;
سبک زندگیرابطه و ازدواج

علت بی توجهی عشق سابق چیست؟ چرا او با من صحبت نمی کند؟

علت بی توجهی عشق سابق: چرا شریک سابقم با من صحبت نمی کند؟ آیا می خواهید بدانید چرا همسر سابقتان با شما صحبت نمی کند؟ مابرخی دلایل پشت این ما جرا را برایتان روشن می سازیم.

مقابله با عواقب جدایی کاری است که بسیاری از ما باید در زندگی خود انجام دهیم. بسته به سطح تجربه، بلوغ، دلبستگی یا انتظارات در مورد رابطه ، جدایی می تواند بهتر یا بدتر مدیریت شود . یکی از رایج ترین شک ها این است که چرا شریک سابقم بعد از جدایی با من صحبت نمی کند. امروز دلایل احتمالی را به شما می گوییم و به چند دیدگاه اشاره می کنیم. با بخش سبک زندگی از مجله گفتنی همراه باشید.

بدون شک ارتباط یکی از کانال هایی است که به شما امکان می دهد تا بررسی کنید که رابطه با شریک زندگی به پایان رسیده است. شما از صحبت کردن هر روز با او به انجام ندادن آن پیش می روید. اگرچه درست است که برخی گه گاه به برقراری ارتباط ادامه می دهند، اما بیشتر روابط به این پل ارتباطی پایان می دهند. بیایید ببینیم پشت آن چه چیزی پنهان شده است.

حتما بخوانید: چرا زنان مهربان عاشق مردان بدجنس می شوند؟

ارتباط پس از جدایی

گاهی اوقات زوج‌ها پس از جدایی، هر چه سال‌های بیشتری با هم بوده‌اند و تعهدشان به هم بیشتر می‌شود، حتی پس از جدایی بیشتر با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

ممکن است برای شما جالب باشد: علل سردمزاجی زنان: شایع ترین دلایل میل جنسی کم در زنان چیست؟

سرمایه‌گذاری روی یک رابطه می‌تواند پیش‌بینی‌کننده خوبی برای میزان ارتباطی باشد که پس از پایان آن برقرار می‌شود. اما این همه اش نیست. همان طور که محققان اشاره می کنند ، دلبستگی و صمیمیت بین دو نفر پس از قطع ارتباط میان آن ها تعیین می شود.

وقتی شبکه‌های اجتماعی را به همه این متغیرها اضافه می‌کنیم، موضوع پیچیده‌تر می‌شود . جاسوسی یا نظارت بر شریک سابق یک روش رایج است که طبق مطالعات و تحقیقات می تواند منجر به چیزی شود که به آن اضطراب دیجیتالی می گویند .

وقتی متوجه می شوید که شریک قبلی مسیر زندگی خود را دنبال کرده است، تجربیات جدیدی داشته، پروژه های جدید را شروع کرده و اهداف خود را بدون اطلاع او انجام داده است، سطح اضطراب افزایش می یابد.

این را از دست ندهید: برگرداندن عشق اول: چه کار کنم عشق سابقم دلتنگم بشه و برگرده؟؟

علاوه بر رنج، کشف همه این ها می تواند به دوره های اضطراب و افسردگی نیز منجر شود . همان طور که در ادامه خواهیم دید، دلایل متعددی وجود دارد که چرا ترجیح داده شده در حاشیه بماند.

4 دلیل علت بی توجهی عشق سابق:

1. به فضا نیاز دارد

اگر شریک سابقم با من صحبت نمی کند، ممکن است به این دلیل باشد که او فضا می خواهد. جدایی می تواند آسیب زا باشد، بنابراین عقب نشینی همیشه یک گزینه معتبر برای بهبودی است.
یکی از دلایلی که همسر سابقم با من صحبت نمی کند این است که به فضا نیاز دارد. فضایی برای بازنگری در حال و آینده اش، برای جذب جدایی، فکر کردن به این که چه نگرشی باید داشته باشد و اکنون که تنهاست زندگی خود را سازماندهی کند .

طبیعی است که در طول این فرآیند می خواهید تمام ارتباطات را قطع کنید. در غیر این صورت نمی توانید این بازتاب ها را مدیریت کنید. این اتفاق در حالی رخ می دهد که هر دو تصمیم گرفته اند با توافق دوجانبه به این رابطه پایان دهند.

حتما ببین: بازگشت به رابطه قبلی: چطوری به رابطه ای که تمام شده برگردم؟

2. مراحل جدایی را طی می کند-علت بی توجهی عشق سابق

همان طور که قبلاً به شما گفته ایم، جدایی 8 مرحله دارد . برخی از آن ها، مانند مرحله انزوا، اضطراب، پذیرش یا غلبه بر نیاز یا با قطع ارتباط با شریک قبلی مشخص می شوند. به عبارت دیگر، نیمی از مراحل جدایی شامل قطع ارتباط است که بر ارتباط با او تأثیر می گذارد.

بایستی به این موارد سطح احساسی را نیز اضافه کنیم . باز هم، حتی زمانی که پایان رابطه توسط هر دوی شما برنامه ریزی شده باشد، فرار از احساسات غیرممکن است. کنترل این موارد در غیاب حافظه بسیار ساده تر از زمانی است که به طور دائم با یک پیام، یک تماس یا زمانی که در یک مکان قرار گیرید، تقویت شود.

حتما نگاه کنید: جذب غیر مستقیم مردان: فوت و فن های جذب پسران را یاد بگیرید!

3- نوعی کینه دارد

یکی دیگر از توضیحات احتمالی برای این که علت بی توجهی عشق سابق چیست، این است که او رنجیده خاطر شده است. این ممکن است به این دلیل به نظر برسد که جدایی با توافق دوجانبه انجام نشده است، او تمام تلاش خود را برای انجام آن نداده است یا به این دلیل که همه پروژه ها و آینده او در آن رابطه بوده است.

دلایل زیادی برای ایجاد رنجش وجود دارد. این می تواند به دو صورت آشکار شود: از طریق ارتباط مداوم یا از طریق عدم وجود مطلق آن . هر چند که ممکن است، شایع تر از آن چیزی است که فکر می کنید، همه چیز به ویژگی های جدایی یا خود رابطه بستگی دارد.

4. دلیل خاصی وجود ندارد-علت بی توجهی عشق سابق

اگر شریک سابقم با من صحبت نکند، همیشه توضیح مشخصی وجود ندارد. همیشه لازم نیست همه چیز توضیح مشخصی داشته باشد. روابط قابل تغییر هستند، به خصوص آن هایی که با یک شریک سابق وجود دارد.
اگرچه سناریوهای توصیف شده کاملاً امکان پذیر هستند، در واقعیت ممکن است دلیل خاصی وجود نداشته باشد. او به تازگی تصمیم گرفته است به زندگی خود ادامه دهد، به این معنی که گذشته را در گذشته قرار داده است . شما دوستان جدیدی پیدا کرده اید، با شخصی آشنا شده اید، تمام وقت خود را در محل کار می گذرانید یا سرگرمی جدیدی را دنبال می کنید.

هیچ الزامی برای ادامه حفظ کانال ارتباطی با شریک قبلی وجود ندارد، حتی از نظر اخلاقی. اگر آن شخص معتقد است که تمام تلاش خود را برای این رابطه گذاشته است و جدایی با توافق صورت گرفته است، هیچ اشکالی ندارد که او مسیر دیگری را انتخاب کند.

اگر شریک سابقم با من صحبت نکند باید نگران باشم؟

نه، اگر سابقتان با شما صحبت نکرد، نباید نگران باشید . هر چه بیشتر نگران باشید، اضطراب شما در مورد آن بیشتر می شود. همان طور که قبلاً توضیح دادیم، و از نقطه نظر عینی، هیچ دلیل محکمی برای ادامه ارتباط با شریک سابق خود وجود ندارد. این در صورتی است که هیچ دلیلی برای این کار وجود نداشته باشد (مثلاً وجود فرزندان یا علائق دیگر).

برخی از زوج ها پس از پایان رابطه، دوستان خوبی باقی می مانند. با این حال، و اگر 100٪ صادق باشیم، این قانون نیست. برای بیشتر افراد بهتر است نقطه پایانی را مشخص کنند، زندگی جدیدی را شروع کنند و از گذشته دور شوند . این نباید روی شما تأثیر بگذارد، فقط باید آن را جذب کنید و همین کار را با زندگی خود انجام دهید.

البته، اگر منافعی وجود داشته باشد، ایده آل این است که کانالی برای برقراری ارتباط ایجاد کنید. اگر این مورد شماست، باید با شریک سابق خود صحبت کنید تا پیوندی که زمانی شما را متحد کرده بود، کاملاً فرو نریزید. در غیر این صورت، آن چه در این وسط نهفته است( مثل فرزند یا سرمایه گذاری کاری) ممکن است آسیب ببیند.

لینک های مرتبط:

نشانه های عشق در مردان درونگرا:درونگراها اینگونه عاشق می شوند

علت بی توجهی پسر به دختر+ راهکارها: چرا یهو بی محلی می کنن؟

نشانه هایی مخفی که می گوید کراشتان از شما خوشش می آید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا