;
سرگرمی

آزمون شناخت دکمه فرار: اگر جای این مرد بودی کدام دکمه را برای فرار انتخاب می کردی؟

آزمون شناخت دکمه فرار: اگر تو این موقعیت بودی کدوم دکمه رو برای فرار میزدی؟ در تست هوش امروز گفتنی بایستی تشخیص دهید که این فرد برای خروج از اتاق چه دکمه ای را باید بزند؟

آزمون های سرگرمی که در مجله گفتنی قرار داده می شوند بهترین راه برای افزایش هوش و نبوع شما هستند. ممکن است در نگاه اول آن ها ساده به نظر بیایند اما با جواب ها کاملا شوکه خواهید شد.آزمون شناخت دکمه فرار هم از این دست تست هاست.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری کودک فیک:کدوم یکی خودش رو به جای بچه جا زده؟ اگر تیز و زرنگ هستی دلیلش رو هم بگو

شما برای حل آزمون شناخت دکمه فرار فقط 20 ثانیه فرصت دارید. جواب خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. این کار باعث می شود تا با زوایای مختلف به یک موضوع نگاه کنیم و از این طریق ظرفیت های ذهنی و میزان خلاقیت خود را نیز افزایش دهیم.

تصویر آزمون شناخت دکمه فرار

شاید جالب باشد: تست هوش آتش نشان کلاهبردار کیه؟ کدومشون شیاده و خودشو الکی جا زده؟!

آزمون شناخت دکمه فرار

تست‌ هوش برای سنجش IQ ابداع شده‌اند. Intelligence Quotient یا ضریب هوشی، معیاری برای تعیین هوش افراد است که از طریق تست‌ هوش به‌دست می‌آید. در سال ۱۹۰۴ دولت فرانسه تصمیم گرفت قواعد آموزشی جدیدی ایجاد کند؛ به همین دلیل به‌دنبال روشی برای ایجاد تمایز بین دانش‌آموزان عادی و دانش‌آموزانی که از همسن و سالان خود عقب‌تر بودند می‌گشت.

همچنین ببینید: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

هدف از این کار این بود که دانش‌آموزانی که نسبت به سایرین هوش پایین‌تری دارند، به مدارس خاصی بروند تا آموزش‌های ویژه‌ای دیده و در روند آموزش بقیه دانش‌آموزان خللی ایجاد نکنند. روانشناسی به‌ نام «آلفرد بینه» به همراه همکار خود مامور این کار شدند. بینه معتقد بود هوش افراد منعطف است و قابلیت تغییر دارد؛ بنابراین اگر به دانش‌آموزانی که روند رشد کندتری دارند آموزش‌های خاصی داده شود، می‌توان هوش آن‌ها را بالاتر برد.

از دست ندهید: معمای تصویری زوج عاشق: یکی از این زوجای عاشق داره دسته گل به آب میده! اگه گفتی چی؟!

در نتیجه این تحقیقات، تست هوش بینه طراحی و به دولت فرانسه ارائه شد. ضریب هوشی در واقع امتیازی است که مشخص می‌کند هوش یک فرد نسبت به سایر افراد جامعه در چه وضعیتی قرار دارد. این امتیاز از طریق انجام تست هوش IQ استاندارد مشخص می‌شود.

.

.

.

جالب است ببینید: آزمون شناسایی صد ساله: اگر هوش سرشاری داری بگو کدوم فرد بیش تر از صد سالشه؟!

.

.

.

برای دیدن پاسخ آزمون شناخت دکمه فرار به انتهای صفحه نگاه کنید:

شاید جالب باشد: اگر نابغه هستی با یک نگاه جواب آزمون ریاضی چالشی پرنده را پیدا کن!.

.

.

.

پیشنهاد می شود: تست شخصیت عشق سابق: آیا هنوز به عشق سابق خود فکر می کنید؟

.

.

آزمون شناخت دکمه فرار راهی سرگرم کننده برای شناخت ضریب هوشی شماست. شما باید در این تست هوش تصویری با استفاده از مهارت های استدلال منطقی به پاسخ برسید و تشخیص دهید چه دکمه‌ای برای خروج لازم است؟ فقط افراد با ضریب هوشی بالا می توانند بگویند کدام دکمه در را باز می‌کند!

از دست نده: تست شخصیت قورباغه ثروت: یه قورباغه انتخاب کن تا بگم چجوری پولدار میشی؟

.

.

شاید جالب باشد: تست روانشناسی جدید که غوغا کرده: اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

.

.

شاید جالب باشد: معمای تصویری اسکله: فقط افرادی که هوش محاسباتی دارن ایراد این تصویرو می فهمن!

اگر هنوز به جواب نرسیده اید می توانید پاسخ را ببینید.

پاسخ آزمون شناخت دکمه فرار

جواب آزمون شناخت دکمه فرار فقط نیاز به کمی دقت و توجه به جزئیات اطراف داشت. بسیاری از اوقات پاسخ همه چیز درست در روبروی ما قرار دارد!

پاسخ آزمون شناخت دکمه فرار

آیاآزمون شناخت دکمه فرار برایتان جالب بود؟ ما شما را تشویق می کنیم که تست های بیش تری را در بخش سرگرمی ببینید. انواع مختلفی از این تست ها وجود دارند که شما را شگفت زده می کنند.

مجله گفتنی دست اول ترین و به روز ترین مطالب سرگرمی را قرار می دهد و یکی از بهترین وب سایت ها در حوزه سرگرمی محسوب می شود. اگر علاقه مند به پرورش مغز خود هستید بهترین جا را انتخاب کرده اید. چون ما انواع متنوعی از فعالیت های فکری را ارائه می دهیم.

جالب است: شخصیت مرد زندگیتون رو با نوع کفشی که می پوشه بشناسید

تست هوش چیست و چند نوع است؟

اول اینکه باید اشاره کرد تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

شاید برایتان جالب باشد: یه شکل بدون فکر کردن انتخاب کن و ببین در کودکی چه آسیبی دیده ای؟

چرا ممکن است در حل آزمون های هوش دچار اشتباه شویم؟

باید اشاره کنیم مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

از دست ندهید: از کدوم تصویر خوشت میاد؟ تست روانشناسی جالبی که کولاک کرده! بهت میگه باید تو سال جدید چیکار کنی!

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید آزمون هوش خانوم های حامله و تست ها و معماهای مشابه را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت کلید مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا صندوق جهان بین بگوید چه شخصیتی دارید!

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری چهره مخفی: چهره پنهان را در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید اما تنها 5 درصد از مردم توانسته اند این چالش را حل کنند!

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

از دست ندهید: کدوم والدین تو دیوانگی کره مریخم رد کرده؟! نوابغ بگویند!

فواید بازی فکری برای کودکان

فواید بازی فکری برای کودکان از جهاتی به فواید بازی های فکری برای بزرگسالان شباهت دارد. بازی فکری باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز و ذهن میشود که در تمام ابعاد زندگی موثر است. تقویت و رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی، کودک را تبدیل به انسانی توانمند می‌کند که روزبه‌روز استقلال بیشتری می‌یابد و حس مسئولیت‌پذیری و اتکای به خود را بیشتر در خود رشد می‌دهد.

جالب است: تست هوش تصویری راستگو: اگر زرنگ هستی بگو کدوم یکی واقعا راست میگه؟

نقش چیستان ها و معماها در رشد ذهنی کودکان

بچه‌ها عاشق چیستان هستند و دوست دارند چیستان ها را یاد بگیرند و آنها را برای دوستان و فامیل تعریف کنند.

چیستان کمک می‌کنه تا کودکان خوب گوش بدهند. اگر شنیداری قوی نداشته باشند نکته چیستان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند جواب را پیدا کنند.

برای سخت تر شدن آنها را با سرعت تند بخوانید و کودک‌تان را امتحان کنید.

جالب است: تست شخصیت کف بینی: کف دستت نشون می ده کدوم عنصری و استعدادت تو چه شغلیه!

بعد از مدرسه و یا اگر یک روز سختی را کودک‌تان گذرانده است و دنبال فعالیتی هستید که مغز و جسم او استراحت کند، چیستان یک گزینه عالی هست.

چیستان برای کودکان استرس را کاهش می‌دهد و احساس بهتری می‌کنند. در حالیکه مغز در حال کار کردن است، یک زنگ تفریحی برای روز و استراحتی برای مغز هست.

مشکل عدم تمرکز و دقت در کودکان این روزها یکی از معضلات آموزش و یادگیری هست و چیستان منجر به بهبود تمرکز روی گفتار فرد راوی و تقویت فرایند گوش دادن خواهد شد.

پیشنهاد می شود:آزمون شناسایی وزن سگ: وزن این 3 سگ با هم چقدر است؟

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

جالب خواهد بود: آزمون هوش اشتباه: یک ایراد در تصویر وجود دارد آیا می توانید بگویید این خطا کجاست؟ افراد تیزبین بلافاصله متوجه می شوند!

برایتان جالب خواهد بود: کدام نوشیدنی را انتخاب می کنید؟ بگو تا بگم تو وجودت چی می گذره؟

تست هوش تصویری بارداری: اگر واقعا تیزی بگو کدوم خانوم باردار نیست؟

معمای تصویری باغچه خانه چه ایرادی دارد؟ کجای کار می لنگد؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا