;
سرگرمی

تست هوش: اگه خودتو باهوش میدونی بگو در این تیشرت چند سوراخ وجود دارد؟

تست هوش تعداد سوراخ های تیشرت: آیا می توانید بفهمید که این تیشرت چند سوراخ دارد؟ بسیاری از مردم بار اول نمیتوانند پاسخ درستی به این سوال هوش بدهند. همه ما دوست داریم فکر کنیم که در حل پازل ها خوب هستیم، اما تست های منطق و تفکر می توانند مشکل ساز باشند. این معما از شما می خواهد که توانایی های شناختی خود را تمرین کنید تا به یک راه حل منطقی برای پاسخ به تست هوش تعداد سوراخ های تیشرت برسید.

اینم جالبه: چیستان: اون چیه که آخر تابستان و زمستان هست ولی آخر پاییز و بهار وجود ندارد؟

تست هوش تعداد سوراخ های تیشرت

آیا برای چالش آماده اید؟ این تی شرت چند سوراخ دارد؟ کمتر از 10٪ از شرکت کنندگان بار اول میتوانند تعداد سوراخ های پیراهن را درست بگویند! امروز توانایی فکری خود را بیازمایید و ببینید که آیا می توانید به جمع کسانی بپیوندید که این مشکل گیج کننده را حل کرده اند. پس با دقت به تصویر تست هوش تعداد سوراخ های تیشرت نگاه کنید چون شما دارای محدودیت 8 ثانیه ای نیز می باشید.

تست هوش تعداد سوراخ های تیشرت 1

.

.

.

.

.

وقت گذاشتن برای نگاه کردن به مشکلات از زوایای مختلف می‌تواند به راه‌حل‌های خلاقانه‌تری منجر شود و به شما امکان می‌دهد از مرزهای معمولی خود خارج شوید و به چیزی واقعاً خارق‌العاده دست پیدا کنید. آیا حاضرید ذهن خود را به چالش بکشید و راه حل این بازی فکری را بیابید؟ قبل از اینکه پاسخ را فاش کنیم، 7 ثانیه دیگر به آن فکر کنید و اگر پاسخ را نتوانستید بدهید به پایین مراجعه و پاسخ صحیح را ببینید.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش تعداد سوراخ های تیشرت

پاسخ در تصویر است. ژاکت 9 سوراخ دارد – 3 سوراخ در جلو و همچنین 3 سوراخ دیگر در پشت به اضافه 2 سوراخ برای آستین و 1 سوراخ برای یقه.

پاسخ تست هوش تعداد سوراخ های تیشرت

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انواع تست شخصیت، تست بینایی، هوش تصویری، تست روانشناسی را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبن:

چیستان: کدام کشور است که نام آن دو بخشی است و بخش دوم آن در صورت مردان قرار دارد؟

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا