;
سبک زندگیمهارت های زندگی

آموزش بستن کراوات | با این روش بستن کروات برات آسونه!

آموزش بستن کراوات: یکی از چالش‌های همیشگی بیشتر آقایان، بستن گره کراوات قبل از رفتن به یک جلسه مهم، عروسی یا مراسمات مختلف است. ممکن است بستن کراوات برای کسی که آن را بلد نباشد زمان زیادی ببرد و کلافه‌کننده به نظر برسد؛ اما امروز خودتان به این نتیجه می‌رسید که با آموزش بستن کراوات، این کار بسیار آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید و تنها در چند مرحله ساده انجام می‌شود. با یک مهارت زندگی دیگر از بخش سبک زندگی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم بدردت می خوره: 10 راهکار آسان برای رسوب زدایی کتری و سماور

آموزش بستن کراوات

 

گره پرات یا گره شلبی

آموزش بستن کراوات 1

گره پرات که به عنوان گره شلبی هم شناخته می شود، ظاهری شیک برای هر لباسی ارائه می‌دهد. ساده‌ترین راه آموزش بستن کراوات با گره شلبی، روشی است که در ادامه نشان داده شده‌ است. گره‌ای که ایجاد می‌شود کمی نامتقارن است؛ اما برای هر موقعیتی، از محل کار گرفته تا عروسی، مناسب است. این مراحل را دنبال کنید:

  1. در حالی که یقه‌تان به سمت بالا است، یک کراوات را به جهت مخالف و برعکس دور گردن خود قرار دهید.انتهای پهن‌تر کراوات را در دست خود بگیریدو انتهای باریک آن را در دست دیگرتان. سپس آن را به سمت پایین بکشید تا نوک آن حدود ۳۰ سانتی‌متر پایین‌تر از نوک انتهای باریک قرار گیرد.
  2. انتهای پهن را زیر قسمت باریک‌تر قرار دهید.
  3. آن را از بالای حلقه داخل ببرید و به سمت بیرون بیاورید.
  4. سپس آن را از روی قسمت باریک به سمت راست ببرید.
  5. دوباره آن را از حلقه رد کنید.
  6. آن را از داخل حلقه مرکزی رد کنید و پایین بیاورید.
  7. با نگه‌داشتن انتهای نازک، گره را به سمت بالا بکشید تا سفت شود. گره را به‌آرامی با دست فشار دهید، انتهای باریک آن را با دست دیگر به سمت پایین بکشید و گره را به سمت بالا حرکت دهید تا دقیقا در وسط یقه قرار گیرد. نوک قسمت پهن کراوات باید به بالای سگک کمربند شما برخورد کند (انتهای باریک باید کوتاه‌تر باشد و از جلو قابل مشاهده نباشد). در پایان یقه خود را به سمت پایین برگردانید.

 

این هم بدردت می خوره:

برونگرایی و درونگرایی ماههای سال: متولدین کدوم ماه برونگراتر و کدوم درونگراترن؟

تمیز کردن پارکت و کف‌پوش چوبی قلق داره بیا و ببینن!

 9 کاری که خوش شانسی در سیزه بدر میاره!

نحوه صحیح استفاده از توالت فرنگی را بلدین؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا