;
فرهنگ و هنرهنرمندان

علیرضا جلیلی بازیگر نقش سیاوش در هفت سر اژدها + عکس و بیوگرافی

علیرضا جلیلی این روزها در نقش سیاوش با گریم، نقش و تجربه ای متفاوت در سریال هفت سر اژدها بازی کرده است. این بازیگر با ایفای نقش کودکی حضرت محمد(ص) در فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی به شهرت رسید. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی علیرضا جلیلی و تصاویر جدید و کودکی اش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

علیرضا جلیلی 5

این هم جالبه: عاطفه پرستش بازیگر فیلم طلا و مس در 23 سالگی کجاست؟+ عکس

بیوگرافی علیرضا جلیلی

او بازیگر فیلم محمد رسوال الله نیز بوده است. جلیلی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۸۲ می باشد. علیرضا جلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «محمد رسول الله»، فیلم سینمایی «بیرو» و سریال تلویزیونی «هفت سر اژدها» فعالیت داشته است.

علیرضا جلیلی2

این هم جالبه: سوگل خلیق کنار پدر و مادر باکلاس و برادر خوشتیپش + عکس و بیوگرافی

فعالیت های هنری

علیرضا جلیلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار وی می‌توان به بازیگری در فیلم محمد رسول الله اشاره کرد.

در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم او در این سال، بازیگری در فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی محسوب می‌شود. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علیرضا جلیلی بازی در فیلم محمد رسول الله بوده است.

علیرضا جلیلی1

وی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۳ فیلم محمد رسول الله نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مجید مجیدی همکاری داشته است.

این هنرمند توانست با بازی در فیلم محمد رسول الله تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علیرضا شجاع‌نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی و ساره بیات بر تجارب او افزود.

بازی در فیلم محمد رسول الله

علیرضا جلیلی5

علیرضا جلیلی در فیلم محمد رسول الله نقش شبیه پوش محمد ۶ ساله را ابفا کرده است. محمد رسول‌الله فیلمی ایرانی در ژانر تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی است که در سال ۱۳۹۳ منتشر شد. این فیلم داستان دوران کودکی محمد، پیامبر اسلام در سده ۶ میلادی را روایت می‌ کند.

اکران سراسری محمد رسول‌الله از ۵ شهریور ۱۳۹۴ (۲۷ اوت ۲۰۱۵) در ایران و همزمان با افتتاحیه جشنواره فیلم مونترال کانادا آغاز شد.

قرار است سه‌گانه سینمایی و مستقل از هم تولید شود که به مقاطع مختلف زندگی محمد بپردازد. در اولین فیلم، قصه از دوران جاهلیت و شرایط اجتماعی زمان تولد محمد آغاز می‌شود و در ۱۲ سالگی او به پایان می‌ رسد.

علیرضا جلیلی در سریال هفت سر اژدها

علیرضا جلیلی3

علیرضا جلیلی در سریال هفت سر اژدها نقش سیاوش هکر محمدعلی ( که حمید صفت این نقش را ایفا می کند) را بازی کرده است. هفت سر اژدها یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی درام سیاسی به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی است. که از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ هر شب از شبکه سه سیما پخش آن آغاز شده است.

سریال هفت سر اژدها

علیرضا جلیلی4

در این مجموعه داستان آقازاده‌ای با نام سلطان‌خواه و چند تن از مفاسد اقتصادی بانفوذ در جامعه، به‌ تصویر کشیده شده است. این سریال پیش از این با عنوان طلاق معرفی شده بود. مراحل تصویربرداری آن از سال ۱۳۹۸ آغاز شد اما به دلیل دنیاگیری کووید-۱۹ در ایران چند باری متوقف گردید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اردبیلی هست و واقعا در فیلم هفت سر اژدها درخشید ..من خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمشون ..کاش این پیام رو بخونن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =

دکمه بازگشت به بالا