;
تازه ها

مردی به دلیل پرتاب پول نقد به سمت مردم، توسط پلیس دستگیر شد!

پرتاب پول نقد به سمت مردم: پلیس مردی را دستگیر کرده که لباس شخصیتی از برنامه تلویزیونی Money Heist را به تن کرده بود و پول نقد را به سمت مردم پرتاب می کرد. مظنون به نام آجی شارما، 28 ساله، در 1 اکتبر از دو مرکز خرید در شهر جیپورواقع در ایالت راجستان هند بازدید کرد. وی به تقلید از کلاهبرداران سریال محبوب نتفلیکس در حالی که کت و شلوار قرمز بویلر را پوشیده و ماسک سالوادور دالی را به صورت خود زده بود این کار را انجام داد.

پس از دستگیر شدن توسط پلیس، شارما ادعا کرد که پولی که پرتاب کرده تقلبی بوده و او این شیرین کاری را برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام ترتیب داده است، جایی که او به عنوان اینفلوئنسر شناخته می شود.

پس از انتشار تصاویر این حادثه در شبکه های اجتماعی، تحقیقات پلیس برای شناسایی عامل این شوخی آغاز شد. سخنگوی پلیس Gyan Chandra Yadav اظهار داشت که شارما در منطقه پراتاپ ناگار شهر زندگی می کند و یافته های اولیه نشان می دهد که قصد او بازسازی صحنه ای از سرقت پول بوده است.

پرتاب پول نقد به سمت مردم 1

این ویدیوی جنجالی به پلیس اجازه داد تا مکان شارما را بر اساس پلاک ماشین پدرش که برای سفر به مراکز خرید از آن استفاده می کرد، ردیابی کند. وی متعاقباً در روز سه‌شنبه، 3 اکتبر دستگیر شد. یداو اشاره کرد که شارما به نقض قوانین وسایل نقلیه موتوری و ایجاد اخلال در امنیت عمومی متهم شده است و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

Money Heist، سریالی که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برنده جایزه بهترین درام در جوایز بین المللی امی شد، از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =

دکمه بازگشت به بالا