;
ریپورتاژ آگهی

برای یادگیری آسان آلمانی در کدام کلاس شرکت کنیم؟

یادگیری آسان آلمانی

زبان آلمانی مانند زبان انگلیسی از جمله زبان های رایج و پرطرفدار برای یادگیری است. آلمانی در اروپا پرتکلم ترین زبان از میان دیگر زبان ها است زیرا به غیر از کشور آلمان در کشورهای دیگراروپا مانند اتریش، سوئیس، هلند و لیختن اشتاین نیز صحبت می شود.

کشور آلمان یکی از کشورهای پررنگ و پر اهمیت دردنیا و اروپا است و در زمینه های مختلف جز بهترین ها می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد با مقاصد متفاوت خواهان مهاجرت به این کشور هستند و کشور های مختلف خواهان برقراری ارتباط با این کشور می باشند. در نتیجه ی تمامی این موارد بسیاری از افراد قصد یادگیری این زبان را دارند.

در سراسر جهان نیز بسیاری از شرکت ها و افراد آلمانی زبان هستند که در صورت قابلیت صحبت به زبان آلمانی می توان با آنها در تعامل بود و مطمئنا برقراری ارتباط با زبان آلمانی باعث توسعه و پیشرفت بیشتری خواهد شد. این زبان جزو زبان های پر استفاده در دنیای مجازی نیز بود و در رتبه های بالا قرار دارد.

 

چرا زبان آلمانی یاد بگیرید؟

  • علاوه بر کشور آلمان که حدود 83 میلیون نفر را در بر میگیرد و پر جمعیت ترین کشور اروپا است، زبان اصلی کشور هایی چون اتریش، سوئیس، لوکزامبرگ و لیختنشتاین نیز محسوب می شود و زبان اصلی افراد بسیاری از ساکنین شمالی کشور ایتالیا، شرق بلژیک، هلند، دانمارک، فرانسه، قسمتی از لهستان، چک، روسیه و رومانی و دیگر قسمت های اروپا نیز می باشد.
  • کشور آلمان اولین کشور در زمینه صادرات و سومین اقتصاد دنیا می باشد و بخش بزرگی از اقتصاد اروپا به حساب می آید.
  • فراگیری زبان آلمانی موجب ایجاد فرصت های شغلی بسیاری می شود و همچنین فرصت مهاجرت تحصیلی به این کشور را آسان تر می سازد. بد نیست بدانید کشور ژاپن که یکی از برترین اقتصاد های جهان است، اهمیت بسیاری به یادگیری زبان آلمانی توسط دانش آموزان می دهد.
  • بسیاری از کتاب های جهان به زبان آلمانی چاپ می شود، چیزی در حدود 1 کتاب از هر 10 کتاب. قطعا این آمار، آمار قابل توجهی است و آمار کتاب های چاپی بیشتر مربوط به زبان های انگلیسی و چینی است.
  • برای بسیاری از رشته ها مطالعه زبان آلمانی ضروری و یا مورد نیاز است، برای مثال، دانشگاه کالیفرنیا اهمیت بسیاری برای زبان آلمانی قائل بوده و برای مطالعه رشته های بیولوژی، فیزیک تا رشته های فلسفی و هنری، یادگیری زبان آلمانی می تواند بسیار مهم و تعیین کننده باشد.
  • بر خلاف تصور عام یادگیری زبان آلمانی چندان سخت هم نیست و در صورت آشنایی با زبان انگلیسی این مسئله راحتتر هم خواهد بود زیرا هر دو زبان از نظر واژگان، گرامر، ساختار و … دارای ویژگی های مشابه بسیاری است. البته فراموش نشود که یادگیری زبان آلمانی نیز مانند هر زبان دیگری قواعد و سختی های مخصوص به خود را خواهد داشت.

چطور و کجا زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

آگر شما جزو آن دسته از زبان آموزانی هستید که می خواهید زبان آلمانی را به طور تضمین شده بیاموزید، دوره های آموزش زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی شده اند که زبان آموزان از همان ابتدا توانایی استفاده از زبان آلمانی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را بدست خواهند آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا