;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

سرم صورت سوسانو برای جوان سازی پوست تا عید+ طرز تهیه

سرم صورت سوسانو برای جوان سازی پوست، با روشی طبیعی و در منزل درست می شود. این بازیگر در سن 42 سالگی همچنان جوان و زیباست. او در یک برنامه زنده از راز جوانی اش صحبت کرد. اگر می خواهید طرز تهیه سرم صورت سوسانو را یاد بگیرید از همین الان دست به کار شوید و تا عید پوست صورتتان را بازسازی کنید.

بیشتر بخوانید: لایه بردار طبیعی که تا عید پوست رو می سازه+ نحوه استفاده

این هم جالبه: مراقبت از پوست در ایام خانه تکانی

سرم صورت سوسانو برای جوان سازی پوست

سرم صورت سوسانو برای جوان سازی پوست، در چند سال اخیر مردم به شدت به روش های زیبایی مردم کره اعتماد کرده اند و سعی کردند که از آن ها چیزهای مختلفی یاد بگیرند که یکی از این روش ها استفاده از سرم صورت سوسانو برای زیبایی صورت است که به روشی کاملن طبیعی و در منزل ساخته می شود. با بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

سرم صورت سوسانو برای جوان سازی پوست 1

این مطلب هم مفیده: بهترین مدل مانتوهای ولنتاین برای خوشحال کردن آقایی خوشتیپ

طرز تهیه سرم صورت سوسانو

برای درست کردن سرم صورت سوسانو برای جوان سازی پوست نیاز به روغن، آب آلوورا یا گلاب، گلیسیرین و یک بطری اسپری خالی دارید.

اول بطری با سایز مورد نظر را پیدا کنید. سپس آن را با آب بشویید و کمی الکل داخلش بریزید تا ضدعفونی شود.

سپس 85% بطری را با آب آلوورا پر کرده، کمی گلیسیرین به آن اضافه کنید که هیچ بو یا رنگی نداشته باشد. همچنین می توانید به این ترکیب، روغن هم اضافه کنید.

برای پوست خشک می توانید از روغن آرگان یا روغن آووکادو هم استفاده کنید. برای پوست ترکیبی، روغن نارگیل یا روغن جوجوبا عالی عمل می کند.

پس روغن را با توجه به نوع پوست خود اضافه کنید و بطری را خوب تکان دهید تا سرم صورت سوسانو آماده شود.

هنگامی که آماده شد، می توانید آن را روی صورت تان اسپری کنید یا همان طور که در پایین خواهید خواند، از روش کف دست استفاده کنید و بعد از آن؛ می توانید دیگر مراحل مراقبت از پوست مانند استفاده از مرطوب کننده یا ضد آفتاب را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تیپ مه لقا باقری زن جواد عزتی با لنز و موهای قرمز در جشنواره فجر+ عکس

چگونه باید از سرم صورت سوسانو استفاده کرد؟

سرم صورت سوسانو برای جوان سازی پوست 2

سرم صورت سوسانو برای جوان سازی پوست: سرم را نباید روی صورت پخش کنید یا نباید به صورت ضربه ای با پد آن را به صورت بزنید، بلکه باید شبیه به یک سرم از آن استفاده کنید. به این صورت که چند قطره از آن را روی کف دست بریزید و به آرامی روی صورت تان فشار دهید و از کشیدن دست روی صورت خودداری کنید.

این مفیده: رنگ کردن مو در خانه با 8 قدم ساده و کاربردی | آرایشگر حرفه ای خود شوید!

سرم صورت چیست

سرم صورت یک محصول آرایشی است که وظیفه‌ی تأمین مواد مغذی لازم پوست را بر عهده دارد. بسته به نوع محصولی که می‌خرید این مواد مغذی می‌تواند متفاوت باشد. سرم‌ها در واقع محصولات بهداشتی مخصوص پوست هستند که مقدار قابل توجهی از یک ماده‌ی مغذی خاص را برای پوست تأمین می‌کنند. وظایفی که سرم‌ها بر عهده دارند متنوع است؛ از آب‌رسانی گرفته تا روشن کردن پوست.

در بیشتر شرایط، سرم‌ها شفاف، به شکل ژل یا مایع هستند و غلظت آن‌ها از مرطوب‌کننده‌ها کمتر است. از سرم‌ها قبل از مرطوب‌کننده استفاده می‌شود تا رطوبت به خوبی در پوست حفظ شود. معمولا سرم‌ها در آب‌رسانی به پوست از قوی‌ترین کرم‌ها هم تأثیرگذارتر هستند. مولکول‌های سازنده‌ی آن به شکل عمیق در پوست نفوذ می‌کنند و رطوبت عمقی پوست را تأمین می‌کنند در حالی که در کرم‌ها، معمولا لایه‌های بالایی پوست مرطوب می‌شود. البته سرم‌های آب‌رسان نمی‌توانند جایگزین مرطوب‌کننده شوند. هر دو محصول اثرات آب‌رسانی ویژه‌ای برای پوست دارند و بهترین نتیجه را زمانی می‌توانید بگیرید که از هر دو استفاده کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

ماسک پوست پرتقال برای از بین بردن چروک صورت؛ دیگه پوستشو دور ننداز!

روش استفاده از اسپری آب برای صورت که پوستت رو تا عید زنده می کنه!

بهترین روغنها برای جلوگیری از چروک پوست

بهترین و موثرترین روش های شفاف کردن پوست تا عید نوروز

مانتو کتی عید 1403: زیباترین استایل برای عید نوروز

مانتو کتی های یانگوم برای عید 1403 که خیلی شیک هستند+ عکس

رنگ مانتو عید 1403: رنگهایی که عید امسال مده+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا