;
سرگرمی

به این خانم جوان کمک کنید تا فردی که خطری براش نداره رو انتخاب کنه

آزمون شناسایی مرد بی خطر: در آزمون شناسایی مرد بی خطر ما با صحنه بسیار جالب و در عین حال تقریبا غیر ممکنی مواجه هستیم،دو مرد که در دستان هر دو نفر دسته گلی وجود دارد و بین آن ها خانمی جوان ایستاده شده است،هر دو فرد به طور همزمان از این خانم جوان خواستگاری نموده و از وی تقاضای ازدواج نموده اند. با این اوصاف میتوانید به این خانم کمک کنید تا فردی که براش خطری ندارد رو انتخاب نموده و به وی جواب بله را بدهد؟

کدامیک از این دو مرد برای زن خطری ندارد؟ این چالش تصویری، شامل شناسایی مردی است که خطری برای زن جوان ندارد. شما برای این کار 5 ثانیه فرصت دارید تا این فرد را شناسایی نمایید، خوب، شروع کنید. زمان شما شروع شد.

 

تصویر آزمون شناسایی مرد بی خطر

آزمون شناسایی مرد بی خطر 1

.

.

.

با پاسخ دادن به این معمای تصویری در مدت زمان تعیین شده به همه اثبات کنید که واقعا کسی به تیزبینی، زیرکی و قوه تحلیل شما در میان اطرافیانتان وجود ندارد. به واقع یک کارآگاه واقعی قادر خواهد بود این معمای تصویری را در 5 ثانیه حل کند. شاید زمان محدود این آزمون به این علت باشد که شما را برای تمرکز کردن آموزش دهد. تمرکز کردن سریع و دقت صد در صدی می تواند به شما در بالا بردن توانائیهای فردی و شناختی شما کمک کند. این آزمون ها می توانند به خوبی شما را برای تبدیل شدن به یک نابغه آماده کنند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مرد بی خطر

در نگاه اول اکثر کاربران مرد سیاه پوش را به دلیل چشمان قرمزش و خون آشام بودن وی فرد مناسبی جهت ازدواج نمی دانند و فرد سفی پوش را گزینه بهتری برای جواب دادن مثبت شناسایی نموده اند،ولی باید در نظر داشت که وی در جعبه انگشتری که در دست دارد یک عنکبوت بیوه سیاه را در آن جاسازی کرده است تا دختر هنگام گرفتن انگشتر توسط عنکبوت گزیده شود. در نتیجه هر دو فرد بدرد ازدواج نمیخورند و دختر باید جواب رد به هر دو نفر بدهد.

آزمون شناسایی مرد بی خطر 2

آیا آزمون شناسایی مرد بی خطر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا