;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

موی براق با آب خیار و آلوئه ورا: با این ترکیب موهایتان دیگر کدر نیست

موی براق با آب خیار و آلوئه ورا: اگر ستایش مو وجود داشته باشد، پس هر زن قطعاً می خواهد دو کلمه را بشنود. این سه کلمه موهای بلند و پرپشت هستند. نمی دانم برای شنیدن این دو کلمه در مدح مو چقدر تلاش می شود. اما بسیاری از خانم ها یک چیز بسیار مهم را فراموش می کنند و آن درخشندگی و صافی مو است.

مو باید پرپشت و بلند باشد، اما اگر خشک و بی روح باشد، ستایش ناقص به نظر می رسد. مدل دادن به چنین موهای خشکی نه آسان است و نه آنطور که انتظار می رود به نظر می رسد.

به هر حال، بسیاری از روش های درمانی وجود دارد که می توان برای از بین بردن خشکی مو سعی کرد. اما بهتر است چیزی روی موها اعمال شود که از آسیب ناشی از مواد شیمیایی محصولات محافظت کند.

در کنار این، درخششی که به مو وارد می‌شود نباید موقتی باشد، بلکه تا زمانی که موها بلند و پرپشت می‌مانند، آن درخشش و آن حیات باید در آنها سالم بماند. حتی لازم نیست برای این کار خیلی نگران باشید.

چیزی که ما در مورد آن صحبت می کنیم، شما اغلب در سالاد می خورید. در عین حال پس از بریدن یا گرفتن آب آن، روی صورت نیز می‌مالند، هرچند برای مو نیز شگفت‌انگیز است. اگر خواهان موهایی براق هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک خیار سالاد از بازار بخرید تا به موهایتان جان تازه ای ببخشد. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از آن را مطالعه کنید.

با این بخش از زیبایی در مجله گفتنی همراه باشید.

برای داشتن موی براق با آب خیار و آلوئه ورا باید به این صورت استفاده کنید:

موی براق با آب خیار و آلوئه ورا1

  • ابتدا خیار را ریز رنده کرده و آب آن را بگیرید.
  • ژل آلوئه ورا را به این آب اضافه کنید، آب لیمو، سرکه سیب را اضافه کنید.
  • همه آنها را به کمک قاشق خوب مخلوط کنید.
  • حالا این آبمیوه آماده است که روی موها بمالید.

این آب را با مالیدن آن به ریشه موها ماساژ دهید. حداقل یک ساعت موهای خود را نشویید. بعد از این کار موها را با آب ولرم با دست سبک بشویید . حداقل دو بار در هفته این آب را به موهای خود بمالید.

فواید آب خیار

موی براق با آب خیار و آلوئه ورا2

موی براق با آب خیار و آلوئه ورا: آب خیار برای مو بسیار مفید است. خیار پوست سر را آبرسانی می کند. همچنین ویتامین A، اسید فولیک و ویتامین C موجود در آن مو را تغذیه می کند. این درخشندگی جدیدی به موها می بخشد و همچنین پوست سر را سالم می کند. موها همچنین هیدراته تر می شوند که به نرم نگه داشتن آن کمک می کند.

چه زمانی نباید از آب خیار استفاده کرد

موی براق با آب خیار و آلوئه ورا: آب خیار همیشه برای مو مفید است، اما شرایطی وجود دارد که به جای اینکه برای مو مفید باشد، مضر می شود.

  • اگر قبلاً هر گونه درمانی برای مو انجام داده اید که شامل کراتینه یا درمان آبگرم است، استفاده از این آب را فراموش نکنید.
  • حتی اگر پوست سر بسیار خشک باشد، این آب می تواند باعث آسیب شود. در حین استفاده از این آب برای موهای خشک، چند قطره روغن نارگیل را مخلوط کنید. به همین دلیل این آب باعث خشکی بیشتر موهای خشک نمی شود، بلکه فقط آنها را تغذیه می کند.

این مطالب زیبایی هم مفید و خواندنی اند:

شیوه استفاده از تخم مرغ برای موهای خشک و چرب متفاوت است!

شیره انجیر برای زیبایی پوست و مو: اگر ریزش مو دارید!

از بین بردن لک پوستی: ۲ قاشق چای خوری روغن خشخاش با کمی نمک دریا و پوست لیمو!

(ویدیو) چطوری آرایش فوری دخترانه انجام بدیم؟

آرایش با مدفوع راهی غیر معمول که رومی ها انجام می دادند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا