;
سرگرمی

چیستان: کدام حیوان را اگر برعکس کنید قرمز می شود؟

چیستان حیوان: یکی از گونه‌های ادبی در ادب رسمی و فرهنگ مردم ایران چیستان است. چیستان نوعی از تفرج و تفنن ادبی است که به جز کاربرد سرگرم‌کننده، جنبه‌های آموزشی و فرهنگی دیگری نیز دارد.این نوع ادبی را می‌توان در زمره ادبیات اندرزی به‌شمار آورد.

چیستان چیست؟

چیستان کلمه ای مرکب از «چیست» و «آن» است که در علم بدیع در فارسی، معادل کلمه «لغز» عربیست. لغز در لغت به معنی پیچیدگی و پوشیدگی است و و در اصطلاح به معنی کلام موزونی است که نام چیزی در آن برده نشود ولی اوصاف آن طوری برشمرده شود که خواننده با خواندن آن اوصاف پی به نام آن چیز ببرد. طراح چیستان سعی می‌کند تا با بیان اجزای حسی و مادی یک پدیده و معرفی برخی از ویژگی‌های آن مخاطب را برای شناسایی آن به تلاش و تکاپوی فکری وادارد.

جالبه ببینید: آزمون شناسایی دختر گرگینه: کدامیک از این 3 دختر حاضر در سالن سینما یک گرگینه است!؟

علت نام گذاری این صنعت به «چیستان» در فارسی، این است که جملات پرسشی معمولاً به صورت سؤال و با عبارت «چیست آن» یا «چیست» آغاز می‌شوند. در ادامه با چیستان حیوان همراه باشید. شما در مطلب امروز از سری مطالب بخش سرگرمی مجله گفتنی به چیستان حیوان پاسخ دهید که آن چیست: کدام حیوان را اگر برعکس کنید قرمز می شود؟

چیستان حیوان

.

.

.

.

.

.

چیستان حیوان

کدام حیوان را اگر برعکس کنید قرمز می شود؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان حیوان

آیا توانستید بفهمید که پاسخ این چیستان حیوان چیست؟ اگر هنوز در حال فکر کردن هستید، بهتر است بیشتر تمرکز و فکر کنید. ما اطمینان داریم به پاسخ دست پیدا خواهید کرد. چیستان‌ها سوالاتی هستند که می‌توانند ذهن را به چالش بکشند. سوالاتی که نکاتی انحرافی یا استعاراتی دارند که مفهوم واقعی خود را ندارند. اگر شما هم علاقه‌مند به چیستان هستید همراه ما باشید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان حیوان: پاسخ “خرس” است که اگر برعکسش کنیم می شود سرخ.

چیستان حیوان2

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: وقتی 14 شود بالغ شود چون به 30 رسد بچه شود!

تست شخصیت: بچه گربه ای که انتخاب می کنید مشخص می کند که آیا شما فردی بخشنده هستید یا خیر؟

با حل این چالش هوش، نبوغ درونی خود را بیدار کنید!

شعر خوشا به حالت ای روستایی+ عکس شاعرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا