;
سرگرمی

آیا می توانید دونات متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه در بین دونات ها پیدا کنید؟ چشمان تیزبین خود را به ما نشان دهید!

تست بینایی با دونات متفاوت: آماده اید تا قدرت مغز خود را آزمایش کنید؟ پس در تست بینایی با دونات متفاوت ببینید می توانید دونات متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه از بین دونات ها پیدا کنید یا خیر؟ مهارت های چشمی خود را در چالش نهایی قرار دهید و ببینید که آیا می توانید زمان را شکست دهید یا خیر!

این یک بازی کاملاً جالب است که نیاز به رفلکس و تمرکز سریع دارد. آیا تا به حال این چالش را پذیرفته اید؟ اگر نه، وقت آن است که آن را امتحان کنید و ببینید چه کاری می توانید انجام دهید! قدرت مهارت های مشاهده ای خود را با تست بینایی با دونات متفاوت آزمایش کنید . به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید دونات متفاوت پنهان شده در بین دونات ها را در کمتر از 10 ثانیه ببینید! آن را پیدا کنید و ثابت کنید که می توانید سریع فکر کنید!

از دست ندهید: داستان ضرب المثل چوب توی آستین کردن !

تصویر تست بینایی با دونات متفاوت

تست بینایی با دونات متفاوت 1

.

.

.

بازی‌های مشاهده‌ای می‌توانند یک راه عالی برای سرگرمی و یادگیری همزمان باشند. آنها به بهبود مهارت های مشاهده، خلاقیت و حل مسئله کمک می کنند. تعیین قوانین و انتظارات قبل از انجام بازی بسیار مهم است، زیرا این امر درک بازی را آسان‌تر می‌کند و به همه کمک می‌کند تا از آن لذت ببرند. هنگام انجام این نوع بازی ها، مشاهده دقیق چیزها می تواند دشوار باشد ، اما با تمرین، می تواند آسان تر شود. هر بار روی یک چیز تمرکز کنید، وقتی از چیزی مطمئن نیستید سؤال بپرسید و به دنبال سرنخ هایی باشید که ممکن است به شما کمک کند آنچه را که مشاهده می کنید شناسایی کنید.

.

.

.

پاسخ تست بینایی با دونات متفاوت

تست بینایی با دونات متفاوت 2

آیا تست بینایی با دونات متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت:آیا بر خود متمرکز هستید یا روی دیگران! فقط یکی از این 3 بالون هوای گرم را انتخاب کنید!

از دست ندهید: داستان تاریخی سلطان محمود و کبک یک پا

تست چالشی: کدوم آب زیرکاهی روی تخته این جمله رو نوشته؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا