;
سرگرمی

تست بینایی کروکودیل را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید!

تست بینایی کروکودیل: آیا می توانید کروکودیل پنهان شده در این تصویر را پیدا کنید؟ همه مردم نمی توانند در میان حیوانات مختلف به دنبال مورد صحیح بگردند!

چالشی که امروز برای شما آورده ایم، می تواند کل خانواده را سرگرم کند و بسیاری از کاربران اینترنت به دنبال پاسخ هستند. آیا می توانید با همان مهارت بخشی از کاربران اینترنت، این تصویر را رمزگشایی کنید؟

 

وب سایت گفتنی هر روز انواع تست های سرگرمی و تست بینایی را با شما به اشتراک می گذارد. پس این فرصت را از دست ندهید. ما چالش هایی که در شبکه های اجتماعی ترند شده اند را با شما به اشتراک می گذاریم تا شما نیز از این بازی های ذهنی و فکری عقب نمانید.

 

تست بینایی کروکودیل: کروکودیل را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید!

 

همچنین ببینید: عکس اعترافات درونی مردم که سوژه عکاس مشهور شد: کمک!

تست بینایی کروکودیل

گورخرها، شیرها، زرافه ها، اسب آبی و پرندگان، بیشتر گونه های شناخته شده ساوانا، در این تصویر نشان داده شده اند که زیبایی و تنوع پوشش گیاهی محیطی را که می توانیم پیدا کنیم، به تصویر می کشند.

.

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

.

.

جواب تست بینایی کروکودیل: آیا توانستید کروکودیل را فقط در پنج ثانیه پیدا کنید؟ اگر نتوانستید، ناامید نشوید، می‌توانید با انجام تست‌های بیشتر مهارت‌های جستجوی خود را بیشتر و بیشتر کنید و به متنوع‌ترین آنها ترجیح دهید. این شیوه تمرین ذهن باعث رشد چندین مهارت دیگر نیز می شود. اگر نتیجه را پیدا کردید، تبریک می‌گویم، پیدا کردن کروکودیل در این مدت کوتاه واقعاً دشوار بود.

نتایج خود را با نتایج دوستان و خانواده خود مقایسه کنید و دریابید که چه کسی مهارت های بصری بیشتری دارد. برای کسانی که می خواهند پاسخ را بدانند، اینجاست:

.

.

تست هوش عجیب سخت : خطای تصویری مشکوک که فقط دو درصد افراد می فهمن! چی عجیبه؟!

.

.

جواب تست بینایی کروکودیل

جواب تست بینایی کروکودیل

اهمیت تست های سرگرمی وب سایت گفتنی

ما می دانیم که مواجهه با روال طاقت فرسایی که شامل خانه، فرزندان، کار و خانواده است چقدر پیچیده است. به همین دلیل است که همیشه زمانی را برای سرگرمی پیدا نمی‌کنیم و در نهایت نمی توانیم فرصتی را برای فعالیت مغزی اختصاص دهیم که این خود باعث ایجاد مشکلات سلامتی متوالی مانند استرس، اضطراب و حتی فشار خون بالا می‌شود.

انجام دادن تست های هوش باعث تقویت عملکرد مغزی ما و کاهش استرس و فشار خون می شوند. مجله گفتنی با تست های خود در این روند به شما کمک می کند.

لینک های مرتبط:

سوال هوش روح زندان: کدام زندانی روح است و واقعی نیست؟!

آیا می توانید اشتباه هوش تصویری نوزاد را تشخیص دهید؟

اول چه چیزی دیدی؟ آیا شما متواضع هستید یا فقط وانمود می کنید؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. معلوم میشه خودتون هم مطالب رو نمی خوانید و از صحت و سلامت مطلب خبر ندارید .. چون جواب صحیح جایی دیگر از تصویر است

    1. با سلام و درود؛ جواب درست همین هست؛ کافیه گوشی رو برعکس کنید و تصویر کروکودیل رو در آب ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا