;
فرهنگ و هنرهنرمندان

رضا حسین زاده گوینده خبر به عزای زنش نشست!+ عکس همسرش

رضا حسین‌زاده (متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۴؛ زاده محلهٔ مولوی و امیریه تهران) یکی از گویندگان پیشکسوت اخبار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

تحصیلات

رضا حسین زاده در سن ۱۶ سالگی دیپلم علوم‌تجربی گرفت. او علوم سیاسی را تا مرحلهٔ کارشناسی در دانشگاه استانبول ترکیه خوانده و کارشناسی ارشد ژورنالیسم را نیز در مرحله پایان‌نامه، نیمه‌تمام رها کرده در سال ۱۳۸۰مدرک کارشناسی ارشد روزنامه‌نگاری را از دانشگاه آزادتهران دریافت کرد و دهه بعد درسال ۱۳۹۰ دوره دکترای مدیریت ارشد کسب‌وکار را آغاز کرد.

خیلی جالبه ببینید: چهره جدید مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران در ۵۳ سالگی

گوینده خبر

ماجرای گویندگی رضا حسین زاده

پدرم مشوق اصلی ام برای انتخاب این حرفه بود. 18 ساله بودم که تلویزیون اعلام کرد صدا وسیما به تعدادی گوینده خبر نیاز دارد. من هم مثل 50 هزار نفری که برای این رشته ثبت نام کردند، اسم نویسی کردم. چندین مرحله غربال گری شد تا عاقبت حدود چهارپنج نفر انتخاب شدیم.

حسین زاده در جبهه

پس از تحصیل در دوران‌ نوجوانی بدلیل نگرانی از جنگ عراق علیه ایران از امریکا به ایران بازمیگردد و داوطلبانه در جنگ شرکت کرده‌است. رضا حسین زاده ۳ سال پیاپی جوایزی از جشنواره خبر کسب کرد. او را مبدع گویندگی_مجری‌گری در ایران می‌دانند.

شغل های دیگر

رضا حسین زاده بیش از دو دهه به تدریس در دانشگاه و موسسات اشتغال دارد. همچنین سالها مدیر موسسه چند منظوره علمی فرهنگی هنری حامی هنر و اندیشه بود.

ماجرای بستری شدن

رضا حسین زاده در 25 بهمن 1394 شمسی در 50 سالگی بر اثر سکته قلبی و عارضه ریوی در بیمارستان بستری شد. بعدا گفته شد که او به دلیل مشکلات ناشی از جراحات شیمیایی در بیمارستان بستری شده است.

این هم جالبه: عرفان برزین بازیگر عرشیا در سریال شمعدونی بدنساز شد!

ازدواج و فرزندان رضا حسین زاده

رضا حسین زاده با خانم دکتر بهرامی ازدواج کرده است، حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است.

فوت ناگهانی همسر

دکتر بهرامی همسر رضا حسین زاده، یکی از پزشکان با تجربه کشورمان بود که سال‌ها در حوزه‌ی پزشکی مشغول به فعالیت بوده‌اند. رضا حسین زاده خبر درگذشت همسرش را اعلام کرد و نوشت: عشقم درست در روز مادر و روز زن در اوج ناباوری و در سلامت کامل از آغوشم پر کشید و آسمانی شد.

 

برایتان جالب خواهد بود

فصل 7 سریال پایتخت با سارا و نیکای جدید!

چهره دلنشین زن حامد آهنگی خلاف شخصیت شوخ خودش!

ازدواج ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان با خانم بازیگر ایرانی+ عکس های زن جذابش!

بازیگران مسیحی در سینمای ایران که شما نمی دانستید!+ عکس

عکس های عروسی جهان پهلوان تختی با زن جذابش برای اولین بار!

ماجرای خواستگار سمی سحر ولدبیگی که عاشق خواهرش شد!

تغییرات باورنکردنی بازیگران سریال شب‌ های برره بعد از گذشت 18 سال!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا