;
سرگرمی

آزمون بینایی تعداد مثلث؛ افرادی که دارای قدرت دید خوبی هستند به راحتی تعداد مثلثها را در 7 ثانیه پیدا می کنند.

آزمون بینایی تعداد مثلث؛ امروز با یک چالش جدید به نام آزمون بینایی تعداد مثلث در خدمت شما عزیزان هستیم. افرادی که تمرکز و بینایی قوی دارند معمولا موضوعات متناقض را سریع تر درک می کنند و آن چه مشکوک یا عجیب به نطر می رسد را زود تشخیص می دهند.

در آزمون بینایی تعداد مثلث نیز تنها افرادی که توانایی تمرکز و بینایی بالایی دارند می توانند در عرض 7 ثانیه تعداد مثلثهای موجود در تصویر را بفهمند!این آزمون های بینایی شدیدا قدرت بینایی شما را ارزیابی می کنند.

تصویر آزمون بینایی تعداد مثلث

آزمون بینایی تعداد مثلث 1

.

.

.

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

.

.

.

اینم ببین: به نظر شما در معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر ،کدام یک از تُنگها ایمن تر است؟

پاسخ آزمون بینایی تعداد مثلث

آزمون بینایی تعداد مثلث 2

آیا آزمون بینایی تعداد مثلث را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

 اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

 معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش ریاضی سه دایره؛ آیا می توانید عدد گمشده را در 10 ثانیه بیابید؟

حکایت ضرب المثل زیر آب را زدن!!!

تست شناسایی رباینده نوزاد؛آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

آن چیست وقتی لازمش داری پرتش می‌کنی وقتی لازمش نداری برش می‌داری؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 20 =

دکمه بازگشت به بالا