;
فرهنگ و هنرهنرمندان

علیرضا طلیسچی و اعضای خانواده اش+ مامان کوچولوی آقای خواننده+ عکس

علیرضا طلیسچی و اعضای خانواده: عکس خانوادگی علیرضا طلیسچی خواننده محبوب پاپ در کنسرت اخیرش توجه بسیاری از طرفدارانش را به خود جلب کرده است، خواننده آهنگ بارون اومد یادم داد در این قاب زیبا در کنار مادر و برادرش حضور دارد. در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان علیرضا طلیسچی و اعضای خانواده اش را مشاهده می کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: سعید راد و پسرش؛ بیشتر میخوره برادر باشن تا پدر و پسر!+ عکس

علیرضا طلیسچی و اعضای خانواده اش

علیرضا طلیسچی و اعضای خانواده1
علیرضا طلیسچی در کنار مادر و برادرش

علیرضا طلیسچی خواننده، ترانه ‌سرا، نوازنده، آهنگساز، تنظیم ‌کننده موسیقی پاپ ایرانی متولد 7 مهر 1364 در تهران است. او در خانواده‌ای 4 نفره بزرگ شده و یک برادر عکاس به نام عرفان دارد که عکاسی و فیلم برداری از کارهای علیرضا طلیسچی به عهده اوست. پدر علیرضا کار معاملات املاک انجام می‌دهد و این خواننده محبوب هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. طلیسچی به عنوان شرکت کننده در شب های مافیا، ارتش سری، زودیاک و…حضور داشته است.

 

این مطالب هم جالبن:

عکس های خانوادگی ابراهیم حاتمی کیا+داماد خیلی معروفش که باورت نمیشه!

همسر و خواهران محمدرضا فروتن + عکس های خانوادگی!

خلاصه قسمت پایانی سریال شربت زغال اخته و جدایی همزمان 4 بازیگر!

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا