;
سرگرمی

تست هوش بابای مافیا می خواد بچه شو ببره، بچه اش کدومه؟!

تست هوش بابای مافیا: بعضی از انواع بازی فکری هم با حل کردن معماها و پاسخ دادن به تست هوش همراه هستند. در بازی‌های معمایی و توأم با تست هوش، مغز و ذهن بیشتر استفاده می‌شود.

در این نوع بازی‌ها برای پیروزی نیاز به فکر کردن وجود دارد. دیگر خبری از شانس و اقبال نیست. بلکه فرد باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا به پاسخ صحیح دست پیدا کند.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

بیایید و ببینیم چقدر در بازی های فکری و تست هوش خوب عمل می کنید؟! افرادی که نکته سنج هستند با دیدن تصاویر می توانند معنای پنهان آن را حدس بزنند.اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی یا همان تست هوش بابای مافیا را از دست ندهید. ضمنا انواع تست هوش وب سایت را نیز می توانید ببینید.

تست هوش بابای مافیا:

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت دکمه فرار: اگر جای این مرد بودی کدام دکمه را برای فرار انتخاب می کردی؟

یک پدر گنگستر که دستش به خون خیلی ها آلوده است، می خواهد فرزندش را ببرد. کدام یک از این سه فرزند متعلق به اوست؟!

حتما ببین: آزمون شناسایی دشمن صبحونه کیه؟ کدوم شخصیت ترسناک از صبحونه خوردن فراریه؟!

تست هوش بابای مافیا

.

حتما ببین: تست بینایی قلب مخفی که می تپد را اگر زیر 5 ثانیه بیابی هوش تصویری ات عالیست!!

.

.

تست هوش بابای مافیا:

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

جالبه حتما امتحان کنید :آرایش برای خوش عکس شدن: اگر می خوای خوش عکس باشی اینجوری آرایش کن!

.

.

از دست نده: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

جواب تست هوش بابای مافیا

بیش از نود درصد مردم کودک سبز پوش را انتخاب کردند. چون گردنبند او پوکه گلوله است. اما بعضی ها هم دستبند جمجمه بچه زرد پوش را دیدند و بعضی دیگر نیز به لباس خونی بچه سفید پوش اشاره کردند.

جالبه ببینید: تست روانشناسی فوق العاده: جای خود را به چه کسی می دهید؟

جواب تست هوش بابای مافیا

تست هوش بابای مافیا:

به نظر شما جواب درست کدام است؟! اگر بچه سز پوش که چشمانش از ترس وحشت کرده بچه واقعی بابای مافیا ست، پس دستبند و خون روی لباس دو بچه دیگر چه معنایی دارد؟!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

تست هوش بابای مافیا: روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشد. اما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

این تست رو از دست نده: تست بینایی C رو بین G ها پیدا کن! اگر بتونی یعنی از عقابم تیزتری!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

تست هوش بابای مافیا: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

شاید جالب باشد: بازی فکری رژلب و پیراهن ها را محاسبه کنید در در جرگه زبل ها جا بگیرید!

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

تست هوش بابای مافیا: بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

این مطالب هم جالبند:

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. والا شاید بچه وسطی حاصل زایمان طبیعی بوده به خاطر همین پارچه خونیه
    اون دستبند هم شاید پدر و مادر زدن به دستش تا بچه رو گم نکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا