;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

رژیم کاهش وزن کره ای: سلبریتی های کره ای چطوری لاغر می کنند؟

رژیم کاهش وزن کره ای: همان طور که می دانید مردم کره خیلی به ظاهر و اندام خود اهمیت می دهند و در نتیجه به شدت به خودشان سخت می گیرند که چاق نشوند. در بخش سلامت از سری مطالب تناسب اندام و تغذیه قصد داریم رژیم کاهش وزن کره ای به سبک چند سلبریتی را به شما معرفی کنیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم مفیده: رژیم غذایی برای کودکان چاق: درمان چاقی کودکان بدون اینکه بهشون سخت بگذره!

آی_یو

رژیم کاهش وزن کره ای، این خواننده و بازیگر خیلی لاغر نیست اما اندام خوبی دارد. علت آن هم رژیم غذایی است که به او کمک کرده تا وزن زیادی کم کند. رژیم غذایی او برای صبحانه یک عدد سیب، برای ناهار یک عدد سیب زمینی شیرین و برای شام یک فنجان شیک پروتئینی است. او با وجود این که غذای بسیار کمی می خورد اما باز هم فعالیت زیادی دارد و توصیه می کند که اگر می خواهید وزن زیادی کم کنید، حتماً رژیم غذایی را به کار بگیرید.

رژیم کاهش وزن کره ای4

این هم جالبه: آب گوجه فرنگی برای لاغری+ طرز تهیه و روش مصرف!

سویو

رژیم کاهش وزن کره ای، او جزء سلبریتی هایی است که مقداری چربی در بدنش دارد اما با ورزش کردن آن ها را می سوزاند. همچنین رژیم سفت و سختی را در پیش گرفته و توانسته است در عرض یک ماه هشت کیلو کم کند. برای صبحانه یک عدد سیب زمینی شیرین، برای ناهار 3 عدد تخم مرغ پخته با یک تکه نان و برای شام یک وعده کوچک غذای کره ای استفاده می کند.

رژیم کاهش وزن کره ای2

این هم جالبه: پودر هسته انبه: دیگه دور نریز باهاش کره درست کن؛ اگه لاغر نمیشی عالیه!

بائه سوزی

رژیم کاهش وزن کره ای، این سلبریتی علاوه بر اندام زیبا؛ صورت بسیار جذابی هم دارد و توانست در مدت زمان کوتاه وزن زیادی کم کند. البته باز هم چربی به بدنش دارد اما رژیمی که در پیش گرفته، توانسته است او را به موفقیت برساند. برای صبحانه شیر کم چرب همراه با سینه مرغ و سیب زمینی شیرین؛ برای ناهار، برنج قهوه ای و برای شام دو عدد سیب زمینی شیرین استفاده می کند.

رژیم کاهش وزن کره ای3

کانگ مینگ کیونگ

رژیم کاهش وزن کره ای، این سلبریتی محبوب هنگامی که اولین بار خودش را در قاب تلویزیون دید، کاملاً متعجب شد که چرا انقدر چاق است و از آن به بعد سعی کرد رژیم غذایی خود را تغییر دهد. او برای صبحانه یک عدد سیب زمینی شیرین، یک فنجان شیر کم چرب و سالادِ سینه مرغ، برای ناهار؛ دو عدد سیب زمینی شیرین و یک عدد سیب و برای شام 3 عدد گوجه گیلاسی، یک فنجان شیر کم چرب و یک سیب زمینی شیرین مصرف می کند.

کانگ سورا

رژیم کاهش وزن کره ای، این خانم بازیگر وزن زیادی کم کرده است. او بیش از 72 کیلوگرم وزن دارد اما با رژیم غذایی توانست به 48 کیلو برسد و همه را متعجب کند. صبحانه او یک عدد سیب و یک فنجان ماست، ناهار برنج قهوه ای با سبزیجات یا پوره کدو حلوایی با یک وعده غذایی کره ای و برای شام کاهو، یک تکه نان و یک سیب زمینی شیرین است.

رژیم کاهش وزن کره ای1

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا