;
سرگرمی

کسانی که هوش تحلیلی ریاضی دارند می تونند معادله هوش ریاضی ایموجی را حل کنند؟؟؟

معادله هوش ریاضی ایموجی: اگر تست های منطقی را که تفکر منطقی شما را آزمایش می کند، دوست دارید یا اگر به اعداد و ریاضی علاقه دارید، پس این پازل برای شما مناسب است.

امروز ما به شما فرصتی برای حل این مسئله کوچک ریاضی می دهیم که نه تنها سرگرم کننده خواهد بود، بلکه به شما کمک می کند تا بفهمید چقدر باهوش هستید. تمرکز کنید، زمان شروع پازل است .

معادله هوش ریاضی ایموجی

برای این پازل ، تصویری با سه عملیات روی آن به شما ارائه می کنیم. نتیجه هر عملیات در تصویر نشان داده خواهد شد. با این حال، عملیات بین مربع، مثلث و قلب خواهد بود و دو نتیجه اول اعداد خواهد بود. برای قبولی در این آزمون، باید با استفاده از مقادیری که قبلاً در تصویر به شما داده شده است، مقدار مربع، مثلث و قلب را پیدا کنید.

معادله هوش ریاضی ایموجی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

پاسخ معادله هوش ریاضی ایموجی

 

یک مربع نشان دهنده عدد 10، قلب نشان دهنده 2 و مثلث جایگزین عدد 1 است.به کسانی که پاسخ های صحیح را پیدا کردند تبریک می گویم. حس منطقی شما بسیار چشمگیر است.ما اکنون همه چیز را برای همه افرادی که موفق به یافتن پاسخ مناسب نشده اند توضیح خواهیم داد.

 

معادله هوش ریاضی ایموجی-2

برای حل این معما باید با یافتن مقدار مربع شروع می کردیم.برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام می‌دادید این بود که نتیجه عملیات اول را بر 2 تقسیم کنید. هنگامی که اولین مقدار به دست آمد، مهم است که برای یافتن پاسخ‌های مناسب به خاطر بسپارید که در یک عمل، ضرب همیشه اول است . .

با استفاده از این قانون، یافتن تمام مقادیر آسان بود. اما برای کمک به درک بهتر، در اینجا راه حل در تصاویر آورده شده است.

مزایای حل پازل چیست؟

اول از همه، معماها و پازل ها راهی عالی برای تفریح ​​و آرامش هستند. در واقع، اگرچه آنها شما را به فکر می‌اندازند، اما بیشتر شبیه بازی‌های کوچکی هستند که به شما اجازه می‌دهند زمان را بگذرانید و چند دقیقه استراحت کنید.

ثانیاً، این نوع چالش برای بهبود توانایی های فکری مانند مشاهده، منطق و مهارت های تحلیلی بسیار مفید است، زیرا یک تمرین بسیار سرگرم کننده است.

در نهایت، پازل ها به کاهش سطح استرس، رفع مشکلات تمرکز و جلوگیری از از دست دادن زودهنگام حافظه کمک می کنند.

 

از اشتراک گذاری این پازل یا نتایج خود در شبکه های اجتماعی مختلف خود دریغ نکنید تا دوستانتان آن را امتحان کنند.

 

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا