;
سرگرمی

زنی که به دلیل امتناع از دادن صندلی قطار “اولویت” به مسافر “سالمند” مورد تحسین قرار گرفت.

امتناع از دادن صندلی قطار اولویت: روایت یک زن از سفر با قطار توسط او در فضای مجازی منتشر شده است و باعث تحسین او برای اقداماتش در هنگام مواجهه با یک موقعیت چالش برانگیز در قطار شده است.

این زن پس از به اشتراک گذاشتن داستان خود در Reddit، او برای تصمیم خود مبنی بر عدم تسلیم صندلی درجه یک خود به یک زن مسن که از او خواسته بود آن را خالی کند، حمایت زیادی دریافت کرد. این زن از لندن به آبردین سفر می کرد و برای افزایش بهره وری خود در طول سفر، خرید بلیط درجه یک را انتخاب کرده بود.

پس از سوار شدن به قطار، او متوجه شد که صندلی تعیین شده برای او “صندلی اولویت” تعیین شده در واگن درجه یک است. پس از آن، زنی حدودا 60 ساله سوار قطار شد و اصرار کرد که صندلی را رها کند. او در پست خود در ردیت نوشت: «من اخیراً با قطار در سراسر بریتانیا از لندن به آبردین سفر کردم. این یک سواری هفت ساعته است، بنابراین من یک صندلی درجه یک را از قبل رزرو کرده بودم.

حتما بخوانید: داستان پیرزنی که 3 بار خدا را از خانه اش بیرون کرد!

او افزود: «در لندن سوار قطار شدم و بر روی صندلی خود نشستم. با این حال، صندلی تعیین شده به من اتفاقا “صندلی اولویت” بود. صندلی‌های اولویت‌دار در انتهای واگن‌ها قرار دارند و برای افرادی که به دلیل سن یا ناتوانی دچار مشکل حرکتی هستند، در نظر گرفته شده است. زنی که حدوداً 60 ساله به نظر می رسید به دنبال من سوار شد و به دلیل “پیر” بودن، از من خواست که جابجا شوم.

شاید بپسندید: صید ماهی شگفت انگیز در آلاسکا که میتواند تغییر رنگ دهد.

امتناع از دادن صندلی قطار اولویت

من به او اطلاع دادم که صندلی را رزرو کرده ام و او باید برای یافتن یک صندلی اولویت دار به یکی از کارکنان مراجعه کند. او خاطرنشان کرد که قطار پر است و صندلی های دیگری وجود ندارد. من عذرخواهی کردم اما تکرار کردم که صندلی را رزرو کرده ام و قصد جابه جایی ندارم.» وضعیت ناخوشایند تا زمانی که نگهبان قطار مداخله کرد ادامه داشت.

وی در پست Reddit ادامه داد: «در نهایت، یک نگهبان قطار به ما نزدیک شد تا به ما کمک کند. خانم بلیط رفت و برگشت خریده بود اما صندلی خاصی رزرو نکرده بود. برای کسانی که با روش‌های قطار آشنا نیستند، داشتن بلیط بدون رزرو صندلی به این معنی است که می‌توانید سوار قطار شوید اما صندلی تضمینی ندارید مگر اینکه در دسترس باشد.

“نگهبان پرسید که آیا هر کدام از ما حاضر است به کلاس استاندارد برود اگر بتواند برایمان صندلی پیدا کند؟ یک بار دیگر نپذیرفتم و توضیح دادم که صندلی خود را از قبل رزرو کرده ام و به آن نیاز دارم. در نهایت، او زن را تا کلاس استاندارد همراهی کرد و احتمالاً برای او یک صندلی در آنجا پیدا کرد.

من احساس گناه می کردم، اما همچنین معتقد بودم که نباید خود را در معرض ناراحتی قابل توجهی قرار دهم، صرفاً به این دلیل که شخص دیگری نتوانست از قبل برنامه ریزی کند و صندلی ای را رزرو کند.» زن به خاطر موضع قاطعش در حفظ صندلی که هزینه اضافی برای آن پرداخت کرده بود و به موقع رزرو کرده بود، تحسین شد.

جالبه ببین: چالش هوش چوب کبریت با یک حرکت! شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید!

امتناع از دادن صندلی قطار اولویت دار به پیرزن

یکی از نظر دهندگان از شرکت بهره برداری قطار انتقاد کرد و گفت: «شرکت قطار در اینجا مقصر است. آنها صندلی های معلولان را به عنوان گران ترین صندلی های قطار فروختند. سپس آنها سعی کردند شخصی را که آن صندلی ها را خریداری کرده بود به کلاس استاندارد منتقل کنند.

فرد دیگری اضافه کرد: همانطور که گفتید، شما صندلی را رزرو کرده اید و به دلایل معتبر به آن نیاز داشتید. خانم صرفاً به این دلیل که مسن است حق تصرف صندلی را که شما برای آن پرداخت کرده اید ندارد.»

یک متصدی قطار نیز گفت: «شما آن صندلی خاص را رزرو کردید و پول پرداخت کردید. اگر خانم شرایط خاصی داشت، باید رزرو می کرد و نیازهایش را مشخص می کرد.»

مطالب جالب پیشنهادی:

پیشنهاد می شود: حقایق قهوه که حتی قهوه خورهای حرفه ای هم نمی دانند!

آزمون روانشناسی جالب: یکی از این ماسک های قبیله ای را انتخاب کنید تا چیزهای بیشتری در مورد نحوه زندگی خود کشف کنید!

تست جدید برای زرنگا:هوش تصویری اعداد ریاضی برای تحلیلگران واقعی؛ جواب چی میشه؟

حتما جواب بده: چیستان: چیزی است که هم در آشپزخانه وجود دارد هم اتومبیل!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا