;
سرگرمی

معدود افرادی موفق به حل تست هوش ریاضی اعداد حیوانات در مدت زمان 12 ثانیه شده اند!شما چطور؟؟؟

تست هوش ریاضی اعداد حیوانات: افراد بسیار کمی موفق به حل این معما شده اند! این چالش به شما امکان می دهد تا مهارت های فکری خود را ارزیابی کنید. متوجه خواهید شد که آیا از یک فرد معمولی باهوش تر هستید یا خیر.

آیا می خواهید توانایی های فکری خود را آزمایش کنید؟ پس این تست هوش ریاضی اعداد حیوانات برای شماست.نه تنها لذت خواهید برد، بلکه می دانید که آیا شما یکی از معدود افرادی هستید که این چالش را با موفقیت در مدت زمان 12 ثانیه به پایان رسانده اید یا خیر . پس تردید نکنید، نفس عمیق بکشید و تمرکز کنید، زیرا زمان شروع فرا رسیده است.

تست هوش ریاضی اعداد حیوانات

برای این آزمون ، شبکه ای از 16 مربع را به شما ارائه می دهیم.

  • در ردیف اول، در هر جعبه یک گوسفند وجود دارد، به جز آخرین مورد که عدد 24 در آن وجود دارد.
  • در ردیف دوم، در دو جعبه اول یک پنگوئن، در ردیف سوم یک گوسفند و عدد 12 را خواهید دید.
  • در ردیف سوم یک جوجه، یک گوسفند، یک جوجه دیگر و عدد 18 وجود دارد. در سطر چهارم و آخر، اعداد 15، 18 و 21 را خواهید داشت .

همانطور که می بینید، یک منطق پشت اعداد نمایش داده شده  هدف شما یافتن این منطق و استفاده از این اعداد برای یافتن ارزش هر حیوان خواهد بود.

 

تست هوش ریاضی اعداد حیوانات-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی اعداد حیوانات

 

تست هوش ریاضی اعداد حیوانات-2

گوسفند نماینده عدد 8، پنگوئن نماینده عدد 2 و جوجه نماینده عدد 5 بود . تبریک میگم به اونایی که درست جواب دادند.

نحوه حل این معما را توضیح خواهیم داد. برای حل آن، فقط باید محاسباتی را انجام دهید، مراقب باشید که عملیات بین سه حیوان، عددی را در همان سطر و ستون نشان دهد.

بنابراین باید با ساده‌ترین مورد شروع می‌کردیم: مجموع سه گوسفند برابر با 24 بود ، بنابراین یک گوسفند برابر با 8 بود. وقتی ارزش گوسفند پیدا شد، به لطف محاسبات موجودات کوچک به راحتی می‌توان نتیجه گرفت. ارزش سایر حیوانات در بالا در تصویر آمده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا