;
سرگرمی

اگه بلاگری که دیوانه می باشد را در تصویر شناسایی کنی آخر تیزبینا و باهوشایی

آزمون شناسایی بلاگر دیوانه: در تصویر آزمون شناسایی بلاگر دیوانه که در پایین با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد، دو تصویر از دو زن را در یک قاب تصویری نشان می دهد. در نگاه اول هر دو زن از نگاه ما دیوانه هستند. اما اگر بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که فقط یکی از این دو زن یک دیوانه واقعی است. آیا می توانید این بلاگر زن دیوانه را شناسایی کنید. باید بدانید که زمان شما بسیار محدود است و این محدودیت سختی آزمون را بیشتر کرده است.

زمان شما برای رمزگشایی این آزمون تنها 4 ثانیه می باشد. به تصویر دقت کنید و ببینید آیا می توانید زن دیوانه را در تصویر ببینید و شناسایی کنید؟

جالبه ببینید: تست شخصیت: با جواب به این 10 سوال بفهمید شما برای دیگران خیلی فداکاری می کنید یا خیر؟

تصویر آزمون شناسایی بلاگر دیوانه

 

آزمون شناسایی مدل دیوانه 1

.

.

.

برای آزمایش توانائیها و مهارت های شتاختی و مشاهده ای خود، این چالش تصویری را امتحان کنید! طبق تحقیقات صورت گرفته معماهای تصویری می توانند به بهبود عملکرد مغز انسان کمک کرده و در بلند مدت سلامت این بخش حیاتی بدن انسان را تضمین کنند.به لطف بینش های به دست آمده از مطالعات در مورد تأثیر معماهای تصویری بر مغز، دانشمندان توانسته اند تشخیص دهند که وقتی انسان با معماهای تصویری درگیر می شود، کدام بخش از مغز فعال می شود. جدا از کمک به تحقیقات علمی، بازی های فکری همچنین به رهایی موقت استرس از زندگی روزمره کمک می کند و همچنین ورزش سالمی را برای مغز ما فراهم می کند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی بلاگر دیوانه

احتمالا بسیاری از کاربران بلاگر سمت راستی را به عنوان زن دیوانه معرفی کرده اند ولی باید گفت وی یک بلاگر در زمینه تعمیرات ربات های هوشمند می باشد،وی در حال بازکردن جعبه ای از وسایل جدید است که از سایتی سفارش داده تا بتواند ربات جدید خود را بسازد،بلاگر سمت چپی دیوانه می باشد،به محیط خانه وی نگاه کنید،وی فقط از زیبایی خود بهره می برد و بلاگری می کند،همچنین وی یک مار بسیار سمی را در آکواریومی نگه داری میکند که کمتر انسان عاقلی دست به چنین کاری می کند.

آزمون شناسایی مدل دیوانه 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا