;
فرهنگ و هنرهنرمندان

اردشیر کاظمی چه زنی داشته!+ عکس جوانی خودش و زن جذابش!

اردشیر کاظمی در حال حاضر در سن ۸۵ سالگی است و مشغول بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «مگه تموم عمر چندتا بهاره» است. تصویری از جوانی او و همسرش در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است. بسیاری از کاربران به جذابیت وی و زیبایی همسرش اشاره کرده اند. در ادامه تصویر جوانی اردشیر کاظمی و زن زیبایش را خواهد دید.

از دست ندهید حتمن ببینید: تغییر چهره بازیگران سریال قصه های جزیره پس از 30 سال!

اردشیر کاظمی و همسر جذابش
اردشیر کاظمی و همسر جذابش در روزگار جوانی

بیوگرافی اردشیر کاظمی

اردشیر کاظمی ۲۹ آبان ۱۳۱۷ در بندر انزلی متولد شد. او در سال ۱۳۸۰، با بازی در سریال یادداشت‌های کودکی به حرفه بازیگری پیوست. این بازیگر دوست داشتنی در سن ۸۵ سالگی همچنان دست از کار نکشیده و مشغول بازی در سریال ها و فیلم های سینمایی است.

جالبه ببینید: ارسطو و نقی معمولی در سریال پایتخت+ عکس زن و بچه شون بیرون سریال

شروع بازیگری

اردشیر کاظمی بازیگری را در سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و در مجموعه یادداشت های کودکی ساخته پریسا بخت آور اولین قدم خود را در تلویزیون برداشت.

مگه تموم عمر چندتا بهاره

مصاحبه جذاب با اردشیر کاظمی

این چهره بیان می‌نماید که تمامی می‌گویند من پیرترین هنرپیشه کشور ایران می‌باشم، ولی باور نمایید اشتباه می‌باشد و من پیرترین هنرپیشه نمی‌باشم!

خستگی برای او معنی ندارد

فعالیت نمودن برای من هیچ گونه خستگی ندارد. من در فعالیت‌هایم هیچ احساس سختی نمی‌کنم، چه در تهران و چه در شهرستان ها. حتی اگر بیان کنند که بایستی برای فعالیت به خارج از ایران بروم حتماً می‌پذیرم. خدا را شاکر هستم که هنوز روی پای خودم هستم و سلامت می‌باشم.

اردشیر+کاظمی

بهترین همکاری با کارگردانان

می‌گوید: من در این مدت با کارگردانان بسیاری همکاری داشته ام. کارگردانانی مانند :سروش صحت، کیانوش عیاری، محمد حسین لطیفی و بسیاری دیگر، مدت‌هاست در این زمینه فعالیتم چه در سینما و چه در قاب تلویزیون. ولی از بین تمامی این‌ها با آقای سروش صحت بسیار راحت می‌باشم.

چهره جدی اردشیر کاظمی

مضمون فعالیت برای من فرقی ندارد. من در واقع با دوربین راحت می‌باشم، کمدی و غیر کمدی نیز ندارد. ولی در کل نمی‌خندم . تنها در یک سکانس از مجموعه دودکش در خاطرم می‌باشد که خندیدم و آن هم در رابطه با سکانس رقصیدن در کنار بهنام تشکر و هومن برقنورد بود، که با این هنرمندان نیز خیلی راحت می‌باشم و به آنها علاقه دارم.

آقای کاظمی می‌گویند: من بسیار اهل گفتگو نمی‌باشم به خاطر اینکه اعتقاد دارم شخص مهمی نمی‌باشم. من خود را خاک پای بقیه می‌دانم و به آن صورت مهم نمی‌باشم، که بخواهم درباره خودم صحبت کنم. شما نیز به من لطف دارید که من را منصوب نمودید. همچنین مردم عزیز.

ایشان پس از اینکه درباره سن و سال خود صحبت نمود، افزود: در هر حال سن و سال که بیشتر می‌شود دغدغه‌ها نیز می‌باشد و بایستی با آن کنار آمد. دیگر جوان ۲۰ ساله نمی‌باشیم، ولی تا زمانی که زنده می‌باشم فعالیت خواهم نمود و هیچ دشواری برای من مهم نمی‌باشد.

آرزویی ندارم

زمانی که درباره آرزوهای ایشان سوال می‌کنیم با خنده کوتاه و معنی‌دار بیان می‌کند: نه بابا دخترم دیگر هیچ آرزویی ندارم. جوانان بایستی آرزو نمایند، از ما که گذشت.
امیدوارم جوان‌های ما چیزی از خود داشته باشند، ما دیگر آرزویی نداریم. تمام چیز برای جوان‌ها باشد.

ایشان در آخر گفتگوی خود درباره اوقات فراغت بیان می‌کند : در این ایام به مجله و روزنامه و مطالعه کتاب بسیار وابسته شده‌ام. زمانی که در منزل می‌باشم، همیشه کتاب می‌خوانم و خود را با این چیزها مشغول می‌کنم.

برایتان جالب خواهد بود

سعید پورصمیمی و تجاوز به بازیگر زلیخا در سریال یوسف پیامبر!

بازیگران مشهوری که باور نمی کنید از نوادگان قاجار هستند+ عکس

نگاهی به داستان سریال امپراطور افسانه ها، جایگزین سریال جومونگ 2 + تصاویر زیبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا