و محصولات مراقبت از پوست حاوی سیب را به عنوان گزینه هایی برای کمک به حفظ ظاهر جوان در نظر می گیرند. این ممکن است به این دلیل باشد که سیب دارای مقادیر زیادی از موارد زیر است:

  • کلاژن
  • الاستین
  •  آنتی اکسیدان

یکی از راه‌های استفاده از سیب برای داشتن گونه‌هایی با ظاهری جوان‌تر «ماسک سیب» است. یک سیب را رنده کنید، روی صورت خود بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس به آرامی ماسک را با آب بشویید.

3. سیب بخورید

احتمالاً این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که می گوید: «یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد». گفته می شود سیب دارای فواید سلامتی است.

کلاژن و الاستین موجود در سیب باعث می شود پوست شما نرم و صاف به نظر برسد.

چاق کردن صورت با روش های طبیعی:

4. گلیسیرین و گلاب را به پوست خود بمالید

گلیسیرین و گلاب برای چاقی صورت

ترکیب نصف گلاب و نصف گلیسیرین که قبل از خواب روی گونه‌هایتان مالیده شود، پوست را تمیز و هیدراته نگه می‌دارد و ظاهر جوان را تقویت می‌کند.

بر اساس یک مطالعه در سال 2014 ، گلاب دارای خواص ضد التهابی است و حتی ممکن است اثرات ضد میکروبی داشته باشد.

5. عسل را به پوست خود بمالید

عسل برای چاقی صورت

عسل به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و ضد باکتریایی که دارد می تواند ظاهری جوان روی گونه ها ایجاد کند . برخی پیشنهاد می کنند ماسکی از مقدار مساوی عسل و خمیر پاپایا تهیه کنید. مخلوط را روی گونه های خود بمالید و 10 دقیقه صبر کنید و سپس آن را با آب گرم بشویید.

عسل خام، در مقایسه با عسل تصفیه شده، ممکن است حاوی مقدار بیشتری از مواد مغذی سالم خود باشد که ممکن است در طول فرآوری از بین برود.

6. شیر را به پوست خود بمالید

شیر برای چاقی صورت

استفاده از شیر روی گونه ها باعث تمیزی و مرطوب شدن گونه ها می شود، زیرا شیر حاوی آب، چربی و پروتئین است.

شیر حاوی اسید لاکتیک است که یک آلفا هیدروکسی اسید است. این اسیدها معمولاً در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شوند. آنها می‌توانند رشد سلول های جدید را تحریک کرده و سلول های مرده پوست را حذف کنند.

پروتئین ها و اسیدهای آمینه موجود در شیر نیز ممکن است در بهبود بافت آسیب دیده نقش داشته باشند.

همچنین بخوانید: نکاتی برای دستیابی به پوستی صاف مثل نوزاد

چاق کردن صورت با روش های طبیعی:

7. روغن را به پوست خود بمالید

روغن برای چاقی صورت

روغن‌های خاصی که روی پوست گونه‌ها استفاده می‌شود، پوست را مرطوب و غنی می‌کند. این ممکن است ظاهری گرد و سالم را تقویت کند.

روغن های پیشنهادی عبارتند از:

  • روغن بادام ، که دارای خواص نرم کنندگی برای بهبود رنگ چهره و رنگ پوست است
  • روغن آووکادو که برای پوست های ترک خورده مفید است
  • روغن نارگیل که در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز محافظت می کند
  • روغن زیتون که دارای خواص ضد التهابی است

هنگام استفاده از هر محصول جدید روی پوست خود قبل از استفاده از آن در یک منطقه بزرگ، یک تست کوچک انجام دهید. برخی از روغن ها ممکن است برای افراد مبتلا به بیماری های پوستی خاص مانند آکنه مناسب نباشند.

8. کره شی بمالید

چاقی صورت با روش های طبیعی- کره شی

 

کره شی باتر دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است زیرا درصد بالایی از موارد زیر را دارد:

  • تری ترپن ها
  • توکوفرول
  • فنل ها
  • استرول ها

برخی از طرفداران کره شیا پیشنهاد می کنند 2 فنجان کره شی را با  1/2 فنجان شکر گرانول مخلوط کنید تا پس از حمام استفاده شود. خمیر را به مدت 5 دقیقه روی گونه ها ماساژ دهید، اجازه دهید 10 دقیقه دیگر بماند و سپس به آرامی با آب گرم بشویید.

9. آجیل و دانه ها

آجیل برای چاقی صورت

مانند شیر، آجیل و دانه ها حاوی چربی های سالم هستند و ممکن است به افزایش وزن کمک کنند . خوردن غذاهای پر کالری ممکن است به پر شدن طبیعی گونه های شما کمک کند.

نکات اضافی برای گونه های چاق

  • کرم ضد آفتاب بزنید. در بیرون از منزل، کرم ضد آفتاب روی صورت از پوست شما در برابر اشعه های مضر فرابنفش محافظت می کند.
  • در صورت تمایل از آرایش کردن خودداری کنید. اجازه دادن به پوست شما برای تنفس باید به حفظ ظاهری جوان کمک کند. همیشه آرایش خود را پاک کرده و قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را کاملا بشویید.
  • اگر سیگار می کشید، سیگار را ترک کنید و اگر به طور منظم الکل می نوشید، مصرف خود را محدود کنید. این عادات می توانند با از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست شما، جوانی کمتری به پوست شما دهند .
  • آب بنوشید. هیدراته نگه داشتن بدنتان به پوست کمک می کند ظاهری جوان داشته باشد.

لینک های مرتبط: 

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

10 ترند زیبای رنگ مو برای تابستان 1401

رفع سیاهی دور چشم با استفاده از ویتامین E

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا