;
سرگرمی

میتونی بگی کدوم یکی از این خانم خوشکلا یک رباته و انسان نمی باشد؟

آزمون هوش تصویری شناخت زن رباتی: در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت زن رباتی ما سه زن جوان و زیبا را مشاهده می کنیم که در یک صحنه که مربوط به انتخاب زیباترین دختران جهان می باشد روی صحنه رفته اند،یکی از این خانم های جوان یک ربات بسیار پیشرفته می باشد و انسان نمی باشد.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید بگویید کدام یک از این دختران جوان و زیبارو یک ربات می باشد؟برای سخت تر کردن آزمون ما یک محدودیت زمانی 8 ثانیه ای برای شما در نظر گرفته ایم تا پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت زن رباتی را پیدا کنید.

تست شخصیت جالب: شما اغلب کدام گزینه هستی؟ جزئیات عجیبی که باید بخوانید!

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت زن رباتی

آزمون هوش تصویری شناخت زن رباتی 1

.

.

.

این پازل تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. احتمالا در دوران دبستان نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمی تواند به راحتی تمرکز کند و شما متوجه شده اید که مغز به آسانی نمی تواند این گونه معماها را حل کند. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید. شما باید بتوانید در این تصویر با توجه به برخی نشانه ها، زن رباتی را شناسایی کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت زن رباتی

بعضی از افراد در نگاه اول زن سمت راستی را به عنوان زن رباتی معرفی کرده اند و دلیلشان هم موهای سبز روشن و لباس عجیب وی می باشد ولی باید گفت که وی موهایش را رنگ کرده و پوشیدن لباس ها عجیب و غریب در اینگونه مراسمات عادی می باشد،بعضی نیز زن سمت چپی را به عنوان ربات معرفی کرده اند و دلیلشان هم فیگور عجیب وی می باشد ولی این دلیل قانع کننده ای نمی باشد. دختر وسطی یک ربات می باشد،به گردن وی دقت کنید چون در گردن وی چیزی شبیه به یو اس بی وجود دارد.

پیشنهاد می شود: آزمون دقت ذهن:سگی که خودش رو تو طبیعت مخفی کرده را 10 ثانیه ای پیدا کن!

آزمون هوش تصویری شناخت زن رباتی 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت زن رباتی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

حتمن بخوانید: عجیب ترین زنان ایران؛ چرا زنان قاجار سیبیل داشتند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا