;
سرگرمی

تست هوش ریاضی لوازم آرایش یکی از سخترین معماها است و باید در اون رو در مدت زمان 10 ثانیه حل کنید!!!

تست هوش ریاضی لوازم آرایش: برای حل این معما ، تجزیه و تحلیل هر خط به دقت مهم است. هر کدام اشیاء متفاوت و عملیات متفاوتی را ارائه می دهند. از این، شما باید تعیین کنید که کدام عملیات معتبر است. با بررسی هر خط، باید بتوانید مقدار هر عنصر را یکی یکی بیابید. بدیهی است که باید با خط اول شروع کنید که مقدار اولیه را به شما می دهد. پس از آن، باید از این متغیر برای تعیین عناصر دیگر استفاده کنید.
مهم است که در نظر داشته باشید که نتیجه به دست آمده از خطوط قبلی برای یافتن راه حل نهایی ضروری است. بنابراین باید تمام مقادیری را که پیدا کرده اید پیگیری کنید.

تست هوش ریاضی لوازم آرایش

برای یافتن مقدار هر شیء در این پازل ریاضی، توصیه می کنیم ابتدا از ساده ترین عملیات استفاده کنید.کسر برای حل این معما بسیار مهم است. این ممکن است شامل ترکیب چندین عملیات یا انجام یک محاسبه ذهنی سریع برای یافتن سریع مقادیر باشد.

شما باید در رویکرد خود صبور و روشمند باشید تا به پاسخ مناسب برسید.
گاهی اوقات، تعداد اشیاء در هر خط یکسان نیست. اغلب اوقات، این نوع تله را در آخرین یا ماقبل آخر خط خواهید یافت. پس چشمانتان را ببندید، زیرا اگر مراقب نباشید، ممکن است همه محاسباتتان نادرست باشد.

تست هوش ریاضی لوازم آرایش-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی لوازم آرایش

 

تست هوش ریاضی لوازم آرایش-2

 

شما 21 را پیدا کردید، این پاسخ درست است! ما ارزش هر مورد را به شما می دهیم:

ارزش یک رژگونه 10، دو عطر 4 و دو رژ لب 2 است. یک رژ لب 1 ارزش دارد و یک عطر 2. اگر تمرکز می کردید، متوجه این جزئیات می شدید.

اگر می خواهید مهارت های محاسباتی ذهنی خود را بهبود ببخشید، ما اغلب این نوع بازی را پیشنهاد می کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا