;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت بیگانه؛ به نظر شما کدوم فرد در تصویر یک بیگانه فضایی می باشد؟

آزمون هوش شناخت بیگانه؛ در تصویر آزمون هوش شناخت بیگانه ما خانواده ای را مشاهده میکنیم که در حال خوردن ناهار می باشند ،در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می رسد ولی در واقع یکی از این افراد یک بیگانه فضایی می باشد که خودش را شبیه یکی از افراد خانواده در آورده است،وظیفه شما در آزمون هوش شناخت بیگانه این است که وی را شناسایی کنید.

برای انجام این کار و پاسخ به این هوش تصویری تنها 8 ثانیه فرصت دارید،پس با دقت به تصویر آزمون هوش شناخت بیگانه نگاه کنید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت جنسیت عروس؛اگه گفتی کدوم عروس یک زن می باشد؟

تصویر آزمون هوش شناخت بیگانه

آزمون هوش شناخت بیگانه 1

همچنین بخوانید: دراکولا در واقعیت چه شکلی بود؟ خونخوارترین مردی که که کابوس مردم رومانی بود!

.

.

.

باید بدانید که بازی های فکری نیاز به منطق و مهارت های حل مسئله دارند. این بازی ها و سوالات تصویری، توانایی ما را برای تفکر خلاقانه و منطقی آزمایش می کنند. دلایل زیادی وجود دارد که حل بازی های فکری مفید است، اما به طور خلاصه، این معماهای ذهنی اگر به طور منظم حل شوند، می توانند شما را باهوش تر کنند، به علاوه سرگرم کننده هستند!

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی راکون مشابه؛ در این تصویر دو راکون شبیه همدیگه رو 8 ثانیه ای پیدا کن

پاسخ آزمون هوش شناخت بیگانه

احتمالا در نگاه اول پسر خانواده را به خاطر گوش های بزرگ یک فرد بیگانه شناسایی کرده اید ولی باید بدانید خیلی از آدم ها دارای گوش های بزرگی می باشند،همچنین بعضی از کاربران مرد خانواده را به عنوان بیگانه معرفی کرده اند و آن هم به خاطر داشتن شش انگشت می باشد که باید بگوییم بعضی از انسان ها با همچین خصوصیاتی به دنیا می آیند.

اگر به عکس قاب روی دیوار توجه کنید میبینید که پدر بزرگ خانواده دارای بینی عجییبی می باشد و فقط دارای سوراخ بینی می باشد.به نظر شماکدام فرد یک بیگانه فضایی می باشد؟

همچنین جالب است: آزمون هوش شناختن خون آشام در مهمانی؛ آیا میتونید خون آشام را در این مهمونی پیدا کنید؟

آزمون هوش شناخت بیگانه 2

آیا آزمون هوش شناخت بیگانه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

افزایش ضریب هوشی

تحقیقات نشان داده است که حل کردن معماها و بازی‌های فکری که با هوش سر و کار دارند باعث افزایش بهره یا ضریب هوشی (IQ) می‌شود. علت این است که معماها، شما را به سمت تفکر و استدلال هدایت می‌کنند. برای حل مسائلی که در این نوع از بازی‌ها مطرح می‌شود، نیاز به استفاده از معلومات عمومی در کنار بهره‌مندی از حافظه، منطق و توانایی حل مسأله وجود دارد. در نتیجه مغز ورزیده‌تر و کارکشته‌تر می‌شود.

اهمیت سوالات هوش تصویری

افراد فهیم که هر نوع موقعیتی را سریع مطالعه می کنند، در زندگی موفق هستند. آن ها در حوزه شخصی و حرفه ای به دلیل روش منحصر به فرد خود در تجزیه و تحلیل آن چه در اطرافشان اتفاق می افتد، مهارت دارند.

حتی آن هایی که در وادار کردن مردم به خواسته‌هایشان استاد هستند، وقتی با این افراد روبرو می‌شوند متعجب و مغلوب می شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از ما با این توانایی متولد شده‌ایم، زیرا رازها را به‌طور طبیعی کشف می‌کنیم، در حالی که دیگران با تلاش و درگیر شدن در فعالیت‌هایی که رشد خوب مغز را ارتقا می‌دهند، به این توانایی دست می‌یابند.

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

مطالب پیشنهادی ما:

بازی هوش مربع ریاضی؛ آیا می توانید عدد گم شده را در 12 ثانیه حدس بزنید؟

پازل تصویری قلعه؛ قطعه گمشده را در این تصویر در 10 ثانیه پیدا کنید.

حکایت ضرب المثل نرود میخ آهنین در سنگ!

آزمون شناسایی موجود شبه انسان،با شناخت موجود شبه انسان تصویر، تیزبینی خود را محک بزنید!

باهوشها می تونید در مدت زمان 20ثانیه تست هوش اشکال هندسی و میوه را پاسخ دهید؟

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. چطور یک بینی دو سوراخه آدم بیگانه محسوب میشه اما اون پسر که هر دستش ۶ انگشت داره خودی محسوب شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا