;
سرگرمی

تست شناسایی دانش آموز شیطون: به نظر شما کار کدوم یک از دانش آموزها هستش؟

تست شناسایی دانش آموز شیطون: هزاران نفر از سطح دشواری این معمای جدید شگفت زده شدند. آیا جرات دارید آن را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کرده و توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. این معمای تصویری که با عنوان آزمون شناسایی دانش آموز شیطون در مجله خبری گفتنی منتشر شده است، به دلیل سطح سختی اش، همانند جالب ترین تست های شخصیتی یا چالش های تصویری در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است.

تست شناسایی دانش آموز شیطون

دوران مدرسه یکی از زیباترین دوران هایی است که هر کسی می تواند آن را تجربه کند. چه روزهایی که دعا می کردیم معلم کلاسمان مشکلی برایش پیش بیاید که ما بتوانیم زودتر به خانه برگردیم. در تصویر تست شناسایی دانش آموز شیطون، شما با یک کلاس درس روبرو هستید که معلم دو دانش آموز را توبیخ می کند.

یکی از دانش آموزان با ماژیک قرمز بر روی وایت برد نوشته است که من مدرسه را دوست ندارم. معلم مطمئن است که یکی از دو کودک تصویر این کار را کرده است! اما واقعا کدامیک این کار را کرده است؟ به نظر شما کدامیک از دانش اموزان این کار را کرده است؟ در 5 ثانیه دانش آموزی که این کار را کرده است شناسایی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی دانش آموز شیطون

 

اگر فکر کردید که کودک اول چون کمی بی ادب به نظر می رسد، این کار را کرده است کاملا در اشتباه هستید. هیچ نشانه ای وجود ندارد که او این کار را کرده باشد. کاملا مشخص است که کودک دوم این کار را کرده است و شما به خوبی ماژیک قرمز را در کنار کتاب های او مشاهده می کنید.

هیچگاه نباید گول چهره مظلوم افراد را بخوریم. او حتی از اینکه به زودی شناسایی خواهد شد ترسیده و عرق کرده است.

تست شناسایی دانش آموز شیطون-2

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

خبر خوش!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

مطالب پیشنهادی ما:

چشمان تیزبین می تونه در مدت زمان 7 ثانیه اشتباه تصویری حال خوب را پیدا کنه ؟

چیستان بلبل این باغم و این بوستان!!!

اگر چشمان تیزبینی دارید در مدت زمان 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری پسر با اراده ورزشکار را پیدا کنید!!

علت تنفر هیتلر از رژلب قرمز: راز هولناکی که آقایان را شوکه می کند!

ماجرای خانه شیطانی: در شمال شهر برایش خانه گرفتم اما او از دستم فرار کرد چون…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا