;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

شیره انجیر برای زیبایی پوست و مو: اگر ریزش مو دارید!

شیره انجیر برای زیبایی پوست و مو: انجیر دارای مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان و مواد معدنی است که برای بدن مانند یک مولتی‌ویتامین قوی عمل می‌کند. البته این تفاوت را دارد که مواد مضر و شیمیایی را ندارد و به‌راحتی همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. نکته مهم آن است که از خاصیت و اثربخشی شیره انگور برای سلامت پوست نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. مد و زیبایی گفتنی را از دست ندهید.

شیره انجیر برای زیبایی پوست و مو، مرطوب‌کننده قوی و آبرسان

اگر شما پوستی خشک دارید، بهترین محلول شیره انجیر است. مقداری از این شیره را روی پوست خود ماساژ داده تا خشک شود، سپس آبکشی کنید تا از لطافت پوست خود لذت ببرید.

اگر این کار را انجام دهید، شیره انگور با مقدار زیاد امگا ۳ شما را از پرداخت هزینه‌های بالا برای خرید برسان و مرطوب‌کننده‌های صنعتی بی‌نیاز می‌کند.

این شیره می‌تواند سلول‌های مرده پوست را از بین ببرد و پوست سالم و درخشانی را پس از یک روز کاری و خستگی، برای شما به ارمغان می‌آورد.

شیره انجیر1

شیره انجیر برای زیبایی پوست و مو: جلوگیری از پیری زودرس

چروک و پیری زودرس پوست یکی از مشکلاتی است که این روزها افراد به دلیل استرس، هوای آلوده، استفاده از محصولات شیمایی آرایشی دچار آن می‌شوند. شیره انجیر سرشار از آنتی‌اکسیدان، ویتامین B و E است که مانند یک اکسیر معجزه‌آسا، پوست شما را از تأثیرات مخرب رادیکال‌های آزاد و پیری زودرس در امان نگه می‌دارد. اگر می‌خواهید همیشه پوستی سالم و باطراوت داشته باشید، استفاده از این ماسک را هرگز فراموش نکنید.

شیره انجیر برای زیبایی پوست و مو: شادابی پوست

یکی از خواص شیره انجیر برای زیبایی مرطوب‌کنندگی قوی است که دارد. این شیره با این قدرت مرطوب‌کنندگی، شادابی و لطافت را برای پوست به ارمغان می‌آورد. شیره به دلیل داشتن ویتامین‌های زیادی که دارد، باعث تسهیل گردش خون در صورت و در نهایت سرخی و زیبایی پوست می‌شود. در واقع این شیره پوستتان را از حالت رنگ‌پریدگی خارج می‌کند.

شیره انجیر برای زیبایی پوست و مو:

امروزه به دلیل روتین نامناسب و استفاده از مواد شیمیایی برای پوست و مو افراد زیادی از ریزش مو رنج می‌برند. مو در زیبایی افراد تاثیر بسیاری دارد؛ بنابراین همه افراد باید به زیبایی و سلامت موهایشان توجه کنند.

یکی از مواد غذایی که با داشتن مواد معدنی و ویتامین‌های مفید، رژیم غذایی را کامل و غنی کرده و از بروز مشکلات برای مو جلوگیری می‌کند، شیره انجیر است که مانند یک معجزه، شما را از مضرات داروهای شیمیایی در امان نگه می‌دارد.

شیره انجیر برای زیبایی پوست و مو: کاهش ریزش مو

یکی دیگر از خواص انجیر برای زیبایی موها، جلوگیری از ریزش مو است. شیره انجیر سرشار از ویتامین‌های ‌C، E و منیزیم است که باعث افزایش گلبول‌های قرمز و تسهیل در گردش خون و خون‌رسانی به پوست سر می‌شود.

این موضوع باعث افزایش رشد مو و همچنین پرحجم شدن آن‌ها می‌شود. شیره انجیر با کلاژن‌سازی و آبرسانی زیاد خود، از بروز مشکل در مو و کم حجمی جلوگیری می‌کند.

شیره انجیر برای زیبایی پوست و مو: درخشندگی مو

شیره انجیر سرشار از اسیدهای چرب مانند امگا ۳ است که چربی پوست سر و مو را تنظیم می‌کند؛ بنابراین درخشندگی و شادابی مو را به همراه خواهد داشت. این شیره مانند یک داروی قوی باعث رشد مو و کاهش شکنندگی و ریزش مو می‌شود. انجیر با داشتن مقدار زیاد مس باعث افزایش ملانین مو شده و مانند یک اکسیر معجزه‌آسا از سفیدی زودرس مو جلوگیری می‌کند.

رسیدگی به پوست و مو یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد باید انجام دهند. حالا افراد باید با خواص شیره انجیر برای زیبایی را آشنا باشند تا از این معجون معجزه‌گر در روتین خود استفاده کنند.

این مطالب هم جالبه:

از بین بردن لک پوستی: ۲ قاشق چای خوری روغن خشخاش با کمی نمک دریا و پوست لیمو!

(ویدیو) چطوری آرایش فوری دخترانه انجام بدیم؟

آرایش با مدفوع راهی غیر معمول که رومی ها انجام می دادند!

بیندی: آیا معنای پشت نقطه قرمز پیشانی هندی ها را می دانید؟

جنیفر لوپز بدون میکاپ را ببینید که می گوید: «این منِ 54 ساله ام» +ویدئو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا