;
سرگرمی

در تست شناسایی وسایل خودکشی با توجه به وسایل در دست افراد برای خرید کدام یک قصد خودکشی داره؟

تست شناسایی وسایل خودکشی: اوقات فراغت و چگونگی سپری نمودن آن از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مورد توجه کارشناسان حوزه سلامت قرار گرفته است. بسیاری از بیماری هایی که ممکن است امروزه با ان روبرو باشیم، بدلیل کاهش تحرک جسمی و مغزی است. بر همین اساس بسیار معتقدند برای سلامت جسم، ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی چند دقیقه ای برای بدن لازم است. وقتی جسم نیازمند تمرین و ورزش است ذهن ومغز نیز برای حفظ سلامتی خود به تمرین و ورزش کردن نیازمند است.

تست شناسایی وسایل خودکشی

بسیاری از معماهای تصویری بیشتر از آنکه نیازمند منطق و تحلیل باشند، تلاش دارند تا توانائیهای شناختی شما را به صورت عملی محک بزنند. در بسیار از اوقات ذهن آنقدر گرفتار کلیات شده است که نمی تواند بدیهی ترین چیزها را مشاهده کند. لذا این سوالات تصویری تلاش می کند تا قدرت تمرکز و جزئی نگری را در ما افزایش دهند. با انجام مستمر چنین آزمون هایی متوجه خواهید شد که چه اندازه دقیق تر و جزئی نگرتر شده اید.

اگر به دنبال اثبات قدرت بینایی و دیگر مهارت های شناختی خود هستید، تست شناسایی وسایل خودکشی را دنبال کنید. تصویر یکروز کار در یک فروشگاه را به تصویر می کشد. یکی از افراد تصویر تصمیم به خودکشی دارد.

اما واقعا کدامیک از این قصد دارد تا خودکشی کند؟ اگر آماده هستید به دقت به تصویر تست شناسایی وسایل خودکشی کننده نگاه کنید.

شناسایی وسایل برای خودکشی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ: مرد جوان تصمیم به خودکشی دارد. این جوان، محصولاتی حمل می کند (آجر و طناب) که در مقایسه با سایر افرادی که وسایل تمیزکننده، سم جوندگان و ورزشی را حمل می کند، ارتباطی با هم ندارند.

پاسخ تست شناسایی وسایل خودکشی

 

شناسایی وسایل برای خودکشی-2

امیدوارم از تست شناسایی وسایل خودکشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی گفتنی مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا