;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

معجون آلو چربی شکم و پهلو را آب می کند به شرطی که به این روش درست کنید!

معجون آلو اگر طبق دستوری که امروز در بخش سلامت مجله گفتنی به شما خواهیم گفت تهیه و مصرف شود می تواند در دستیابی به برنامه کاهش وزن و لاغری شما موثر واقع شود.

وقتی در مورد راه و روش آب کردن چربی شکم و پهلو می شنوید به یاد رژیم های سخت و حرکات ورزشی سخت تر می افتید، به جز این موارد راهی برای این مشکل وجود دارد.
وقتی صحبت از کاهش وزن می شود اولین چیزی که به ذهنمان می رسد دراز و نشست ،شنا روی زمین و سالاد خوردن است اما چگونه بدون ورزش و رژیم چربی های خود را آب کنیم ؛البته باید بدانید شکم محل رشد انواع میکروب هاست که به سلامتی صدمه میزند و تا زمانی که این میکروب ها را از بین نبرید باید برای رفع چربی های این بخش از بدن تلاش کنید بنابراین مراقب شکم خود باشید و از غذاهای حاوی فیبر استفاده کنید.
در این بخش تناسب اندام و تغذیه مجله اینترنتی گفتنی به شما معجون آلو مخصوص آب کردن چربی شکم و پهلو معرفی می کنیم که با مصرف یک هفته نه تنها باعث لاغری می شود بلکه احساس سبکی و انرژی به افراد می دهد.

باید ببینید: دمنوش لاغری زیره: خیلی سریع و آسان لاغر شوید!

معجون آلو برای کاهش وزن و آب کردن چربی های شکم و پهلو

مواد اولیه معجون آلو

5 عدد آلو 
1ق بذرکتان
1ق دانه ی چیا
2فنجان شیرنارگیل یاشیربادام

خیلی جالبه: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

طرزتهیه معجون آلو برای آب کردن چربی شکم و پهلو

آلوها را خرد کنید و با همه ی مواد داخل مخلوط کن بریزید، به همین سادگی معجون آلو برای کاهش وزن شما آماده می شود.

نحوه ی مصرف معجون آلو

صبح ها به محض این که از خواب بیدار می شوید این معجون آلو را بنوشید.
30 تا 60 دقیقه بعد از آن چیزی نخورید.
اگر به همراه این رژیم معجون آلو، مصرف شیرینی و قند را قطع کنید بعد از 3 هفته متوجه کاهش وزن چشمگیر خواهید شد.
چربی های شکم تا حد قابل توجهی کاهش می یابند و علاوه بر آن معده و روده را پاکسازی می کند البته در روند درمان باید صبر و پشتکار داشته باشید.
بهترین زمان مصرف معجون آلو برای لاغری و چربی سوزی شکم، ساعت 8 صبح است.

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی اتاق نشیمن پدربزرگ یه پروانه زیبا رو جا داده؛ فقط چشمای تیز می بینن!

معجون آلو و کمک به بهبود یبوست

آلو و آب‌ آلو به بهبود یبوست معروف‌اند. این امر تا حدی به‌خاطر فیبر موجود در آلو است. هر عدد آلو محتوی تقریباً یک گرم فیبر است. بیشتر فیبر موجود در آلو از نوع غیرمحلول است. یعنی در آب حل نمی‌شود. آلو با افزایش حجم مدفوع موجب پیشگیری از یبوست و افزایش سرعت حرکت ضایعات در دستگاه گوارش می‌شود.

همچنین آلو و آب آلو محتوی سوربیتول است. سوربیتول یک قند الکلی است که خاصیت ملین دارد. مصرف آلو در درمان یبوست از بسیاری از ملین‌ها مانند پسیلیوم (نوعی فیبر است که برای بهبود یبوست استفاده می‌شود) مؤثرتر است.

در مطالعه‌ای غلظت و دفعات مدفوع افرادی که به‌مدت سه هفته، هر روز ۵۰ گرم آلو مصرف می‌کردند، بهتر از گروهی بود که به‌طور منظم پسیلیوم مصرف می‌کردند.

البته نباید فراموش کرد که مصرف زیاد آلو در یک زمان می‌تواند تأثیرات نامطلوبی، مانند اسهال، داشته باشد. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است به مصرف یک‌چهارم تا نصف فنجان (۴۴-۸۷ گرم) آلو در روز اکتفا کنید.

همچنین در صورت مصرف آبِ آلو دقت کنید که این محصول محتوی شکر اضافه نباشد. همچنین مصرف آن را به ۱۱۸ تا ۲۳۷ میلی‌لیتر در روز محدود کنید.

حتما ببینید: میوه های لاغر کننده که باعث کاهش وزن می شوند، از این به بعد در انتخاب میوه ها دقت کنید

معجون آلو و کمک به کاهش قند خون

معجون آلو با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند در کاهش قند خون مؤثر باشد. آلو و آلو خشک علی‌رغم داشتن کربوهیدرات نسبتا بالا، پس از مصرف، باعث افزایش چشمگیر قند خون نمی‌شوند.

این امر به‌خاطر خاصیت آنها در افزایش سطح آدینوپکتین است. این هورمون نقش مهمی در تنظیم قند خون دارد. علاوه‌بر‌این فیبر موجود در آلو می‌تواند تا حدی مسئول تأثیر آن بر قند خون باشد. فیبر می‌تواند میزان جذب کربوهیدرات را پس از وعدهٔ غذایی در بدن کاهش بدهد. درنتیجه باعث می‌شود قند خون به‌جای جهش ناگهانی، به‌طور تدریجی بالا برود. بنابراین مصرف میوه‌هایی مانند آلو خطر بروز بیماری‌هایی مانند دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد.

البته باید حواس‌تان به میزان آلوی مصرفی‌تان باشد. زیرا آلو سرشار از کالری است و پرخوری آن راحت است. مقدار مناسب مصرف آلو ۴۴ تا ۸۷ گرم در روز است.

از دست نده: آزمون هوش بچه خون آشام: اگه مخت خفن کار می کنه کدوم خانوم قراره خون آشام به دنیا بیاره؟!

معجون آلو و کمک به سلامت استخوان

آلو خشک برای سلامت استخوان مفید است. برخی مطالعات از تأثیر مصرف آلو در کاهش بروز بیماری‌های ناشی از ضعف استخوان مانند پوکی استخوان و استئوپنیا (کاهش تراکم استخوان) حکایت دارند. آلو خشک نه‌تنها می‌تواند از بروز مشکلات استخوان جلوگیری کرده، بلکه در بهبود آنها نیز مؤثر است.

همچنین مطالعات نشان داده‌اند که معجون آلو خشک می‌تواند سطح برخی هورمون‌های مؤثر در تشکیل استخوان‌ها را افزایش بدهد.

آلو خشک محتوی برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی‌ای است که در محافظت از استخوان‌ها مؤثرند؛ ازجمله آنها می‌توان به ویتامین K، فسفر، منیزیم و پتاسیم اشاره کرد.

درحالی‌که همهٔ این یافته‌ها مثبت بوده‌اند، اما بیشتر شواهد تأثیر آلو خشک بر سلامت استخوان بر پایهٔ مطالعات درون‌کشتگاهی و حیوانی هستند. البته اندک‌مطالعاتِ انسانی انجام‌گرفته نشان می‌دهند، مصرف آلو خشک می‌تواند بر سلامت استخوان تأثیر مثبت داشته باشد. به‌نظر می‌رسد درقیاس با سایر میوه‌ها، آلو خشک در پیشگیری از مشکلات استخوان و بهبود آنها نقش بیشتری داشته باشد.

مطالبی که باید ببینید:

محدودیت کالری شما را بیشتر چاق می کند! برای کاهش وزن چه کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا