;
سرگرمی

آزمون هوش پرچالش: کدوم خانوم جذاب نی نی توی شکمش داره؟!

امروز با آزمون هوش خانوم جذاب می خواهیم مغز شما را به چالش بکشیم. 4 خانوم زیبا می بینیم که استایل های متفاوتی دارند. شما باید حدس بزنید کدام خانوم نی نی توی راهی دارد و باردار است؟ تمامی نکته ها را در نظر بگیرید و بگویید کدامیک احتمال می رود بچه ای در راه داشته باشد؟ برای آزمون هوش خانوم جذاب 15 ثانیه زمان دارید!

آزمون هوش خانوم جذاب

.

.

.

.

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

.

.

.

.

.

جواب آزمون هوش خانوم جذاب

خانوم شماره دو کفش تخت پوشیده است و شکمش اندکی برجسته است. او به خوراک و تغذیه اش توجه می کند و موهایش را رنگ نکرده تا آسیبی به جنین نرسد. خانوم شماره 3 و 4 نمی توانند باردار باشند چون کفش پاشنه بلند میخی پوشیده اند و شکمشان تخت است. خانوم شماره 1 کفش نسبتا راحتی به پا کرده و آب پرتقال می نوشد که سالم است. این می تواند ما را دچار شک کند که آیا او باردار است؟ اما حقیقت این است که او لباس و استایل موی خاصی دارد و موهایش را رنگ کرده است. خانوم های باردار معمولا سعی می کنند کم تر موهایشان را رنگ کنند و همچنین کم تر آرایش می کنند و بیش تر به سلامت جسمشان و خوراکشان توجه دارند. پس نتیجه می گیریم پاسخ خانوم شماره 2 است.

عالیه: سوسک چت عاشقانه پسر با دختر: ویدیوی چتی که هیجان زده میشین!

پیشنهادی: داستان مهمان و همبستر شدن با زن صاحب خانه+ حکایت مثنوی

آزمون هوش خانوم جذاب1

آیا آزمون هوش خانوم جذاب برایتان جالب بود؟ افراد فهیم که هر نوع موقعیتی را سریع مطالعه می کنند، در زندگی موفق هستند. آن ها در حوزه شخصی و حرفه ای به دلیل روش منحصر به فرد خود در تجزیه و تحلیل آن چه در اطرافشان اتفاق می افتد، مهارت دارند.

حتی آن هایی که در وادار کردن مردم به خواسته‌هایشان استاد هستند، وقتی با این افراد روبرو می‌شوند متعجب و مغلوب می شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از ما با این توانایی متولد شده‌ایم، زیرا رازها را به‌طور طبیعی کشف می‌کنیم، در حالی که دیگران با تلاش و درگیر شدن در فعالیت‌هایی که رشد خوب مغز را ارتقا می‌دهند، به این توانایی دست می‌یابند.

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید.

این مطالب هم جالب هستند:

جالب است بداند: استایل پرنسس های دیزنی واگعیه یا کیکه؟

تست شخصیت: آیا معمولاً در موقعیت‌های جدید فردی جسور هستید یا محتاط؟

رابطه پنهانی بودا و زن فاحشه که مردان روستا را حیرت زده کرد!

تست شخصیت: آیا شما فردی سخت کوش هستید یا یک فرد بیخیال، فقط یک حوض را انتخاب کنید تا بفهمید!

با پیدا کردن قطعه ای که با بقیه مطابقت ندارد، مهارت های بصری خود را ثابت کنید.

لیست کلمات ۳ حرفی در حل جدول! از این به بعد خدای جدول شو!

اولی چرم فروش دومی پرده فروش سومی یاقوت فروش: جواب چیه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا