;
فرهنگ و هنرهنرمندان

کیم کارداشیان و وکالت: چه کسی حاضر است او را به عنوان وکیل قبول کند؟

کیم کارداشیان و وکالت: او که دائما در حال تغییر شغل و امتحان حرفه‌هایی جدید است، آماده کنار گذاشتن شهرتش برای تبدیل شدن به یک وکیل تمام وقت است. کارداشیان پس از 4 سال تحصیل در رشته حقوق آماده کنار گذاشتن شهرتش برای تبدیل شدن به یک وکیل تمام وقت است. با فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

شاید جالب باشد: رستوران سلبریتی ها: سوپراستارهایی که زدن تو خط کافه و رستوران!

کیم کارداشیان که با نقش آفرینی در برنامه خانوادگی خود به نام «همگام با خانواده کارداشیان‌ها» به شهرت رسیده است، حالا حاضر است از شهرت خود دست بکشد. خانم کارآفرین و میلیاردر پس از تحصیل در رشته حقوق حالا تحت هر شرایطی می‌خواهد به رویای فعالیت تمام وقت در رشته حقوق برسد.

کیم کارداشیان 42 ساله به تازگی با انتشار خبر نقش آفرینی خود در سریال پر طرفدار «داستان ترسناک آمریکایی» جنجالی بزرگ به پا کرده است. این خانم ستاره از سال 2019 تحصیلات خود در رشته حقوق را آغاز کرده است. حالا کیم گفته است که حتی به بهای کنار گذاشتن شهرتش نیز حاضر است یک وکیل تمام وقت باشد.

همچنین ببینید: استایل فرشته حسینی توجهات را جلب کرد: دختری که عاشق کلاه است

سخنرانی کیم کارداشیان در مراسم افراد تاثیرگذار سال!

رابرت کارداشیان، پدر کیم کارداشیان، که در سال 2003 در سن 59 سالگی درگذشت نیز وکیلی مطرح در آمریکا بود. به نظر می‌رسد کیم در تلاش است تا با سخت کوشی و علاقه راه پدر مرحومش را ادامه دهد.

کیم کارداشیان به تازگی فاش کرده است که چگونه اغلب با مادرش کریس جنر درباره «بازنشستگی» از سلبریتی بودن برای پیگیری حرفه وکالت خود شوخی می‌کند. کیم در حین سخنرانی خود برای مراسم 100 افراد تاثیرگذار سال اعلام کرد که پدرش از شنیدن خبر قبولی او در دانشکده حقوق بسیار خوشحال می‌شد.

این خانم کارآفرین و مادر چهار فرزند، در سخنرانی در مراسم پر ستاره سه شنبه شب گفت:

«محتوی‌های بسیار زیادی درباره من و خانواده‌ام بر روی تلویزیون وجود دارد. با این وجود دوستان من می‌دانند که ما واقعاً برای وقت خصوصی خود ارزش قائلیم. من به همان اندازه خوشحال خواهم شد که یک وکیل تمام وقت باشم. این تجریه واقعاً چشمان من را به روی دنیای واقعی باز کرده است.»

کیم در دسامبر سال 2021 در اولین امتحان حقوق خود به گزارش وقت صبح پس از چهار بار امتحان دادن، قبول شد. این بنیانگذار کمپانی پوشاک SKIMS مادر نورث، 10 ساله، سنت، هفت ساله، شیکاگو، پنج و Psalm سه ساله است. کیم کارداشیان تمام فرزندان خود را با همسر سابقش کانیه وست شریک است.

همچنین ببینید: تیموتی شالامی در فیلم جدیدش باب دیلن می شود!

افزایش وزن کیم بعد از بارداری و افسردگی او

کیم کارداشیان برای وزنی که در مدت بارداری اضافه کرده است، خدا را مقصر می داند. این ستاره 34 ساله که با همسر خود کانی وست (خواننده رپ)، ژوئن گذشته صاحب فرزند دختری به نام «نورث» شده، طی دوران بارداری خود حدود 23 کیلوگرم وزن اضافه کرده و تلاش زیادی برای برگشت به وزن اولیه خود کرده بود.

وی در مصاحبه ای با مجله ال، گفت که خداوند او را به خاطر داشتن اندام زیبا تنبیه کرده است.
او گفته است: « من فکر می کنم که خدا دلیلی برای این کار داشته است، او می خواسته به من بگوید تو فکر می کنی خیلی اندام زیبایی داری ولی ببین من چکار می توانم با تو بکنم. بدنم انگار دیوانه شده بود.

بعد از پنج ماه قسم خوردم که دیگر هیچ وقت باردار نشوم. خیلی گنده شده بودم. احساس می کردم یک نفر کنترل بدنم را به دست گرفته است».
او اضافه کرد: «من با وزن حدود 90 کیلو می نشستم و ساعت ها گریه می کردم و قسم می خوردم که این اتفاق دیگر هیچ وقت نخواهد افتاد. البته بعضی وقت ها هم به این موضوع خنده ام می گرفت».

شاید برایتان جالب باشد:

درآمد معروفترین مدل های زن در جهان چه میزان است؟

جیم کری و چیزهایی که درباره او نمی دانید!

هری پاتر(دنیل ردکلیف) پدر شد!

افسردگی زنان معروف: زنانی که از زندگی خود بیزار بودند!

آیا کادیر دوغلو غیر از نسلیهان آتاگول یه زن دیگه هم داره! از هم پاشیدن زوج عاشق!

ماجرای هشتگ سریال عمر در توئیتر چیست؟ مرد چشم پاک ترکیه همه رو سوزوند!

جنیفر آنیستون کراش مردان ایرانی از رازی صحبت کرده که مانع از پیر شدن چهره‌اش می‌شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا