;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

چهره باورنکردنی اعضای بلک پینک قبل از عمل زیبایی!+ویدیو

بلک پینک قبل از عمل زیبایی: اعضای گروه بلک پینک پیشینه‌ های مختلفی دارند. آن ها می توانند با تسلط کامل، کره ای و ژاپنی صحبت کنند. جنی در نیوزلند متولد شده و رزی نیز یکی دیگر از افراد این تیم است که در استرالیا بزرگ شده و مانند جنی به انگلیسی مسلط است.

لیسا اهل تایلند است و تایلندی و انگلیسی را خیلی خوب صحبت می‌ کند. جیسو هم در کره جنوبی متولد شده که نمی تواند خیلی مسلط انگلیسی صحبت کند اما به زبان چینی تسلط دارد.

در این ویدیو نگاهی می اندازیم به چهره دختران گروه بلک پینک قبل از عمل زیبایی! پس با ما همراه باشید:

اعضای بلک پینک قبل از عمل زیبایی

حقایق جالب درباره بلک یینک

اصالتِ نام این گروه جذاب است

بلک پینک قبل از عمل زیبایی: نام افرادی که در این گروه فعالیت می کنند، هر کدام مخفف یک رنگ است. معنی بلک پینک نشان دهنده درک رنگ صورتی است که همیشه در صحنه از آن استفاده می کنند. رنگ صورتی نشان دهنده زیبایی است اما بلک پینک یا مشکی صورتی قصد دارد این را بگوید که زیبایی، همه چیز در زندگی نیست. همچنین سمبل تیمی است که نه تنها به دنبال زیبایی می گردند، بلکه به استعداد بالا هم توجه می‌ کنند.

آن ها اولین گروه موفق دختران هستند

بلک پینک قبل از عمل زیبایی: شاید بتوان گفت که از سال ۲۰۰۹؛ این گروه تنها گروهی هستند که در آن؛ فقط دختران فعالیت می‌ کنند و توانسته اند که خیلی موفق ظاهر شوند.

آنها نمایشی هم در مورد خودشان داشتند

بلک پینک قبل از عمل زیبایی: در سال ۲۰۱۸ این گروه تصمیم گرفتند که روش کار خود را تغییر دهند. آنها یک مجموعه ۱۲ قسمتی ساختند که در مورد خانه بلک پینک ها بود. امور روزانه آن ها در آن نمایش داده شد.

جیسو دوست دارد خودش آهنگسازی کند

بلک پینک قبل از عمل زیبایی: جیسو فردی بسیار شوخ طبع است و معمولا سعی می کند که از طریق کار های طنز وارد صحنه شود و دوست دارد که خودش آهنگ هایش را بسازد و تولید موسیقی کند.

جنی اولین نفری بود که آهنگ جداگانه بیرون داد

بلک پینک قبل از عمل زیبایی: تنها کسی که توانسته بود برای اولین بار در این گروه آهنگ جداگانه خودش را داشته باشد، جنی بود که یک کار مستقل را به انجام رساند.

ناپدری لیسا یک آشپز بسیار مشهور است

بلک پینک قبل از عمل زیبایی: خانواده لیسا بعد از این که او وارد این گروه شد، به شدت معروف و مشهور شدند. مصاحبه های زیادی داشتند و بعدا متوجه شدند که ناپدری او یک آشپز بسیار معروف و توانا در آفریقای جنوبی بوده است.

رزی به خاطر پدرش وارد این گروه شد

بلک پینک قبل از عمل زیبایی: رزی در سال ۲۰۱۲ به توصیه پدرش که می دانست این گروه به موفقیت می‌ رسد؛ به آن پیوست و خوشبختانه توانست در این گروه خوش بدرخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا